Passar på att säga att jag verkligen gillar din signaturmelker skrev:..

Passar på att säga att jag verkligen gillar din signaturmelker skrev:..
Och att det går att sälja drygt fem tusen dvs 70% extra biljetter vid några få extra populära matcher på Globen för att fylla på en från början sargad klubbkassa gör heller inte utrymme för några undantag?Highwind skrev:DIF ska spela där klacken vill. Klacken är hjärtat i DIF och det förstår Djurgårdens ledning. Det är tackvare den goda dialogen med JK som detta uppsving för hockeyn har blivit verklighet. Ska vi lyssna på slipsfolk eller klacken?
Tur att DIF inte lyssnar på vissa här inne.
Fortsätt sjunga, klackhjältar!
Vilka matcher kan locka 13000?Fricke skrev:
Och att det går att sälja drygt fem tusen dvs 70% extra biljetter vid några få extra populära matcher på Globen för att fylla på en från början sargad klubbkassa gör heller inte utrymme för några undantag?
Vad är det du inte förstår? Vill du ha dit 5000 bönder bara för att fylla upp Globen... För några Djurgårdare lär det inte dra, att spela i Globen.Fricke skrev:Och att det går att sälja drygt fem tusen dvs 70% extra biljetter vid några få extra populära matcher på Globen för att fylla på en från början sargad klubbkassa gör heller inte utrymme för några undantag?Highwind skrev:DIF ska spela där klacken vill. Klacken är hjärtat i DIF och det förstår Djurgårdens ledning. Det är tackvare den goda dialogen med JK som detta uppsving för hockeyn har blivit verklighet. Ska vi lyssna på slipsfolk eller klacken?
Brynäs matcher kan locka upp till 12000 iallafall. Och matcherna i slutet av säsongen lockar också mycket folk!Torpedo Novgorod skrev:Vilka matcher kan locka 13000?Fricke skrev:
Och att det går att sälja drygt fem tusen dvs 70% extra biljetter vid några få extra populära matcher på Globen för att fylla på en från början sargad klubbkassa gör heller inte utrymme för några undantag?
Dead on Caveman. Jag vill vid några få extra intressanta matcher så som t.ex. Leksand, Brynäs, AIK och Peter Forsberg comeback matcher sälja 5000 extra biljetter = omsättningsökning med 70%. Om det är bönder, slipsar, mormoner, uteliggare eller inskränkta grottmänniskor som köper dessa 5000 extra biljetter är för mig HELT egalt. Pengar luktar inte och senaste årsbokslutet skvallrar om vilken otrolig nytta ett par två sådana matcher om året skulle göra.Caveman skrev:Vad är det du inte förstår? Vill du ha dit 5000 bönder bara för att fylla upp Globen... För några Djurgårdare lär det inte dra, att spela i Globen.Fricke skrev:Och att det går att sälja drygt fem tusen dvs 70% extra biljetter vid några få extra populära matcher på Globen för att fylla på en från början sargad klubbkassa gör heller inte utrymme för några undantag?Highwind skrev:DIF ska spela där klacken vill. Klacken är hjärtat i DIF och det förstår Djurgårdens ledning. Det är tackvare den goda dialogen med JK som detta uppsving för hockeyn har blivit verklighet. Ska vi lyssna på slipsfolk eller klacken?
Det här har väl ältats fram och tillbaks i diverse trådar.Fricke skrev:Dead on Caveman. Jag vill vid några få extra intressanta matcher så som t.ex. Leksand, Brynäs, AIK och Peter Forsberg comeback matcher sälja 5000 extra biljetter = omsättningsökning med 70%. Om det är bönder, slipsar, mormoner, uteliggare eller inskränkta grottmänniskor som köper dessa 5000 extra biljetter är för mig HELT egalt. Pengar luktar inte och senaste årsbokslutet skvallrar om vilken otrolig nytta ett par två sådana matcher om året skulle göra.Caveman skrev:Vad är det du inte förstår? Vill du ha dit 5000 bönder bara för att fylla upp Globen... För några Djurgårdare lär det inte dra, att spela i Globen.Fricke skrev: Och att det går att sälja drygt fem tusen dvs 70% extra biljetter vid några få extra populära matcher på Globen för att fylla på en från början sargad klubbkassa gör heller inte utrymme för några undantag?