Ja, men tror dock att om vi förlorade mot HV så hade vi gått ut och tagit revansch mot SSK. Men då vet man som sagt inte vad som hade hänt i matchen mot RBK, fast där hade vi iofs redan en revansch att ta sen hemmadebaclet mot dem veckan innan... Aja, spekulationer, spekulationer.DIF_Soldier skrev:Förväntade mig 6 av 9 poäng i de senaste tre matcherna, vilket det också blev.
Att det sedan blev 3-0-3 istället för 0-3-3 spelar faktiskt mindre roll, även om 3-3-3 egentligen ska vara det enda rätta.
Men... ponera att vi förlorat mot Hv och underskattat SSK för att sedan ta revansch i Ängelholm, då hade siffrorna blivit 0-0-3, eller omvänt 0-3-0 (underskattat Rögle).
Så, med facit i hand är jag ändå riktigt nöjd.
Nu vart det 6 poäng vilket är OK. Om vi ser till kommande veckan så skall det egentligen bli 9 poäng för att man skall vara riktigt nöjd, SAIK & Timrå hemma skall vi kunna kriga oss till 6 poäng (även fast jag redan nu har halvtaskiga vibbar inför Timrå-matchen) och Brynäs borta bör det, om vi spelar efter alla ritningar, kunna bli poäng i också. Men 6 poäng får anses vara godkänt även här.