Det kan du ge dig på!Jepe skrev:Vill ge dig Cred för detta lilleman! Kul att du uppdaterar så snabbt också.
Kul ide med att få en titel, dock så är jag inte så förtjust i just "Tipsmästare". Ska tänka till lite och försöka komma med ett eget förslag som ni säkerligen kommer att rata
Tippningstävlingen-diskussionstråd
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Tippningstävlingen-diskussionstråd
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
-
Hovmästare kanske?
Haha, det låter som ett bra oddsSnazzi skrev:Sthlm_DIF har ju tjatat om att han är den nya tipparen på forumet, en såkallad "Krüger". Vi får väl se hur det går med det, kanske bara är snack.jensa85 skrev:Kan tänka mig att oddset ligger runt 0.95 på att -daniel- tar hem det till slut. Inte våldsamt spelbart
Odds på honom - 75.00 x pengarna.

Allt såg ut att gå min väg, tills den där förbannade fiskrensaren Niklas Andersson kom in och snodde 12 poäng från mig

Men jag tycker att min inledning är imponerande åtminstone, så det kan nog vara lönsamt att slänga in en slant för 75x pengarna

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Hahasthlm_dif skrev:Haha, det låter som ett bra oddsSnazzi skrev:Sthlm_DIF har ju tjatat om att han är den nya tipparen på forumet, en såkallad "Krüger". Vi får väl se hur det går med det, kanske bara är snack.jensa85 skrev:Kan tänka mig att oddset ligger runt 0.95 på att -daniel- tar hem det till slut. Inte våldsamt spelbart
Odds på honom - 75.00 x pengarna.![]()
Allt såg ut att gå min väg, tills den där förbannade fiskrensaren Niklas Andersson kom in och snodde 12 poäng från mig
Men jag tycker att min inledning är imponerande åtminstone, så det kan nog vara lönsamt att slänga in en slant för 75x pengarna

Tänkte faktiskt på det, av någon anledning kom jag ihåg din tippning medans jag stod och halvsov på Hovet(Visst har klacken+aktiv somnat?). Njöt _nästan_ lite smått vid 4-3 målet.

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vore kul om du skrev upp antalet tävlingar varje person varit med i i poänglistan.
Jättebra jobb hittills!
Jättebra jobb hittills!
i
- SirDIFalot
Känns väl som oerhört mycket jobb i onödan?isolerad skrev:Vore kul om du skrev upp antalet tävlingar varje person varit med i i poänglistan.
Jättebra jobb hittills!
Expert.
Haha, det har jag nog lite förståelse förSnazzi skrev:Hahasthlm_dif skrev:Haha, det låter som ett bra odds![]()
Tänkte faktiskt på det, av någon anledning kom jag ihåg din tippning medans jag stod och halvsov på Hovet(Visst har klacken+aktiv somnat?). Njöt _nästan_ lite smått vid 4-3 målet.

Jag måste faktiskt medge att jag var jävligt sugen på att börja jubla ordentligt när Frölunda gjorde 4-2, ha ha

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- SirDIFalot
Snazzi skrev:Njöt _nästan_ lite smått vid 4-3 målet.
sthlm_dif skrev: Jag måste faktiskt medge att jag var jävligt sugen på att börja jubla ordentligt när Frölunda gjorde 4-2, ha ha
Öhh... Den här tävlingen har gått överstyr redan!

Expert.
Nä du, den har ju knappt ens börjatSirDIFalot skrev:Snazzi skrev:Njöt _nästan_ lite smått vid 4-3 målet.sthlm_dif skrev: Jag måste faktiskt medge att jag var jävligt sugen på att börja jubla ordentligt när Frölunda gjorde 4-2, ha ha

Jag får nog ta och förvarna klacken i fortsättningen på att det kommer att finnas en risk för att ett enormt jubel utbryter vid ett bortamål... Jag vill ju helst ha kvar mina armar och ben när jag kommer hem

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- DIF_Soldier
Ja, vad fan är det med er?SirDIFalot skrev:Snazzi skrev:Njöt _nästan_ lite smått vid 4-3 målet.sthlm_dif skrev: Jag måste faktiskt medge att jag var jävligt sugen på att börja jubla ordentligt när Frölunda gjorde 4-2, ha ha
Jäääävla idioter.
INGET är viktigare än Djurgården! (nästan)
Säg den glädje som varar
Sant.DIF_Soldier skrev:Ja, vad fan är det med er?SirDIFalot skrev:
Jäääävla idioter.
INGET är viktigare än Djurgården! (nästan)
Bara matchquizen är viktigare

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Aff, glömde bort att tippa till den här matchen
Riktigt kul grej annars, detta

Riktigt kul grej annars, detta

Ska försöka fixa det men dock så blir det till och med svårt för mig att hålla koll på eftersom, det är ca 40 stycken som tävlar. Det lär ju minska hellet. Kul att du uppskattar det.isolerad skrev:Vore kul om du skrev upp antalet tävlingar varje person varit med i i poänglistan.
Jättebra jobb hittills!
Såja, skippa avundsjukan och käka en torsk iställetSidney Crosby skrev:Den som du vann oärligt menar du?![]()

---
Snart så vi säkert DIF Hockeys matchquiz med råge

Kul att ni alla uppskattar det. Har ni mer förslag på pris till segraren så är det bara att skriva ner dem.
Jag funderar på att hålla igång tävlingen i ett eventuellt slutspel också om ni vill. Antar att den som leder när grundserien slutar inte vill att vi ska fortsätta

Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Pratar vi nu om domaren i gårdagens match ?Sidney Crosby skrev:Hovmästare kanske?
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jag vet inte hur du gör. Men skriv en siffra i parantes efter poängen typ (2) för två gånger. Bara att plussa på den en gång för varje gång du uppdaterar en spelares poäng.lilleman skrev:Ska försöka fixa det men dock så blir det till och med svårt för mig att hålla koll på eftersom, det är ca 40 stycken som tävlar. Det lär ju minska hellet.isolerad skrev:Vore kul om du skrev upp antalet tävlingar varje person varit med i i poänglistan.
Jättebra jobb hittills!
Tänkte att det kunde vara kul längre fram. Typ vem är bäst på att tippa. Han som har 50 poäng och har varit med tio gånger eller han som har 30 poäng, men bara varit med fem.
i