kvitterat nu i de två matcherna. Även timrå har kryss, som ligger lite ovanför oss.Jeremy Roenick skrev:Modo och SSK leder
men spelar ju inte så mycket roll, då vi ligger under. varit kanon nu med 3P!!!!
kvitterat nu i de två matcherna. Även timrå har kryss, som ligger lite ovanför oss.Jeremy Roenick skrev:Modo och SSK leder
Hur fan orkar du dra upp det i varje inlägg du gör?Jeremy Roenick skrev:Jockmaniac -
Den där Linkan alltså! Nu får han allt ta och be om ursäkt eller hur...![]()
![]()
Vi hade ju ganska många spelare borta idag också.Rådgivaren skrev:ens med en klack på 2 500 man i ryggen lyckas vi plocka poäng på hemmaplan. Jag tror nog spelarna gav allt och lite till idag utan den frustrerande sanningen är att vi har alldeles för många spelare som inte håller måttet.
Har vi en femma med ordinarie spelare borta är det faktiskt en godtagbar förklaring till varför spelet hackade idag.LiteOn skrev:Jag är SÅ trött på alla bortförklaringar i efterhand till varför vi förlorar...
idag hade vi många borta, tidigare så var domaren dålig, isen spolad ojämt, målvaketen/erna hade otur och andra orsaker. Är det någon som tittar seriöst och vetenskapligt på de "bortförklaringar" som sägs vara de orsaker som gör att vi förlorar, så att dessa undviks för alltid?
Jeremy Roenick skrev:Har vi en femma med ordinarie spelare borta är det faktiskt en godtagbar förklaring till varför spelet hackade idag.LiteOn skrev:Jag är SÅ trött på alla bortförklaringar i efterhand till varför vi förlorar...
idag hade vi många borta, tidigare så var domaren dålig, isen spolad ojämt, målvaketen/erna hade otur och andra orsaker. Är det någon som tittar seriöst och vetenskapligt på de "bortförklaringar" som sägs vara de orsaker som gör att vi förlorar, så att dessa undviks för alltid?
Point taken!LiteOn skrev:Jeremy Roenick skrev:Har vi en femma med ordinarie spelare borta är det faktiskt en godtagbar förklaring till varför spelet hackade idag.LiteOn skrev:Jag är SÅ trött på alla bortförklaringar i efterhand till varför vi förlorar...
Ja idag kan denna bortförklaring vara godtagbar, men tittar någon på rutinerna runt laget för att inte detta med smitta inom laget skall ske igen? Har man bergkoll på spelarnas kost-levnads vanor, vacinationer kanske skulle vara på plats? En gång kan det hända, men aldrig 2 ggr
Ja det är ju jäkligt märkligt! Har dom givit upp?Lee Harvey Oswald skrev:Ingen i DIF vare sig i lagledningen eller spelarna ute på isen förstod att ett spelavbrott med en timeout för att samla styrkorna var ett måste. Från min12 fram till 20.00 spelar DIF bara av matchen & skapar inte ett piss... HV åker självklart förnöjt brevid & ser klockan rulla på.
Utan avblåsning ska tilläggas.Jeremy Roenick skrev:Ja det är ju jäkligt märkligt! Har dom givit upp?Lee Harvey Oswald skrev:Ingen i DIF vare sig i lagledningen eller spelarna ute på isen förstod att ett spelavbrott med en timeout för att samla styrkorna var ett måste. Från min12 fram till 20.00 spelar DIF bara av matchen & skapar inte ett piss... HV åker självklart förnöjt brevid & ser klockan rulla på.