Du menar att vi ska köpa att det ser lika illa ut i år? Efter alla pengar som lagts på truppen?Jim Morrison skrev: ↑2026-09-22 21:35:27Jag tror att ju snabbare vi alla inser att det kommer se likadant ut den här säsongen desto bättre.Osten östlund skrev: ↑2026-09-22 21:33:19 Ja man behöver ju få se ngt som visar. Att Kimby har en idé framåt.
Nu är det bara en repris på förra säsongen.
- Hellberg måste vinna matcherna
- Utvisningar som ingen kan förklara
- Spelare spelar på fel positioner, byter formationer.
- Intervjuer/PK efter matcher. Så har Kimby alla svar. Men verkligheten är "Månda hela veckan ", filmen.
Bit ihop, slut upp på Hovet och stötta laget oavsett. Vi vet att vi kan vinna jävligt mycket bara genom vårt tryck på vår riktiga hemmaarena. Vi supportrar kan självklart inte säga något om inte vi gör vårt.
Säsongen 2026/27
Säsongen 2026/27
- Jim Morrison
Säsongen 2026/27
Mest för att jag tror inte att någon tränare kommer entledigas innan kontraktet är slut. Inte köpa det, acceptera verkligheten vi står inför.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 2026/27
2000 utklädda bajare sjöng ut oss i Globen, vi var 11,000 fler. Ingen chans i världen att vår nuvarande läktarkultur kommer vinna matcher åt oss.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-22 21:35:27Jag tror att ju snabbare vi alla inser att det kommer se likadant ut den här säsongen desto bättre.Osten östlund skrev: ↑2026-09-22 21:33:19 Ja man behöver ju få se ngt som visar. Att Kimby har en idé framåt.
Nu är det bara en repris på förra säsongen.
- Hellberg måste vinna matcherna
- Utvisningar som ingen kan förklara
- Spelare spelar på fel positioner, byter formationer.
- Intervjuer/PK efter matcher. Så har Kimby alla svar. Men verkligheten är "Månda hela veckan ", filmen.
Bit ihop, slut upp på Hovet och stötta laget oavsett. Vi vet att vi kan vinna jävligt mycket bara genom vårt tryck på vår riktiga hemmaarena. Vi supportrar kan självklart inte säga något om inte vi gör vårt.
Jag minns första matchen mot Rögle i kvalserien 2012 när Brodin gjorde 1-0 innan vi ens spelat 1 minut. Rögle pissade ned sig totalt för att hela Hovet bokstavligt kokade för att hela föreningen hade bestämt sig för att vi skulle klara oss kvar i Elitserien (behöver inte nämna hur det slutade). Där kan vi prata tryck och vinnarmentalitet, men idag? Helt tvärtom, vi bör ta tillbaka "tjocka feta sittplats" och skapa lite hets mellan stå- & sittplats för att åtminstone försöka skapa någon form av energi.