isolerad skrev:Vid 0-2 målet. Varför trycker inte backarna bort Moran som i princip står ensam framför mål!?
Därför att dom inte vet hur man gör det.
Känns som att nått i stil med 2-7 hade varit mest rättvist.
Offensivt är vi knappt elitseriemässiga. Avsluten är bara pinsamma. Det skapas hyfsat tryck någon gång ibland men i 8 fall av 10 slutar det med att motståndarna får en jättekontring.
Vårt försvar som helhet har jag inga ord för egentligen.
Det är skrämmande att se hur enkelt ALLA lag ALLTID skapar kvalificerade målchanser på oss utan att knappt behöva anstränga sig ett skit, och det blir ju inte mindre skrämmande då man tittar på det målvaktspar vi förfogar över som inte direkt är kända för att göra jättematch efter jättematch om man säger så.
Hade inte aik-spelarna tränat på att skjuta stolpskott hade det varit 0-5.
Jag kan inte komma på något som kan få det att sluta på något annat sätt än kvalseriespel. Måste försöka förbereda mig på det mentalt på riktigt nu.
Någonstans har man väl trott att det ska kunna gå att vända skiten. Men det är omöjligt som jag ser det.
Som jag sagt innan är inte det mest skrämmande våran tabellplacering i sig. Den hade vi nog kunnat göra något åt om vi bara hade haft någon som helst trygghet i någon lagdel åtminstone. Nu är det ju dock inte riktigt så.
Det som är det sjuka är att vi gör en av våra "bättre" matcher för säsongen.
Det om inte annat säger väl allt?
Som pricken över i:et utklassar låtsasgnaget oss även på läktaren.
Perfekt också att både Timrå och SSK verkar plocka poäng.