Tippningstävlingen-diskussionstråd
Re: Tippningstävlingen-diskussionstråd
melker: Tack, det värmer! Hoppas att folk uppskattar det. Hela grejen är mer gjord för att vi ska ha något kul på forumet som har med DIF att göra som blir som en tävling.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Inte för att vara sån men vem är dum nog att svara "JA" på frågan om Otto OCH Nicky D gör mål? Den risken tar man ju aldrig. Eftersom det är 95% chans att det inte händer.
Den borde vara typ, 1p för Nej, vid rätt. Och 3p för Ja, vid rätt.
Expert.
Otto har ju presterat ett tag nu och Nicke vet man aldrig mer. Gör de nu mål så förlorar större delen av forumet tre viktiga poäng.SirDIFalot skrev:Inte för att vara sån men vem är dum nog att svara "JA" på frågan om Otto OCH Nicky D gör mål? Den risken tar man ju aldrig. Eftersom det är 95% chans att det inte händer.
-
Hmm, du får nog ändra tabellen lite. Lee Harvey kan ju inte dela ledningen med jensa när jensa har 10p mer
Dessutom har jag inget understreck i namnet, oväsentligt kanske, men ändå. 

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Prisa gudarna för 4-3 istället för 4-2. Hade hamnat för långt efter annars. Nu ligger jag inte näst sist i alla fall. Någon som vill ta med mig på tippningsskola?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Tack för det. Ändrad, förutom ditt jävla namn CrosbySidney Crosby skrev:Hmm, du får nog ändra tabellen lite. Lee Harvey kan ju inte dela ledningen med jensa när jensa har 10p merDessutom har jag inget understreck i namnet, oväsentligt kanske, men ändå.

God natt guys.
- DIF_Soldier
Som pris bör ju den som vinner, precis som på Djurgårdsjävlar, ha titeln "Tipsmästare" under sitt användarnamn och får sedan ha det så tills nästa säsong börjar.
Vinnare 08/09 var ju Lilleman själv.
Säg den glädje som varar
Låter som en grym idé! Eftersom jag inte är admin här så kan jag inte fixa det men jag får fråga en admin. Vad säger ni? Skulle det funka?DIF_Soldier skrev:Som pris bör ju den som vinner, precis som på Djurgårdsjävlar, ha titeln "Tipsmästare" under sitt användarnamn och får sedan ha det så tills nästa säsong börjar.
Japp. Jag är regerande tipsmästare

Btw: Soldier, vi saknar dig i tävlingen. Är du rädd för att torska?!

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Det var så idén föddes...lilleman skrev: Japp. Jag är regerande tipsmästare

Förövrigt vet jag inte ens varför jag tippar, jag är totalt jävla värdelös på att tippa DIF matcher.
Lyckades dock med sista kvalmatchen mot Assyriska, 2-0 efter 90min och 3-0 efter 120.

-
Den som du vann oärligt menar du?

Okej då. "Tipsmästare" låter som en helt okej idé. Får väl sänka mina krav litelilleman skrev:Låter som en grym idé! Eftersom jag inte är admin här så kan jag inte fixa det men jag får fråga en admin. Vad säger ni? Skulle det funka?DIF_Soldier skrev:Som pris bör ju den som vinner, precis som på Djurgårdsjävlar, ha titeln "Tipsmästare" under sitt användarnamn och får sedan ha det så tills nästa säsong börjar.
Btw: Soldier, vi saknar dig i tävlingen. Är du rädd för att torska?!

Går det tippa på vem som vinner tipstävlingen med?. Isf lägger jag mitt tips på att "-daniel-" kommer spurta till sig en seger,hehe.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
För låga odds för att man ens ska tjäna på att tippa det.jensa85 skrev:Okej då. "Tipsmästare" låter som en helt okej idé. Får väl sänka mina krav litelilleman skrev:Låter som en grym idé! Eftersom jag inte är admin här så kan jag inte fixa det men jag får fråga en admin. Vad säger ni? Skulle det funka?DIF_Soldier skrev:Som pris bör ju den som vinner, precis som på Djurgårdsjävlar, ha titeln "Tipsmästare" under sitt användarnamn och får sedan ha det så tills nästa säsong börjar.
Btw: Soldier, vi saknar dig i tävlingen. Är du rädd för att torska?!![]()
Går det tippa på vem som vinner tipstävlingen med?. Isf lägger jag mitt tips på att "-daniel-" kommer spurta till sig en seger,hehe.

Kan tänka mig att oddset ligger runt 0.95 på att -daniel- tar hem det till slut. Inte våldsamt spelbart 

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Sthlm_DIF har ju tjatat om att han är den nya tipparen på forumet, en såkallad "Krüger". Vi får väl se hur det går med det, kanske bara är snack.jensa85 skrev:Kan tänka mig att oddset ligger runt 0.95 på att -daniel- tar hem det till slut. Inte våldsamt spelbart
Odds på honom - 75.00 x pengarna.
Vill ge dig Cred för detta lilleman! Kul att du uppdaterar så snabbt också.
Kul ide med att få en titel, dock så är jag inte så förtjust i just "Tipsmästare". Ska tänka till lite och försöka komma med ett eget förslag som ni säkerligen kommer att rata
Kul ide med att få en titel, dock så är jag inte så förtjust i just "Tipsmästare". Ska tänka till lite och försöka komma med ett eget förslag som ni säkerligen kommer att rata

2014-04-07, vad hände?