Tippningstävlingen-diskussionstråd
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Tippningstävlingen-diskussionstråd
Haha. Förstår din förvirring. Reglerna står nu i matchquiz tråden.SirDIFalot skrev:Kan nån summera vad det blev nu?
Snazzi: * Tar av mig mikrofonen och lämnar *
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
lilleman skrev: Ämen, du får ni väl ge er. Om ni är seriösa nu så kommer jag att söka upp er och trycka upp en lusballe i näsan. Jag lovar
Nja, jag vet inte - lilleman och löften... Även om det slutade 2-7 så är du fanimig skyldig nånting.lilleman skrev:Får du helt rätt i allt det där så ska jag trycka upp ett stearinljus i arslet på någon. Det lovar jag.-daniel- skrev:
Tippar en storseger:
2-6
0-1 Otto (Mackan, Jimmie)
0-2 Hannula (Engqvist)
0-3 M. Holmqvist (Engqvist)
1-3 Näslund
2-3 Zucarello-aasen
2-4 C.Eklund
2-5 Mackan (Otto)
2-6 Ragge (A.Holmqvist) PP
Skott: 25-31
Utvisningar:
3x2 Modo, 5x2 DIF
Skall vi vinna kan vi väl göra det rejält när vi ändå håller på?
Säg den glädje som varar
Soldaten:
"Får du allt det där rätt" stod det faktiskt
"Får du allt det där rätt" stod det faktiskt

Jag tror du missat att räkna med mina poäng i någon av de senaste omgångarna för jag har varit med i varje omgång. Eller så har du bara glömt att ändra antalet omgångar jag varit med i för det står att jag deltagit i 10 av 11.
Tycker förövrigt att det var ett riktigt bra intiativ att dra igång den här tävlingen. Tack för det
Tycker förövrigt att det var ett riktigt bra intiativ att dra igång den här tävlingen. Tack för det

Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Japp. Hade bara glömt att skriva antalet omgångar. Sorry!DIFnacka skrev:Jag tror du missat att räkna med mina poäng i någon av de senaste omgångarna för jag har varit med i varje omgång. Eller så har du bara glömt att ändra antalet omgångar jag varit med i för det står att jag deltagit i 10 av 11.
Tack för det

- SirDIFalot
Nu börjar man ju bli lite misstänktsam mot lilleman, har han räknat fel fler gånger?lilleman skrev:Japp. Hade bara glömt att skriva antalet omgångar. Sorry!DIFnacka skrev:Jag tror du missat att räkna med mina poäng i någon av de senaste omgångarna för jag har varit med i varje omgång. Eller så har du bara glömt att ändra antalet omgångar jag varit med i för det står att jag deltagit i 10 av 11.
Tack för det
Vi kräver en omräkning av alla omgångar!

Expert.
Det är lungt. Då får jag någonting att göra på sommarlovetSirDIFalot skrev:Nu börjar man ju bli lite misstänktsam mot lilleman, har han räknat fel fler gånger?lilleman skrev:Japp. Hade bara glömt att skriva antalet omgångar. Sorry!DIFnacka skrev:Jag tror du missat att räkna med mina poäng i någon av de senaste omgångarna för jag har varit med i varje omgång. Eller så har du bara glömt att ändra antalet omgångar jag varit med i för det står att jag deltagit i 10 av 11.
Tack för det

Haha, nejmen det blir lätt fel när det är så jävla mycket att hålla koll på när man räknar ihop allt.
Ber om ursäkt när jag räknar fel.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Tur att han inte tippar själv bara, då vet vi hur det skulle se ut!SirDIFalot skrev: Nu börjar man ju bli lite misstänktsam mot lilleman, har han räknat fel fler gånger?
Förståeligt att han gör fel faktiskt, fyhelvete vad jobbigt det måste vara att räkna alla siffror.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Nej, det är det inte! Min mormor hade gjort det bättre...Snazzi skrev:Förståeligt att han gör fel faktiskt, fyhelvete vad jobbigt det måste vara att räkna alla siffror.
Avgå...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Det är säkert han som sitter i Disciplinnämnden.sthlm_dif skrev:Nej, det är det inte! Min mormor hade gjort det bättre...Snazzi skrev:Förståeligt att han gör fel faktiskt, fyhelvete vad jobbigt det måste vara att räkna alla siffror.
Avgå...![]()
Ulf Lindgren? AVGÅ!
Det hade hon säkert, så allihoppa, nästa år så kommer Ulla-Lena 97 att sköta räkningen och då hoppas vi det bästa gubbssthlm_dif skrev:Nej, det är det inte! Min mormor hade gjort det bättre...Snazzi skrev:Förståeligt att han gör fel faktiskt, fyhelvete vad jobbigt det måste vara att räkna alla siffror.
Avgå...![]()

Seriöst dock... Har redan bestämt att det blir en tävling nästa år om intresset är på topp.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag är på!lilleman skrev:Det hade hon säkert, så allihoppa, nästa år så kommer Ulla-Lena 97 att sköta räkningen och då hoppas vi det bästa gubbssthlm_dif skrev:Nej, det är det inte! Min mormor hade gjort det bättre...Snazzi skrev:Förståeligt att han gör fel faktiskt, fyhelvete vad jobbigt det måste vara att räkna alla siffror.
Avgå...![]()
![]()
Seriöst dock... Har redan bestämt att det blir en tävling nästa år om intresset är på topp.
Fast jag kanske håller på HV då eftersom de verkar vinna i år, men vi får se!
Låter grymt. Ska bli jävligt kul med en tävling som blir över 55 omgångar!lilleman skrev:Seriöst dock... Har redan bestämt att det blir en tävling nästa år om intresset är på topp.
Haha, här har vi ett utmärkt exempel på en riktig "ur och skur" supporterSnazzi skrev:Fast jag kanske håller på HV då eftersom de verkar vinna i år, men vi får se!

Lojalitet grabbar, LOJALITET

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Jag hoppas innerligt att följande personers internetuppkoppling går ner 2 dagar innan nästkommande match, för att sedan börja fungera ca 5 minuter in i matchen. För att sen återigen gå ner 2 dagar inför nästa match och börjar fungera ca 5 minuter in i matchen!
8. Soulsic: 50 poäng (10)
9. . -daniel-: 49 poäng (12)
9. Sthlm_DIF: 49 poäng (11)
-----------------------------------------
11. Snazzi: 48 poäng (12)
12. Hawk: 47 poäng(10)
13. FFFCL: 44 poäng (8)
4. 4sure: 43 poäng (11)
14. Greve Quist: 43 poäng (9)
16. Sidney Crosby: 41 poäng (10)
16. Wedd: 41 poäng (11)
18. 1891: 37 poäng (9)