Exakt. Jag tror att laget som får första målet vinner.
Har en dålig vibb idag tyvärr. Tror att vi kommer att mala på första halvan av matchen, Timrå sticker upp och gör 0-1 efter ett tveksamt målvaktsingripande. Sen spelas matchen av och Timrå sätter 0-2 i öppen kasse efter att vi inte ens varit nära.
Challe Berglund är en man med ett fruktansvärt stort Djurgårds hjärta. Det är klart att det är han. Vem skulle det annars vara? Finns väl förövrigt inte allt för många Charles Berglund som är villiga att betala 3000kr för att bli medlem i DIF hockey.
Inte för att för att ifrågasätta Challes DIF-hjärta men att han har blivit ständig medlem beror med all sannolikhet på att han har varit med och vunnit SM-guld. Precis som tex Jonas Finn Olsson och Kyösti Karjalainen som också finns med bland de ständiga medlemmarna.
Challe Berglund är en man med ett fruktansvärt stort Djurgårds hjärta. Det är klart att det är han. Vem skulle det annars vara? Finns väl förövrigt inte allt för många Charles Berglund som är villiga att betala 3000kr för att bli medlem i DIF hockey.
Inte för att för att ifrågasätta Challes DIF-hjärta men att han har blivit ständig medlem beror med all sannolikhet på att han har varit med och vunnit SM-guld. Precis som tex Jonas Finn Olsson och Kyösti Karjalainen som också finns med bland de ständiga medlemmarna.
Ja, tyckte det verkade ganska uppenbart...
Någon som vet hur många plåtar som är sålda till kvällens drabbning? Blir det ungefär som mot Luleå senast?
Jag och 2 polare sätter oss i bilen nu och åker 22 mil för att kolla på denna match, kommer att vara där om 2 timmar, ska bli så jävla gött. Jag tror dif vinner med 4 - 2, sista i öppen kasse.
Johan Karlsson skrev:Jag och 2 polare sätter oss i bilen nu och åker 22 mil för att kolla på denna match, kommer att vara där om 2 timmar, ska bli så jävla gött. Jag tror dif vinner med 4 - 2, sista i öppen kasse.
sthlm_dif skrev: Challe Berglund är en man med ett fruktansvärt stort Djurgårds hjärta. Det är klart att det är han. Vem skulle det annars vara? Finns väl förövrigt inte allt för många Charles Berglund som är villiga att betala 3000kr för att bli medlem i DIF hockey.
Ja, tyckte det verkade ganska uppenbart...
Någon som vet hur många plåtar som är sålda till kvällens drabbning? Blir det ungefär som mot Luleå senast?
Difhockey.se igår morse: Redan nu är 5250 biljetter sålda till DIF-Timrå och över 6000 sålda till DIF-Färjetad.
Vågar inte ens gissa på hur det går i den här matchen. Senast trodde man allt var klart när Linkan gjorde 0-3..
Det är dock inget snack om att slutspel är mer eller mindre uteslutet vid förlust ikväll. Varken Färjestad eller Frölunda kommer att ge DIF någonting gratis, och Brynäs borta är allt annat än en enkel match.
Efter lockouten tar man ingenting for granted..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore