Så du tyckte inte att Lill-Riddarn släppte några ruggiga returer? Det tyckte jag. Men inte sjutton börjar jag gapa om att han är inkompetent för det. Det enda som är helt sjukt är att du fortsätter hacka på Wesslau här på forumet. Din åsikt har gått fram för längesedan, den börjar bli tjatig nu.Mäklaren skrev:Som vanligt så är det klasskillnad när Ridderwall står jämfört med Wesslau... det är verkligen helt sjukt att Gustaf ens får kliva ut på isen när Ridderwall gång på gång visar att han är den överlägset bäste av dem två.
Mest komiska situationen var ju när Foppa trycker till Danielsson (tror jag) i ryggen vid mål och sen när Danielsson ger igen ser Foppa domaren och börjar veva och vill ha utvisning. HAHAHAHA patetiskt

Norman! Vilken kille, och funkade ju skitbra med Ziggi.
Säger bara tack för en otroligt bra inställning och kämparglöd.Det var jobbigt i starten på 3 perioden när Modo parkerade i vår zon, då var det så nära kvittering. När utvisningen kom och dom plockade målvakten då slutade jag andas...sen blev det två baljor i tom kasse