Edin skrev:Drömmer jag? Eller är det slutsålt mot Brynäs på en vanlig seriematch?
Vem sa att hockeyn var död i Stockholm?
Det kan inte vara för att det helt plötsligt har gått lite bra för DIF på sistonde?
Förövrigt känner jag mig rätt lugna inför matchen med tanke på brynäs usla spel uppe i E On arena. I och för sig kan ju detta skifta från match till match oerhört. Kommer ihåg sist brynäs gästade oss på Hovet då såg det inte så jätte bra ut, men som tur är, så är i bättre form nu!
Skulle vilja säga att Timrå va fruktansvärt bra sist mot Brynäs. Timrå är ett av lagen som kan ta hem hela skiten, kanske de starkaste hemmalaget av alla i serien. Dem har ju en viss Challe att tacka för de??:D
Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________ DIF= Stolthet DIF= Vilja
Bara att hoppas att det enbart är klackfolk som köper på rad 1 & 2
Det skulle få igång sittplats ännu bättre.
Även om det kanske är för mycket att hoppas på att hela hovet står och hoppar till olé olé
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Honken skrev:Bara att hoppas att det enbart är klackfolk som köper på rad 1 & 2
Det skulle få igång sittplats ännu bättre.
Även om det kanske är för mycket att hoppas på att hela hovet står och hoppar till olé olé
Det hade varit så jävla cooolt, hela Hovet hoppar!!!
Viktig match idag, det är bara att se till att våra spelare känner sig riktigt välkomna när de åker in på isen och Brynäs ska känna att de helst inte satte sin fot i Hovet idag!
För övrigt kändes Markström inte omänsklig när vi firade Lucia i Gävle.
Jeremy Roenick skrev:Man ser inte ett piss på rad 1-2!!! Dessa platser borde inte säljas...
I agree, rad 1-3 = IG.
Har provat dessa platser några gånger, visst...... du ser spelarna fara runt men du ser varken pucken eller isen (rätt så vesäntligt ).
Rad 4 fungerar nästan, själv väljer jag aldrig under rad 6
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kommer bli ett grymt tryck på Hovet idag, förra lördagen mot Modo var det stundtals riktigt bra ös på sittplats också.
Hoppas spelarna inser att Brynäs INTE är ett enkelt lag att möta; att alla i laget förstår att man till 110% måste kämpa om man skall vinna sådana här matcher. Hoppas också vi alla i publiken hjälper fram gubbarna på isen om det går tungt, det har väl varit lite si & så med den biten (tänker exempelvis på period 2 mot Modo när vi började tappa förra lördagen).
Vågar inte tippa, men vi SKA kriga oss till 3 poäng i den här matchen.
Ska bli jävligt underbart med ett fullsatt Hovet. Helt klart värt att tjacka en plåt på rad 1 och 2.
Ska vi gå segrande ut detta krävs det total urladdning från oss på läktaren oavsett vilken sektion man sitter på.
Bäst-i-stan skrev:Ska bli jävligt underbart med ett fullsatt Hovet. Helt klart värt att tjacka en plåt på rad 1 och 2.
Ska vi gå segrande ut detta krävs det total urladdning från oss på läktaren oavsett vilken sektion man sitter på.
Nu kör vi Djurgårdsfamiljen!
Helt rätt det kostar faktiskt bara 50kr, det borde alla ha råd med!!
Nu ska det bli guld, så häng med å sjung, Djurgårdsfamiljen sjunger heja djurgår´n!
jag tippar 5-2 till oss, 2 mål av anger båda på assist av linkan. linkan gör en han med. otto trycker också in en också är det dags för jacob josefsson att få in en. vi kommer dominera 3dje perioden..