Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 4/12 2008
Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 4/12 2008
Biljetter
För biljetter till matchen, vår biljettsida
Chat
Under matchen kan du använda matchchatten för att snabbare kommunicera med andra, klicka här.
TV
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
För biljetter till matchen, vår biljettsida
Chat
Under matchen kan du använda matchchatten för att snabbare kommunicera med andra, klicka här.
TV
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
Re: Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 4/12 2008
Hej sörlänningar!
Dags för oss skoterraggare igen då ...
Blir lite nerv iden här matchen. Skellefteå vill nog stabilisera tabelläget.
Svårt på Hovet för oss, men grabbarna verkar vara på g nu efter en medioker November...
Dricker skoterolja till frukost numera.
Hoppas mest på en bra domarinsats och må bäste lag vinna.
Dags för oss skoterraggare igen då ...
Blir lite nerv iden här matchen. Skellefteå vill nog stabilisera tabelläget.
Svårt på Hovet för oss, men grabbarna verkar vara på g nu efter en medioker November...
Dricker skoterolja till frukost numera.
Hoppas mest på en bra domarinsats och må bäste lag vinna.
3 poäng denna afton?
Varför inte?
Nya krafter har anlänt till spelarna och tränare!
Slutresultat: 3-1
Härliga Djurgår'n!
Härliga December!
Varför inte?

Slutresultat: 3-1
Härliga Djurgår'n!
Härliga December!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Dags för en ny 7-0 vinst!! 

Känns inte som det blir någon stor publik till denna match?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Verkar ju inte direkt vara nått tryck inför denna matchen, knappast oväntat heller.
Ska vi säga 3817 på läktaren och ett kryss?
Ska vi säga 3817 på läktaren och ett kryss?
-
3 poäng i dag =D Bara vi ser till att hålla ett öga på den där Dimitrakos. Och sen MÅSTE målvakten hålla tätt så vinner vi;) http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3913533.ab Hoppas ragge gör comeback =D Bra inställning av Janne Järlefelt =D
- Remy Lebeau
Om dom fokuserar för mycket på Dimitrakos så kommer McDonell, Moran eller Söderberg avgöra istället.
Känns som att den största fokusen hos publiken ligger på matcherna framöver. Tror på en ganska så avslagen match, och lite drygt 5000 på läktarna.
Resultatet blir 3-2 till DIF.
Känns som att den största fokusen hos publiken ligger på matcherna framöver. Tror på en ganska så avslagen match, och lite drygt 5000 på läktarna.
Resultatet blir 3-2 till DIF.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skulle gärna gå ikväll, men Elton John på Globen drar mer och jag vet flera som är där istället för på Hovet. Förväntar mig matchresultat och tillbakablickar på jumbotronen i Globen när konserten är klar
Tror faktiskt att vi vinner ikväll

Ähhh, skulle nog gå på matchen om så Jesus va i GlobenMitt-i-klacken 1983 skrev:Skulle gärna gå ikväll, men Elton John på Globen drar mer och jag vet flera som är där istället för på Hovet. Förväntar mig matchresultat och tillbakablickar på jumbotronen i Globen när konserten är klarTror faktiskt att vi vinner ikväll

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Drar en konsert med Elton John mer än en Djurgårdsmatch? Skämmes ta mig fan. Inte konstigt att det inte är mycket folk på matcherna om människor i stockholm tänker så.Mitt-i-klacken 1983 skrev:Skulle gärna gå ikväll, men Elton John på Globen drar mer och jag vet flera som är där istället för på Hovet. Förväntar mig matchresultat och tillbakablickar på jumbotronen i Globen när konserten är klarTror faktiskt att vi vinner ikväll
Hade jag bott i stockholm och då haft möjlighet att gå på i stort sett alla matcher hade jag inte brytt mig om som någon sa självaste jävla jesus var i globen och gick på vatten.
- Lee Harvey Oswald
Själv hade jag nog valt att först se jesus gå på vatten i globen för att sedan glida över till Hovet för en mer verklighetsnära upplevelse & se DIF kvittera till 2-2 i sent i 3:e peioden
Finns fortfarande ingenting i DIF:s spel som tyder på att det lär bli nåt annat än 3 poängare var 5-6:e match, tabellen är tyvärr plågsamt rättvisande (är sällan nåt annat)
Nästa vinst bör alltså komma mot Luleå...
Finns fortfarande ingenting i DIF:s spel som tyder på att det lär bli nåt annat än 3 poängare var 5-6:e match, tabellen är tyvärr plågsamt rättvisande (är sällan nåt annat)
Nästa vinst bör alltså komma mot Luleå...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Idag känner jag mig väldigt optimistisk! Om 10 minuter blir det dags att börja packa ihop och ta mig till matchen!
Min gissning på resultatet blir en 4-1 seger!
nu kör vi rakt in i kaklet!
Min gissning på resultatet blir en 4-1 seger!

nu kör vi rakt in i kaklet!
Wesslau är ju så jävla dum när han kollar sig om efter varje puck. Sitter han bara lugnt så blåser dommaren av men han ska kolla runt och se hur jävla osäker ut som helst och låta skellefteå gräva fram pucken. Hörde även från skellefteå båset "Han har ju inte koll på en enda puck där nere" så det kommer dom utnyttja........
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hahaha. Ölvestad efter första perioden: "För oss ska det verkligen inte vara avsuget, eller avslaget". Fick han en tackling mot huvudet i första tro? 

100% DJURGÅRDSJ***L