Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 4/12 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
janne08

Re: Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 4/12 2008

Inlägg av janne08 »

Kall-El skrev:
janne08 skrev:Ja man kan snabbt konstatera att det inte finns allt för många på detta forum som är eller har varit aktiva idrottsmän själva.
Här råder en närmast total anarki.... inte mycket stöd att hämta här inne.....
de e mest bort med tränarna - kvalserien nästa - Spelare som är kassa.

Alla som varit aktiva vet att det ibland låser det sig, och sen kan det gå troll i maskineriet
och det är vad vi upplever just nu, det bara vill sig inte......
Ni hehöver inte oroa er det är spelarna som lider mest, det är ju trotts allt deras jobb att spela matcherna och försöka komma ta sig ur svackan.
Även om många av er inte tror det så hatar dom att förlora. Och vi hatar att se dom förlora.

Så det är just nu när det är tungt som vi behövs som bäst
Efter mörkret så kommer solen
Och somliga verkar leva i en skyddada bubbla...

Tyvärr stinker detta AIK-fotboll det året de rök ner i superettan....

Du menar väl skyddaddadada buuuubbla......Eller menar du att AIK:s-supportrarna var lika positiva som du och många andra här inne ?
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Dingman skrev:
niklasss skrev:Sportfåne och Jensa85: eftersom att era inlägg ang publiken på dagens match skrevs i samma minuter som matchen slutade så antar jag att ni inte själva var där? då har jag bara en sak att säga er, er alla som inte var på matchen idag, men som sitter och klagar: HÅLL KÄFTEN!!! JÄVLA MEDGÅNGSSUPPORTRAR SOM KLAGAR PÅ ATT FOLK INTE KOMMER NÄR NI SJÄLVA SITTER HEMMA OCH RUNKAR OCH LYSSNAR PÅ SR!!!!!!!!!!!!!!!

så jävla trött på att se folks jävla inställning efter varje förlorad match!

Vad anser du skall göras då? Det hjälper ju uppenbarligen inte att vi har största klacken på 10 år och bästa laget på pappret sen 2001. Folk är uppgivna, inget händer ju....vad ska man göra?? Det är inte roligt att gå och titta på samma skit om och om igen. Jag förstår folk.
Precis. Det hade varit en sak om spelarna kämpade som djur i varje byte men det gör dom ju tyvärr inte. Varför ska vi visa hjärta när inte spelarna gör det?
sportfåne
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av sportfåne »

jag går på dom matcher jag kan och du har ingen aning om anledningen jag går eller inte... Jag tränar själv fotboll välldigt ofta men just nu är det försäsong och inte så många träningar. Jag kom hem och kollade matchen på ppv.. Är det då konstigt om jag tycker det är en JÄVLIGT DÅLIG publiksiffra ? eller ?!
DIF <3
Skriv svar