Önske/marddrömmslottning i slutspelet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
elklingo

Re: Önske/marddrömmslottning i slutspelet

Inlägg av elklingo »

Som det ser ut i tabellen i dagsläget är det störst sannolikhet att vi möter antingen FBK eller FHC? Frölunda lär gå om Brynäs och om vi står oförändrade i tabellen samtidigt som FBK stannar på 5e platsen har vi att välja på just FBK eller FHC? Eller är jag ute och cyklar?
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Det beror ju på hur lagen ovanför oss valt. Vinnaren av serien väljer mellan 7an och 8an. Tvåan väljer mellan 6an och 7an/8an. Osv..

Har vi otur har vi FBK och Modo att välja mellan.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Jag har inte skrivit på länge men nu vankas det sluspel. Jag är övertygad om att det blir Frölunda i slutspelet och att tabellen blir oförändrad. Min gisning.
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Jag har ingen önskemotståndare i slutspelet, det är DIF som kommer vara en mardrömsmotståndare för dom andra lagen.

Vi är DIF, vi är inte rädda för någon motståndare.

F.ö så här stavas mardrömslottning
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Tycker valet av Brynäs är helt obegripligt. Efter HV och LHC var Brynäs de jag helst ville slippa.

Man blir ju inte mindre övertygad nu när man läser att Frölunda troligen är utan både Pebben och Joel Lundqvist. Tror vi hade kört över Frölunda med 4-1 i matcher. Mot Brynäs känns det ju vidöppet.
DIFVästertorp
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFVästertorp »

Ska man vinna guld ska man slå alla lag! Kommer ihåg första matchen mot Brynäs hemma. Då spelade vi ut dom totalt i 1a perioden sen bjöds dom in i matche via ett 5 mot 3 läge. Kvitteringen kom i sista minuten när vi med ett måls ledning anföll med hela laget.
Den 1a perioden då vi var rikitgt taggade,spelar vi på det sättet har inte Brynäs en chans
Djurgårdens IF
Skriv svar