SirDIFalot skrev:Fan då. Asså jag flyttar hellre ner Michael Holmqvist som back än att ha Eklund eller nån.
:!:Testa Lennhammer säger jag. Vill gärna se honom spela.
Då hoppas jag verkligen att han gått igenom någon slags metamorfos senaste veckorna.
Sist jag såg honom var han sämre än både Deilert och Eklund. En valpig version av lillhonken. Men visst, vad har vi att fölora? Med laget vi ställer upp med i denna match är allt annat än en förlust en ren jävla bonus.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Blir väl
Falk - Eklund
Klubertanz - Printz
Deilert - Timmy
Snacka om tunn backbesättning, skall mycket till för att vi skall kunna knipa poäng i den här matchen. Gäller såfall att vi presterar på topp anfallsmässigt och att alla verkligen tar på sig blåstället och åker sönder skoterraggarnas försvar....
SirDIFalot skrev:Fan då. Asså jag flyttar hellre ner Michael Holmqvist som back än att ha Eklund eller nån.
Då hoppas jag verkligen att han gått igenom någon slags metamorfos senaste veckorna.
Sist jag såg honom var han sämre än både Deilert och Eklund. En valpig version av lillhonken. Men visst, vad har vi att fölora? Med laget vi ställer upp med i denna match är allt annat än en förlust en ren jävla bonus.
Som sagt, aldrig sett honom spela.
Kan det verkligen vara så mycket värre än Eklund? En valpig lillhonken låter ju verkligen inte bra, med nu snackar vi Eklund.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Snazzi skrev:
Som sagt, aldrig sett honom spela.
Kan det verkligen vara så mycket värre än Eklund? En valpig lillhonken låter ju verkligen inte bra, med nu snackar vi Eklund.
Han är helt klart vår bästa J20 back om du frågar mig. Kan säkert bli riktigt bra elitserieback om han lägger på sig några kg muskler.
Tyckte han hade svårt att trycka undan juniorforwards så vad ska han då inte få i elitserien. Däremot hade han ett bra spelsinne och skulle inte göra bort sig på den punkten.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Har bara en liten simpel fråga angående att kolla matchen på webben, stream grejjen som kostar 109kr. Är den kommenterad eller e det bara själva matchen som visas utan kommentatorer?:p svar snarast vore bra så jag vet:)!
Elajtaren skrev:Har bara en liten simpel fråga angående att kolla matchen på webben, stream grejjen som kostar 109kr. Är den kommenterad eller e det bara själva matchen som visas utan kommentatorer?:p svar snarast vore bra så jag vet:)!
Alla matcher kommenteras av en kommentator. Dock ingen bisittare.