Sent skall syndaren vakna (?)

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Erik I

Sent skall syndaren vakna (?)

Inlägg av Erik I »

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0 ... 13,00.html

...man är ju smått chockerad...inga hänvisningar till motståndarsvackor, "andremålvakter" eller annat som tycks höra yrket till (som "skriv-vafan-du-vill-bara-det-retar-upp-NÅN"). Bara en enda lång hyllning till DIF.

Tillfällig förvirring? Ålderssentimentalitet? Vem vet...
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Kid Notorious »

Jag vart riktigt chockad jag med. Tänk om han faktiskt var... var SNÄLL!? :wink:
I vilket fall... skön läsning! 8)
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Det är underbart att läsa Anrells krönika idag, underbart! :D

DIF mot slutspel och guld!
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Kid Notorious skrev:Tänk om han faktiskt var... var SNÄLL!?
Den skitstöveln försöker jinxa oss. Det är den enda logiska förklaringen. :D
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Inlägg av Strömberg=power »

Jaså?! Han kunde skriva något positivt om DIF ändå! Det trodde jag inte efter allt skit han skrivit om DIF!!! Men denna gången var den faktiskt ganska bra.
Djurgården-Ett lag i med och motvind
Jan Carlsson

Fantastiskt!!

Inlägg av Jan Carlsson »

En mycket värmande artikel signerad Lasse Anrell. Mannen som jag betraktar som en påklädd gris! Det måste sitta hårt inne för en urbrynäsare att skriva sådana ord om sitt största hatobjekt. Hoppas spelarna läser och tar till sig denna artikel. För även om man skulle bomma slutspelet nu (det tror jag inte vi gör) . Så har man bevisat att lösningen för svensk klubbhockey inte är 35-åriga överbetalde tjecker eller avdankade farmarligespelare från Nordamerika. Se på lag som SSK och Leksand som höjdes till skyarna av Anrell och rövhålet Wennerholm innan säsongen , vart befinner sig dessa nu?
isolerad

Inlägg av isolerad »

Det kom verkligen som en chock när jag läste hans krönika i morse, tydligen så kan även den värste kan ändra sig.

Dessutom Luleå-Djurgården i sm-final vore jätteroligt, ett stort finger åt alla ekonomiskt starka klubbar. =)
Pluggen

Inlägg av Pluggen »

Ritterwand skrev:Den skitstöveln försöker jinxa oss. Det är den enda logiska förklaringen. :D
Det tror jag med :evil: , efter all dynga han har skrivit om Djurgården.

Micke
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Det tror jag med :evil: , efter all dynga han har skrivit om Djurgården.

Micke
Han kanske har fått en snilleblixt? Ne men skämt åsido, tror att han menar det!
Pluggen

Inlägg av Pluggen »

Boråsaren skrev:Han kanske har fått en snilleblixt? Ne men skämt åsido, tror att han menar det!
Tror du? med tanke på hur matchen gick så lyckades den fan över förväntan :evil:

Micke
Erik I

Re: Fantastiskt!!

Inlägg av Erik I »

Jan Carlsson skrev:En mycket värmande artikel signerad Lasse Anrell. Mannen som jag betraktar som en påklädd gris! Det måste sitta hårt inne för en urbrynäsare att skriva sådana ord om sitt största hatobjekt. Hoppas spelarna läser och tar till sig denna artikel. För även om man skulle bomma slutspelet nu (det tror jag inte vi gör) . Så har man bevisat att lösningen för svensk klubbhockey inte är 35-åriga överbetalde tjecker eller avdankade farmarligespelare från Nordamerika. Se på lag som SSK och Leksand som höjdes till skyarna av Anrell och rövhålet Wennerholm innan säsongen , vart befinner sig dessa nu?
Första gången jag ser Anrell betraktad som "urbrynäsare" - hur är det egentligen? Har hittills alltid haft uppfattningen att han är en Bajrare som i brist på Elitserielag att hålla på adopterat kaffebönorna från vargstäppen. Men hur kommer Brynäs in i bilden?

Apropå Brynäs - gårdagskvällen var ett rejält bottennapp som vi varit förskonade från sen säsongsinledningen. Tror på bättre moral redan i nästa match, Dif har ju faktiskt återgått till den goda vanan att inte förlora mer än en match i rad. Vill inte ropa hej v.g. slutspel än, konstaterar bara att 1) säsongsmål 1) (undvika kvalserien) BORDE vara uppnått redan nu - skandal annars - och 2) att man har det i egna händer; vill ha minst 1p mot SSK och samma, gärna mer, mot Mora, som ju är det lag DIF haft svårast mot denna säsong. Bara att kämpa på.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Tror du? med tanke på hur matchen gick så lyckades den fan över förväntan :evil:

Micke
Ehh, den krönika vi pratade om var ju faktiskt när Anrell hyllade DIF och trodde på final för DIF-Luleå?
Pluggen

Inlägg av Pluggen »

Boråsaren skrev:Ehh, den krönika vi pratade om var ju faktiskt när Anrell hyllade DIF och trodde på final för DIF-Luleå?
Och jag tror att han skrev som han gjorde för att ge Djurgården otur, eller jinxa oss, som Ritterwand skrev.

Micke
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Ja, & som vanligt visar Anrell upp sin fina fingertoppskänsla.

Klart man blev orolig när Anlrell började lovprisa DIF.
karl har ju aldrig haft ett (1) rätt om hockey, någonsin
Så vad händer då efter att han skrivit sitt positiva inlägg, jo DIF prickar in den mest feltajmade formsvacka man kan tänka sig.
Pluggen

Inlägg av Pluggen »

Nå, nu har Djurgården torskat FEM raka sen Lasse Anrell den fan skrev sin förbannade artikel om DIF, är det fortfarande någon som tror att han skrev det han skrev för att vara SNÄLL?!
Senast redigerad av Pluggen den 2009-12-12 17:25:55, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar