Remy Lebeau skrev:Fattar inte att folk fortfarande orkar ödsla energi på Fernholm. Visst, om han hade varit en bra, och dominant spelare när han lämnade för linköping hade jag blivit upprörd. Nu var inte fallet så, och han är och förblir en medelmåtta i Elitserien.
Jag skiter fullständigt i hur bra/dålig han är...
Men hans svek är något som jag aldrig kommer att glömma.
Jag vet inte om du har missat detta, men Daniel Fernholm sade en gång i tiden att han aldrig skulle kunna tänka sig spela för ett annat lag än Djurgården.
Han har en Järnkamin-tatuering, vilket normalt sett indikerar på att man har ett stort hjärta.
Om man bygger upp en kärlek mellan sig själv och fansen (han var väldigt omtryck när han spelade för DIF) så som han gjorde, så kan man inte missbruka den kärleken och det förtroendet som han fick av oss Djurgårdare, vilket han gjorde på ett sätt som inte går att förlåta på något sätt och vis.
Daniel Fernholm visade hjärta, men för en 50 öring extra i månaden så sålde han sig själv, och därmed sin själ.
Daniel Fernholm är och förblir ett riktigt svin, det kan varken han eller någon annan ändra på!
Så säg och påstå vad du vill, men ingenting, någonsin kommer att övervinna mitt hat mot Fernholm.