Silly Season 2026/27
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Betryggande. Kul överraskning, nu är det bara hoppas att han tänder till på det här.
Sväva i det blå
-
Stockholmimitthjärta
Silly Season 2026/27
Fin förlängning! Hoppas det är det som upptagit Wikens tid. Fokus på att hitta akut-spets på den här skrala marknaden Wikegård
-Sluta spela i Globen...
Silly Season 2026/27
Ändå den bästa av nyförvärv bland utespelare. Väldigt stark höst! Men lika svag trend här på slutet. Antar att avtalet inte gäller i HA, så spela för din framtid i DIF nu Snively.
-
AlltidoavsettDIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Fint, då sitter vi på kontrakt med både Joe och Challe nästa säsong.
Silly Season 2026/27
Sjukt starkt att få behålla Snively. Det trodde jag inte. Att vi får behålla Hudon & Snively över tid känns oerhört viktigt. Nu är det bara en spetsig förstacenter som saknas
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
Osten östlund
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Förväntar mig att man utökar budgeten nästa säsong (om vi klarar oss) och använder upplåsta pengar bättre.
Tex skulle jag älska att se Hugo Fransson i Djurgården
Tex skulle jag älska att se Hugo Fransson i Djurgården
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Bygger vi, likt förra säsongen, två trupper samtidigt?
Är nog inte lika angeläget dock då de bästa spelarna i HA är dom som inte får kontrakt i en högstaliga. Däremot kan man ju redan nu fynda guldkornen och bra spelare som redan är etablerade i HA.
Är nog inte lika angeläget dock då de bästa spelarna i HA är dom som inte får kontrakt i en högstaliga. Däremot kan man ju redan nu fynda guldkornen och bra spelare som redan är etablerade i HA.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2026/27
Tveksamt. Självbilden känns ju knappast rimlig när man hör vad de säger. Lugn är bra när båten gungar lite, men den här jäveln ligger liksom upp och ner redan. Skäl för panik! Det hår påminner mer om när vi åkte ur första gången.Jim Morrison skrev: ↑2026-01-23 10:07:28 Bygger vi, likt förra säsongen, två trupper samtidigt?
Wikegårds lugn är direkt provocerande. Jag ser oss som klara för HA redan. Hoppas Löven går upp så man slipper deras storsatsningar.
-
Fragglepot
Silly Season 2026/27
Kan hålla med om det, och då liksom nu (med stor sannolikhet) så lär vi halka ned på kvalplats i sista omgången pga sämre målskillnad. Och då motståndet har varit beredd på kval i veckor så kommer vi inte ens få låna pucken.Manijock skrev: ↑2026-01-23 11:13:14Tveksamt. Självbilden känns ju knappast rimlig när man hör vad de säger. Lugn är bra när båten gungar lite, men den här jäveln ligger liksom upp och ner redan. Skäl för panik! Det hår påminner mer om när vi åkte ur första gången.Jim Morrison skrev: ↑2026-01-23 10:07:28 Bygger vi, likt förra säsongen, två trupper samtidigt?
Wikegårds lugn är direkt provocerande. Jag ser oss som klara för HA redan. Hoppas Löven går upp så man slipper deras storsatsningar.
Det enda som potentiellt skulle tala för oss i ett kval är om vi själva halkar ned på kvalplats och får möta ett otippat motstånd, typ Brynäs eller Örebro, som är ännu mer oförberedda än vad DIF är.
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
Finns inte en chans att både Leksand och HV tar sig förbi två lag. Kommer vara Leksand man får möta i kval om det nu blir kval...
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Någonting som också talar för oss i ett kval är att vi den här gången har en målvakt som kan stjäla matcher. I en kort serie är det guldvärt.Fragglepot skrev: ↑2026-01-23 11:25:13 Kan hålla med om det, och då liksom nu (med stor sannolikhet) så lär vi halka ned på kvalplats i sista omgången pga sämre målskillnad. Och då motståndet har varit beredd på kval i veckor så kommer vi inte ens få låna pucken.
Det enda som potentiellt skulle tala för oss i ett kval är om vi själva halkar ned på kvalplats och får möta ett otippat motstånd, typ Brynäs eller Örebro, som är ännu mer oförberedda än vad DIF är.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.