Kvalserien
Re: Kvalserien
1-0 till råttorna
Men vafan.. 1-0 till Gnägget..
JAG VILL INTE HA NÅGOT MED AIK O GÖRA
JAG VILL INTE HA NÅGOT MED AIK O GÖRA
Nu kom publiken igång också.
"Ni bara sjunger när ni leder"!!!!!
"Ni bara sjunger när ni leder"!!!!!
Är roligare med ett hett Stockholms derby där det är fullsatt än att möta ett rögle som inte drar nån publik..
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
+ att det är fullt av huliganer som bara är där för att slåss.warrant skrev:Är roligare med ett hett Stockholms derby där det är fullsatt än att möta ett rögle som inte drar nån publik..
DIF!
Nu kommer skadedjuren att backa hem ordentligt, såg att swinger-melin gjorde tecken till att de ska lugna ner sig.
Skönt är ju också att aik kommer vara helt värdelösa nästa säsong.warrant skrev:Är roligare med ett hett Stockholms derby där det är fullsatt än att möta ett rögle som inte drar nån publik..
Men ska man hitta något positivt så ser jag faktiskt fram emot nästa säsong redan nu, vill se våra Järnkaminer mosa äckliga sålna!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tror tyvärr inte att det blir "heta" derbyn, utan mest matcher där DIF dominerar.. men det är ju alltid kul detwarrant skrev:Är roligare med ett hett Stockholms derby där det är fullsatt än att möta ett rögle som inte drar nån publik..

Har ni sett vad många vakter det är runt Växjös bås? Måste vara fler än på hela Hovet när Djurgårn spelar.
Kentta skrev:Tror tyvärr inte att det blir "heta" derbyn, utan mest matcher där DIF dominerar.. men det är ju alltid kul detwarrant skrev:Är roligare med ett hett Stockholms derby där det är fullsatt än att möta ett rögle som inte drar nån publik..
Se det så här..DIF kommer krossa råttorna i fem matcher och bidra till att dom hamnar i kvalserien

-
- Säsongskort: Ja
Gnagarna verkar ha missuppfattat något. Vi har varit på Hovet hela året, det har inte de. Vi är i SM-final, de är inte överallt. Missuppfattat var ordet.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Växjö tar ut målvakten, trots att dom inte har något att spela för, starkt!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jepp, nu är dom i Elitserien.