Härlig seger!
Minus till Wesslan dock, varken assist eller mål. Dags att sätta in Riddarn igen.
Luleå HF - Djurgårdens IF, 6/3 2010
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 6/3 2010
SJUKT BRA SPEL AV WESSLAU. Var på plats, han släppte "bara" en farlig retur. I andra matcher blir det lätt tre per period.
Tyckte även Printz var bra idag. Sjukt skön seger.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
BONDE!Enbom skrev:SJUKT BRA SPEL AV WESSLAU. Var på plats, han släppte "bara" en farlig retur. I andra matcher blir det lätt tre per period.

Hörde du Luleklacken sjunga Hardy Nilssons/Johanssons järnkaminer?
Fick nämligen ett sms av en polare som var där, och han påstod att de gjorde det.
Nå, var min polare döv eller sjöngs det?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Hardy Nilssons jacka brinner/Johansson käkar piller. Lantishumor. HihiSnazzi skrev:BONDE!Enbom skrev:SJUKT BRA SPEL AV WESSLAU. Var på plats, han släppte "bara" en farlig retur. I andra matcher blir det lätt tre per period.
Tyckte även Printz var bra idag. Sjukt skön seger.![]()
Fick nämligen ett sms av en polare som var där, och han påstod att de gjorde det.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack, då var det som jag trodde. Hörde bättre från Stockholm än vad han gjorde på plats, mäCtig klack det där.Enbom skrev:Hardy Nilssons jacka brinner/Johansson käkar piller. Lantishumor. HihiSnazzi skrev:BONDE!Enbom skrev:SJUKT BRA SPEL AV WESSLAU. Var på plats, han släppte "bara" en farlig retur. I andra matcher blir det lätt tre per period.
Tyckte även Printz var bra idag. Sjukt skön seger.![]()
Lycka är att vara Djurgårdare.
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Mycket märklig situation på O'learys idag när DIF och AIK spelar hockey respektive fotboll samtidigt. Men för att nämna väsentligheterna... känns som om laget börjar komma upp i tempo efter OS uppehållet. Jag var nästan rädd att de tränat ner sig med paraplydrinkar under semestern.
Wesslan gör en kanonmatch och - kors i taket - Printz gör riktigt bra grejer. Finns inge som värmer mer än när folk lyfter sig så här. Håll i!
Wesslan gör en kanonmatch och - kors i taket - Printz gör riktigt bra grejer. Finns inge som värmer mer än när folk lyfter sig så här. Håll i!
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Vi vinner borta mot ett lag i poängnöd med tung frånvaro på backsidan. Härligt! Till och med kommentatorerna som bröt på djup norrländska konstaterade: här har vi ett finallag. Jag både ryser och blir helt knäckt, för en ev. final kan jag personligen inte se.
Ser nu nu närmast fram mot hemmamötet mot köping, har bokat en biljett till sverige speciellt för att komma optimalt hem till den matchen. Krossa lhc! Gärna lite vibbar från kvarten för två år sen.
Hälsningar från miami beach
Ser nu nu närmast fram mot hemmamötet mot köping, har bokat en biljett till sverige speciellt för att komma optimalt hem till den matchen. Krossa lhc! Gärna lite vibbar från kvarten för två år sen.
Hälsningar från miami beach
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel