Jepe skrev:Vilken säsongsstart av Krüger, hoppas det håller i sig hela sässen! Denna kille kommer bli grym!
Frågan är om eller hur länge vi kommer få behålla honom, fortsätter han så här vet alla vad som händer, tycker bara Josefson vart lite blek eller har jag fel?
skönt med 0 - 2 nu hoppas vi håller detta
Josefsson har varit allt annat än bel i kvällens match.
Faktiskt den spelare som drar upp tempot så här långt i matchen.
Okej skönt och höra. Då jag tror mycket på att han ska lyckas. Han gjorde så jävla bra ifrån sig på försäsongen bara så lite förväntningar ska man väl ha
Jepe skrev:Vilken säsongsstart av Krüger, hoppas det håller i sig hela sässen! Denna kille kommer bli grym!
Frågan är om eller hur länge vi kommer få behålla honom, fortsätter han så här vet alla vad som händer, tycker bara Josefson vart lite blek eller har jag fel?
skönt med 0 - 2 nu hoppas vi håller detta
Josefsson har varit allt annat än bel i kvällens match.
Faktiskt den spelare som drar upp tempot så här långt i matchen.
Det är ju dessa två herrar som hållit i taktpinnen i alla inledande matcher denna säsong. Så skönt att höra att Josefson fortsätter spela bra (ser ej matchen).
Det blir så lugnt och tyst när motståndarlaget gör mål i Scandinavium, skönt.
Man slipper höra den dj..la trumman på ett tag.
Undrar hur fhc funderar ang. målvakt. Enligt mig så har dom den i särklass sämsta 2: målisen i elitserien.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
fan grymt! vill komma med en sak, metallica borde pröva o köra ectasy of gold på hemma matcherna innan spelarna kommer ut, hör det på metallica konserterna, man blir sjukt taggad!