Bremberg i landslagströjan
Bremberg i landslagströjan
Matchen mot Slovakien tog precis slut och Bremberg gjorde en riktigt bra match. Om jag har rätt så noterades han får två assists, vet ej om jag har rätt i den frågan.
Han är bra med i spelet, underbar passningar och bra spelsinne!
Bremberg kanske har gjort sina dagar i Tre Kronor men ändå så är det kul att se honom i den gul-blåa tröjan.
Han är bra med i spelet, underbar passningar och bra spelsinne!
Bremberg kanske har gjort sina dagar i Tre Kronor men ändå så är det kul att se honom i den gul-blåa tröjan.
Visst är det kul Med Linkan i landslaget. Synt att det kommer 8 år försent bara. Eller rättare sagt synd att han inte blev den kung han borde blivit i landslaget från början.
Såg inte matchen men det verkar inte varit särskilt allvarligt vad jag hört. Det där laget känndes mest som ett litet jippo för att tacka av ett par gamla landslagslirare.
Såg inte matchen men det verkar inte varit särskilt allvarligt vad jag hört. Det där laget känndes mest som ett litet jippo för att tacka av ett par gamla landslagslirare.
-
-
Märkligt att tidningarna inte ens kan ha korrekta uppgifter!
Även jag har ju hört att Linkan gjorde 4-0målet, läste det dessutom på aftonfabeln (tror jag) men så läste jag nu DNs reportage o där står följande att lösa;
Intressant. JAG ger mig iallafall, Linkan assistade väl bara då.

Även jag har ju hört att Linkan gjorde 4-0målet, läste det dessutom på aftonfabeln (tror jag) men så läste jag nu DNs reportage o där står följande att lösa;
1-0-pucken gick in bakom en chanslös Krizan då Johan Davidsson prickade krysset med ett välplacerat skott i spel fem mot tre i den första perioden.
2-0 kunde debutanten Fredrik Warg, som kom in sent i truppen, lyfta in efter en retur av Krizan 1.24 in i den andra perioden.
3-0 sköt Jonas Nordquist, ännu en ersättare, in från snäv vinkel på passning från Warg.
4-0 styrdes in via en slovakisk back på Mika Hannulas skott med mindre än fem minuter kvar att spela.
Intressant. JAG ger mig iallafall, Linkan assistade väl bara då.