Sent skall syndaren vakna (?)
Sent skall syndaren vakna (?)
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0 ... 13,00.html
...man är ju smått chockerad...inga hänvisningar till motståndarsvackor, "andremålvakter" eller annat som tycks höra yrket till (som "skriv-vafan-du-vill-bara-det-retar-upp-NÅN"). Bara en enda lång hyllning till DIF.
Tillfällig förvirring? Ålderssentimentalitet? Vem vet...
...man är ju smått chockerad...inga hänvisningar till motståndarsvackor, "andremålvakter" eller annat som tycks höra yrket till (som "skriv-vafan-du-vill-bara-det-retar-upp-NÅN"). Bara en enda lång hyllning till DIF.
Tillfällig förvirring? Ålderssentimentalitet? Vem vet...
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ritterwand
- Strömberg=power
-
Fantastiskt!!
En mycket värmande artikel signerad Lasse Anrell. Mannen som jag betraktar som en påklädd gris! Det måste sitta hårt inne för en urbrynäsare att skriva sådana ord om sitt största hatobjekt. Hoppas spelarna läser och tar till sig denna artikel. För även om man skulle bomma slutspelet nu (det tror jag inte vi gör) . Så har man bevisat att lösningen för svensk klubbhockey inte är 35-åriga överbetalde tjecker eller avdankade farmarligespelare från Nordamerika. Se på lag som SSK och Leksand som höjdes till skyarna av Anrell och rövhålet Wennerholm innan säsongen , vart befinner sig dessa nu?
Re: Fantastiskt!!
Första gången jag ser Anrell betraktad som "urbrynäsare" - hur är det egentligen? Har hittills alltid haft uppfattningen att han är en Bajrare som i brist på Elitserielag att hålla på adopterat kaffebönorna från vargstäppen. Men hur kommer Brynäs in i bilden?Jan Carlsson skrev:En mycket värmande artikel signerad Lasse Anrell. Mannen som jag betraktar som en påklädd gris! Det måste sitta hårt inne för en urbrynäsare att skriva sådana ord om sitt största hatobjekt. Hoppas spelarna läser och tar till sig denna artikel. För även om man skulle bomma slutspelet nu (det tror jag inte vi gör) . Så har man bevisat att lösningen för svensk klubbhockey inte är 35-åriga överbetalde tjecker eller avdankade farmarligespelare från Nordamerika. Se på lag som SSK och Leksand som höjdes till skyarna av Anrell och rövhålet Wennerholm innan säsongen , vart befinner sig dessa nu?
Apropå Brynäs - gårdagskvällen var ett rejält bottennapp som vi varit förskonade från sen säsongsinledningen. Tror på bättre moral redan i nästa match, Dif har ju faktiskt återgått till den goda vanan att inte förlora mer än en match i rad. Vill inte ropa hej v.g. slutspel än, konstaterar bara att 1) säsongsmål 1) (undvika kvalserien) BORDE vara uppnått redan nu - skandal annars - och 2) att man har det i egna händer; vill ha minst 1p mot SSK och samma, gärna mer, mot Mora, som ju är det lag DIF haft svårast mot denna säsong. Bara att kämpa på.
- Lee Harvey Oswald
Ja, & som vanligt visar Anrell upp sin fina fingertoppskänsla.
Klart man blev orolig när Anlrell började lovprisa DIF.
karl har ju aldrig haft ett (1) rätt om hockey, någonsin
Så vad händer då efter att han skrivit sitt positiva inlägg, jo DIF prickar in den mest feltajmade formsvacka man kan tänka sig.
Klart man blev orolig när Anlrell började lovprisa DIF.
karl har ju aldrig haft ett (1) rätt om hockey, någonsin
Så vad händer då efter att han skrivit sitt positiva inlägg, jo DIF prickar in den mest feltajmade formsvacka man kan tänka sig.
Nå, nu har Djurgården torskat FEM raka sen Lasse Anrell den fan skrev sin förbannade artikel om DIF, är det fortfarande någon som tror att han skrev det han skrev för att vara SNÄLL?!
Senast redigerad av Pluggen den 2009-12-12 17:25:55, redigerad totalt 1 gånger.