Luleå HF - Djurgårdens IF, 6/3 2010
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Luleå HF - Djurgårdens IF, 6/3 2010
TV
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 6/3 2010
Nu vill jag inte bara ha 3 poäng, jag kräver det.
Nu när vi ligger på 3e platsen ska vi fan se till att hålla den, kan bli så sjukt viktigt i slutändan!
Nu när vi ligger på 3e platsen ska vi fan se till att hålla den, kan bli så sjukt viktigt i slutändan!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Blir förbannat svårt utan Falk OCH Ragge. Vill inte gärna lira Honken med Eklund... är någon av dessa herrar tillbaka blir det vinst.
- Jim Morrison
Vill se en HELT annan inställning denna match. Som jag skrev i Skellefteå-tråden, av med badbrallorna och kom hem nu. Båda matcherna efter uppehållet har spelats som om att laget var kvar på Kanarieöarna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Möjligt att Honken blir avstängd. SvFF och Hockeyligan är inte samma sak. Men det är lika kassa båda två.
Rajalakso spark på dörrar på fredriksskans ledde till 5 mathcer? Honken filmades i spelargången när han slog av klubban, på tredje försöket dessutom... bra jävla svingade där som mycket väl kan leda till något trist.
Rajalakso spark på dörrar på fredriksskans ledde till 5 mathcer? Honken filmades i spelargången när han slog av klubban, på tredje försöket dessutom... bra jävla svingade där som mycket väl kan leda till något trist.
Expert.
Skulle inte förvåna mig ett jävla skit om han skulle bli avstängd. Och isf är det ju bara pinsamt. Man MÅSTE väl för fan få visa känslor i ett sånt läge. Det enda han gjorde va att vara lie omild mot sin klubba. Och såvida inte Sjöberg/Forsström såg det hela och påpekar att det uppstod blodvite från klubban i efterhand så borde dom inte gräva i det där.SirDIFalot skrev:Möjligt att Honken blir avstängd. SvFF och Hockeyligan är inte samma sak. Men det är lika kassa båda två.
Falk är iaf tillbaka, hoppas på det bästa nu!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Sanslöst viktig match, det är absolut nödvändigt att vi inte släpper SAIK förbi oss i tabellen. Om så sker kommer det garanterat bli FBK i kvarten och det är gärna något jag skippar. Någon som vet hur det är på skadefronten, vill ha tillbaka Ragge och det illa kvickt.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Timmy P - Falk
Kyle - Printz
Eklund - Deilert
Lennhammer
Antar jag... sjukt osäker backuppställning. Bör väl dock gå om man lirar Timmy P, Falk och Kyle, Printz i 25min vardera. Blah.
Kyle - Printz
Eklund - Deilert
Lennhammer
Antar jag... sjukt osäker backuppställning. Bör väl dock gå om man lirar Timmy P, Falk och Kyle, Printz i 25min vardera. Blah.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Elitseriens överlägset bästa backpar?Enbom skrev:Timmy P - Falk
Kyle - Printz
Eklund - Deilert
Lennhammer
Jag menar, kan man verkligen spela dem bredvid varann?
In med Lennhammer istället för Eklund, har svårt att se att han skulle hålla lägre klass.
Är lite inne på samma spår, men jag vill samtidigt inte ge Falk eller Timmy "besväret" att ha någon som är klasser sämre än han själv. Tuff nöt.Snazzi skrev:Elitseriens överlägset bästa backpar?Enbom skrev:Timmy P - Falk
Kyle - Printz
Eklund - Deilert
Lennhammer
Jag menar, kan man verkligen spela dem bredvid varann?
In med Lennhammer istället för Eklund, har svårt att se att han skulle hålla lägre klass.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Vi såg ju hur det gick igår när lill-Honken fick mäCtiga Oscar vid sin sida.Enbom skrev: Är lite inne på samma spår, men jag vill samtidigt inte ge Falk eller Timmy "besväret" att ha någon som är klasser sämre än han själv. Tuff nöt.
Men, de skulle ju kunna ge Eklund/Deilert extremt lite speltid, och på så sätt minimera riskerna. Hur som helst, det kommer sluta i katastrof.
- SirDIFalot
Spela Timmy-Falk, Printz-Kyle, VÄLDIGT mycket i alla fall. Rulla inte som vanligt.Snazzi skrev:Vi såg ju hur det gick igår när lill-Honken fick mäCtiga Oscar vid sin sida.Enbom skrev: Är lite inne på samma spår, men jag vill samtidigt inte ge Falk eller Timmy "besväret" att ha någon som är klasser sämre än han själv. Tuff nöt.
Men, de skulle ju kunna ge Eklund/Deilert extremt lite speltid, och på så sätt minimera riskerna. Hur som helst, det kommer sluta i katastrof.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Frågan är bara om Falk verkligen skulle orka det, han har nyss kommit tillbaka från sjukdom.SirDIFalot skrev:Spela Timmy-Falk, Printz-Kyle, VÄLDIGT mycket i alla fall. Rulla inte som vanligt.Snazzi skrev:Vi såg ju hur det gick igår när lill-Honken fick mäCtiga Oscar vid sin sida.Enbom skrev: Är lite inne på samma spår, men jag vill samtidigt inte ge Falk eller Timmy "besväret" att ha någon som är klasser sämre än han själv. Tuff nöt.
- SirDIFalot
Fan då. Asså jag flyttar hellre ner Michael Holmqvist som back än att ha Eklund eller nån.
Expert.