). Sen går ni in på era biljetter precis som vanligt när ni vill.
 ). Sen går ni in på era biljetter precis som vanligt när ni vill. Är han/hon ny medlem och inte fått sitt medlemskort måste kvitto på inbetalning till DIF hockey visas upp. Inbetalningen skall vara gjord i tid vilket betyder att betalningen av medlemskapet ska vara DIF hockey tillhanda redan på matchdagen. Går alltså inte att betala samma dag som matchen går. Min personliga åsikt är att om man beställer biljetter som är avsedda för medlemmar betalar man medlemsavgiften samtidigt som man bokar biljett om man inte redan är medlem.
Ni som har beställt biljetter till matchen ska hålla koll på era mail för det kommer alltid information runt hämtning av biljetter och om matchen dagen innan och/eller samma dag. Det kan mycket väl bli ändringar på någon punkt,och DIF hockey är väldigt duktiga på att snabbt ge ny information om sådan kommer. Det har fungerat klockrent för mig hela säsongen,och dom är ännu mera på tå nu.
Hoppas att jag kunde göra saken tydligare och att det inte känns rörigt längre
 och jag ska tillägga att jag bara delger er den informationen jag fått som medlem. Så ni inte tror att jag är allvetande biljettföreståndare eller nåt...
 och jag ska tillägga att jag bara delger er den informationen jag fått som medlem. Så ni inte tror att jag är allvetande biljettföreståndare eller nåt...