Donationer till Djurgården
Re: Donationer till Djurgården
Vad är det för bank giro nummer till kontot med pengar till Djurgårdens IF?
Om du läser i denna tråd så hittar du svaret.... Men jag är snäll och ger dig svaret här och nu.kenny skrev:Vad är det för bank giro nummer till kontot med pengar till Djurgårdens IF?
Bankgironummer 5201-2796 (bg) Märk insättningen med "Gåva"
-
tycker det låter som en utmärkt idé att skänka pengar till klubben vi alla älskar, sen tycker jag att varje person gör som dom vill. Om du vill köpa tex en matchtröja och ge pengar till DIF på den vägen så låt gå! Om nån vill skänka pengar till DIF genom ett bank konto så är det också en bra sak!
Skulle det inte vara härligt och se DIF som det var under 00-01 ?
EDIT: Sen trodde jag alla här var Djurgårdare, varför ska vi vanhedra detta forum med att utveckla ett bråk om hur vi ska ge pengar till klubben vi alla föddes till och älska??
Nej, sluta nu och uppför er som äkta DIFare, och jag hoppas alla här vet hur man e då ?
Skulle det inte vara härligt och se DIF som det var under 00-01 ?
EDIT: Sen trodde jag alla här var Djurgårdare, varför ska vi vanhedra detta forum med att utveckla ett bråk om hur vi ska ge pengar till klubben vi alla föddes till och älska??
Nej, sluta nu och uppför er som äkta DIFare, och jag hoppas alla här vet hur man e då ?
JK är Sveriges Bästa Hockeyklack!!!<3
Jag blev nyss mörkrädd.
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
Förklara dig gärna....Kojak skrev:Jag blev nyss mörkrädd.
Allt är välkommet tycker jag.
Själv köpte ja Linkans bortatröja på auktion och gjorde igår en beställning på lite prylar från shopen. Kan inte gå på matcher så ofta så man får försöka bidra på andra sätt.
Själv köpte ja Linkans bortatröja på auktion och gjorde igår en beställning på lite prylar från shopen. Kan inte gå på matcher så ofta så man får försöka bidra på andra sätt.
Kommer från och med idag sätta in 500 kr på DIF Hockeys bankgiro konto (5201-2796) varje månad.
Bor i jönköping och har inte möjlighet att gå på alla matcher men försöker hinna med så många som möjligt varje säsong...
Hoppas fler väljer att göra likadant så vi kan ta oss ur den här krisen nån gång, är så jävla trött att sitta fast i bottenträsket och missa slutspel hela tiden.
Bor i jönköping och har inte möjlighet att gå på alla matcher men försöker hinna med så många som möjligt varje säsong...
Hoppas fler väljer att göra likadant så vi kan ta oss ur den här krisen nån gång, är så jävla trött att sitta fast i bottenträsket och missa slutspel hela tiden.
Igår, Idag, Imorgon, För Alltid Djurgårdens IF
Vi kan väl skicka in pengar här till Tellan???.
Ska vi slanta menar du? Skänk en slant, det är alltid välkommet antar jag, men att skänka "till Tellan" blir lite konstigt kanske.kenny skrev:Vi kan väl skicka in pengar här till Tellan???.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
HAHA blev knas där.Magnutz skrev:Ska vi slanta menar du? Skänk en slant, det är alltid välkommet antar jag, men att skänka "till Tellan" blir lite konstigt kanske.kenny skrev:Vi kan väl skicka in pengar här till Tellan???.
Men det jag menar ska vi samla in pengar till lönen åt Tellan?nån som vet?.
Ja, för att lite forumpengar avgör ju garanterat till vår fördel så att Djurgården värvar Tellqvist...kenny skrev:HAHA blev knas där.
Ärligt talat, sluta lyfta upp trådar från stenåldern för en sådan här skitsak. Hur mycket tror du egentligen att ett par forumanvändare kan skramla ihop? Jag skulle gissa på max en 500-lapp.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bra gjort av er som skänker pengar. Samtidigt har jag otroligt svårt att se mig själv göra det när man vet att en, pardon my french, sopa som Widing tjänar 10.000kr om dagen.
Har man någon som helst världsuppfattning så skänker man hellre till Rädda barnen, Världsnaturfonden, Älvräddarna, katastrof-fonder eller varför inte till uteliggare på stan. Samtidigt så får var och en göra vad de vill med sina pengar.
Själv bidrar jag (till DIF i detta fall) genom att gå på matcher, köpa souvenirer osv osv.
Har man någon som helst världsuppfattning så skänker man hellre till Rädda barnen, Världsnaturfonden, Älvräddarna, katastrof-fonder eller varför inte till uteliggare på stan. Samtidigt så får var och en göra vad de vill med sina pengar.
Själv bidrar jag (till DIF i detta fall) genom att gå på matcher, köpa souvenirer osv osv.
Det du hakade upp dig på var att tråden var gammal jag kan ju inta gärna skaffa en ny tråd då tar dom bort den.Salas skrev:Ja, för att lite forumpengar avgör ju garanterat till vår fördel så att Djurgården värvar Tellqvist...kenny skrev:HAHA blev knas där.
Ärligt talat, sluta lyfta upp trådar från stenåldern för en sådan här skitsak. Hur mycket tror du egentligen att ett par forumanvändare kan skramla ihop? Jag skulle gissa på max en 500-lapp.
Det var inte jag som börja snacket om att vi ska samla in pengar tänkte bara höra om nån var intreserad.Och lite mer en 500 kr tror jag vi skulle få ihop.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klubben kan nog fixa extra cash själva, tex genom att höja biljettpriset med 20 kr, det skulle ge 140000kr extra för 7000 biljetter vilket jag antar publiksnittet kommer ligga på nästa år,slå ut det på 27 matcher har du 3,780 000kr. Där har du en spelare för 300 000/mån betald.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Skulle dom höja priset för mitt säsongskort med 540 spänn skulle jag inte bli alltför glad kan jag säga. Dock skulle jag ju ändå köpt såklart, men det hade inte blivit populärt. Tror att DIF ligger ganska bra gällande biljettpriserna just nu.
Född till sportchef.