Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mitt-i-klacken 1983
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Den som har beställt biljetterna måste hämta ut dom senast 90 minuter före match, och han/hon måste visa medlemskort för att få ut dom. Övriga i sällskapet måste inte vara med och måste inte vara medlemmar (men jag förstår inte varför man inte vill vara medlem :wink: ). Sen går ni in på era biljetter precis som vanligt när ni vill.

Är han/hon ny medlem och inte fått sitt medlemskort måste kvitto på inbetalning till DIF hockey visas upp. Inbetalningen skall vara gjord i tid vilket betyder att betalningen av medlemskapet ska vara DIF hockey tillhanda redan på matchdagen. Går alltså inte att betala samma dag som matchen går. Min personliga åsikt är att om man beställer biljetter som är avsedda för medlemmar betalar man medlemsavgiften samtidigt som man bokar biljett om man inte redan är medlem.

Ni som har beställt biljetter till matchen ska hålla koll på era mail för det kommer alltid information runt hämtning av biljetter och om matchen dagen innan och/eller samma dag. Det kan mycket väl bli ändringar på någon punkt,och DIF hockey är väldigt duktiga på att snabbt ge ny information om sådan kommer. Det har fungerat klockrent för mig hela säsongen,och dom är ännu mera på tå nu.

Hoppas att jag kunde göra saken tydligare och att det inte känns rörigt längre :) och jag ska tillägga att jag bara delger er den informationen jag fått som medlem. Så ni inte tror att jag är allvetande biljettföreståndare eller nåt...
stefaaaan

Inlägg av stefaaaan »

Biljetter till sm final 5 i jönköping släpps kl 13:00 på måndag, se nu till o köp upp hela jävla hallen,
Användarvisningsbild
Raevjaeveln

Inlägg av Raevjaeveln »

Söker klackbiljett till final 3 eller final 6. Finns två till salu så köper jag båda!

PM:a för mobilnr, så kan vi ta resten där om så önskas.

Tveka inte att sälja till en som garanterat presterar i med- eller motvind.
Användarvisningsbild
Elajtaren

Inlägg av Elajtaren »

Ja ska försöka få biljetter till Kinnarps! bor bara 7 mil därifrån! Ska ta med mig så många som möjligt och hejja fram djurgårn:D
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Det verkar ha varit ett jävla tryck på biljetterna till ev. sjätte final, så nu blir Hovet fyllt med endast medlemmar!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Kentta skrev:Det verkar ha varit ett jävla tryck på biljetterna till ev. sjätte final, så nu blir Hovet fyllt med endast medlemmar!
Tror faktiskt att flertalet inte kommer att vara medlemmar. Dock så är de med 100% säkerhet i sällskap av medlemmar. :)
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Snazzi skrev:
Kentta skrev:Det verkar ha varit ett jävla tryck på biljetterna till ev. sjätte final, så nu blir Hovet fyllt med endast medlemmar!
Tror faktiskt att flertalet inte kommer att vara medlemmar. Dock så är de med 100% säkerhet i sällskap av medlemmar. :)
Nästan lika bra det :wink:
Användarvisningsbild
Raevjaeveln

Inlägg av Raevjaeveln »

Raevjaeveln skrev:Söker klackbiljett till final 3 eller final 6. Finns två till salu så köper jag båda!

PM:a för mobilnr, så kan vi ta resten där om så önskas.

Tveka inte att sälja till en som garanterat presterar i med- eller motvind.
Finns ingen klackbiljett till salu så fungerar vilken biljett som helst.
litto

Inlägg av litto »

Finns det en eller två biljett/er till imorgon som ni säljer? Är grymt sugen att komma upp till Globen från Örebro!

PM:a eller adda msn litto89@hotmail.com
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

Söker biljett till matchen imorgon!
tveka inte jag köper för ett bra pris, 0700371629.
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

När kan man hämta ut sin biljett till en ev. 6 final? Har säsongsbiljetter i klacken.
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Skywalker skrev:När kan man hämta ut sin biljett till en ev. 6 final? Har säsongsbiljetter i klacken.
När det blir klart att en 6e final spelas(när båda lagen har 2 segrar var) så kommer info komma upp på hemsidan direkt. I nuläget är det inte säkert att det verkligen blir en 6e.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
clawfinger

Inlägg av clawfinger »

Wopsie daisy
Senast redigerad av clawfinger den 2010-04-19 08:54:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

Mitt-i-klacken 1983 skrev:Den som har beställt biljetterna måste hämta ut dom senast 90 minuter före match, och han/hon måste visa medlemskort för att få ut dom. Övriga i sällskapet måste inte vara med och måste inte vara medlemmar (men jag förstår inte varför man inte vill vara medlem :wink: ). Sen går ni in på era biljetter precis som vanligt när ni vill.

Är han/hon ny medlem och inte fått sitt medlemskort måste kvitto på inbetalning till DIF hockey visas upp. Inbetalningen skall vara gjord i tid vilket betyder att betalningen av medlemskapet ska vara DIF hockey tillhanda redan på matchdagen. Går alltså inte att betala samma dag som matchen går. Min personliga åsikt är att om man beställer biljetter som är avsedda för medlemmar betalar man medlemsavgiften samtidigt som man bokar biljett om man inte redan är medlem.

Ni som har beställt biljetter till matchen ska hålla koll på era mail för det kommer alltid information runt hämtning av biljetter och om matchen dagen innan och/eller samma dag. Det kan mycket väl bli ändringar på någon punkt,och DIF hockey är väldigt duktiga på att snabbt ge ny information om sådan kommer. Det har fungerat klockrent för mig hela säsongen,och dom är ännu mera på tå nu.

Hoppas att jag kunde göra saken tydligare och att det inte känns rörigt längre :) och jag ska tillägga att jag bara delger er den informationen jag fått som medlem. Så ni inte tror att jag är allvetande biljettföreståndare eller nåt...
Ovanstående stämmer inte. Nedan kommer info som jag fick i ett mail igår:

UTHÄMTNING AV BILJETTER
Hela entré 13 kommer att användas för utlämning av era biljetter på
matchdagen. Vi återkommer med mer information om när entrén öppnar
när matchdagen närmar sig, men förmodligen kommer den att öppna 14:00
(eller ännu tidigare).

För att förhindra vidareförsäljning av biljetterna kommer det INTE att
vara möjligt att hämta ut biljetterna i vår butik före matchdagen. Det
kommer heller inte att vara möjligt att hämta biljetterna i entrén och
sedan gå ut igen. Man måste gå in på arenan när man hämtar ut
biljetterna. Det går inte att lämna kvar delar av beställningen i ett
annat namn, sällskapet du köpt biljetter till ska gå in på arenan
samlat.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
tallsson

Inlägg av tallsson »

Hello from Mannheim - Germany,

at first, I have to introduce myself. My name is Chantalle from Germany, and I am a fan of Adler Mannheim. If the volcano lets me, I'll fly to Stockholm on Friday to visit the city. Fortunately there is a match at 4 pm between Djurgardens and HV 71. Well, I really like to visit that match - now I found some information about how to get those tickets on your website, but I got no idea how I could manage to get some. Google Translator just comes up with some weird text about tickets for blind people, what absolutely makes no sense. (It seems almost as hard as finding out that I need to name the colour "yellow" from the swedish flag to register in this forum!)

Now I have the question, is there a possibility to get 4 tickets, or maybe at least 2, for the match on saturday, if it takes place?

It would be great, if you could help me. I don't care if it's a seat or I have to stand, or if it is near the ice or under the ceiling. Of course I can understand, if those tickets are rare and only for DIF supporters, as it is a final and one can win the swedish championship. But maybe there is a possibility, and I would really be happy if it works.

Of course, I could provide you information about how to get tickets and everything else for the European Trophy on august 18th when Djurgardens IF plays at Mannheim against the eagles in reverse!

Regards from Germany,
Chantalle
Skriv svar