Idag, mitt i matchen Timrå - SSK drar han till med "att Tiger Woods går ut på en 18-hålsrunda lär väl har fått en helt ny innebörd efter denna vecka". Världsklass!
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 7/12 2009
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 7/12 2009
HAHA, OT men, Christer Jonasson i Sundsvall är den klart skönaste killen i radion. 
Idag, mitt i matchen Timrå - SSK drar han till med "att Tiger Woods går ut på en 18-hålsrunda lär väl har fått en helt ny innebörd efter denna vecka". Världsklass!

- 
				DIF 4 EVER

Gudarna är med DIF ikväll! Har vi ett skyddsnät mellan stolparna? Ölvestad och Mackan börjar växa ut till ett riktígt radarpar. Nicke Danielsson har en riktig märla till skott, i klass med Mackans!

- DIF_Soldier
 - Medlem: Ja, vanlig medlem

...och web-tv också. FY FAN vad partiska de är!Edin skrev:Tårarna rinner längs kinderna på kommentatorerna på SR
DIF måste skärpa sig nu! ALLVARLIGT!
Säg den glädje som varar
Noterbart efter vårt 3-0 mål är att vi har skjutit 4 skott medan Skellefteå har skjutit 16. 
Wesslau lär få det svårt att hålla nollan om detta håller i sig.

Wesslau lär få det svårt att hålla nollan om detta håller i sig.
					Senast redigerad av sthlm_dif den 2009-12-07 20:23:20, redigerad totalt 1 gånger.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
						Förevigt Djurgården
Opartiska menar du väl?Jerpe skrev:Kommentatorerna på sr vill verkligen att Vinnerborg ska ringa om målet, ska inte dom vara partiska?
Men det är alltid såhär på SR.
Minns förra året ifrån en match i Ängelholm där man fick höra hur duktig "Koung Kenni Jönsson" var.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
SR har lokala kommentatorer i sina matcher. Därför som dom alltid hejar lite på hemmalaget. 
(Jag vet, jag har praktiserat i studion många gånger under Luleås hemmamatcher. Usch vad dom klagar utanför mikrofonens upptagningsområde)

(Jag vet, jag har praktiserat i studion många gånger under Luleås hemmamatcher. Usch vad dom klagar utanför mikrofonens upptagningsområde)
Självklart menade jag det, jag bjuder på den en dag som den här!Edin skrev:Opartiska menar du väl?Jerpe skrev:Kommentatorerna på sr vill verkligen att Vinnerborg ska ringa om målet, ska inte dom vara partiska?
Men det är alltid såhär på SR.
Minns förra året ifrån en match i Ängelholm där man fick höra hur duktig "Koung Kenni Jönsson" var.
haha ger , JIMMMIE KRIGAR fram sitt läge!

Ja skärpning nu inför 3:e. Annars håller inte detta.

Wesslan har stått emot 22 puckar hittills idag 

Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
haha Srs kommentaror, "Markus Ottosson". Är det Kristoffers bror?  

Senast redigerad av AnteKr den 2009-12-07 20:25:58, redigerad totalt 1 gånger.

- 
				darthchubby

Och Wesslau får för sig att jonglera med pucken på slutsekunderna av perioden. fy fan sket nästan på mig

- 
				DIF 4 EVER

Wesslan är riktigt bra ikväll, har han mått bra av att vara bänkad till fördel för Ridderwall månne?

Inte mer än rätt med tanke det jävla målet vi fick tilldömt oss, mot MoDo.Jim Morrison skrev:Hahaha, bortdömt mål! Allt går Djurgårdens väg just nu
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
						- DIF_Soldier
 - Medlem: Ja, vanlig medlem

Lite kuriosa såhär i paus är att kommentatorerna, som är solklara SAIK-fans, gapar och svär åt domare Vinnerborg och fördömer Djurgården, helt ovetande om att deras headsetmikrofoner inte är avstängda 

Säg den glädje som varar