SHL-tips inför säsongen / in och tippa

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Hej alla,

Jag har gjort ett SHL-tips inför säsongen. Tanken är att man tippar omgång för omgång, och tippningen stänger 1 timme för varje matchstart. Man kan tippa 3 omgångar fram i tiden. Systemet kommer automatiskt att rätta varje omgång. Slutspel (eller hemska tanke kval om DIF är inblandat) aktiveras när vi närmar oss det.

Poängberäkning osv står förklarat om man signar upp.

Vore super't om det är ett gäng som vill medverka. 100% gratis. 0% reklam. 100 % for fun!

https://shl-tips.netlify.app/

Meddela mig om ni har några tekniska problem så kikar jag.
Mash

Inlägg av Mash »

Kul! Hoppas många deltar
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Mash skrev: 2026-08-23 12:06:37 Kul! Hoppas många deltar
Tack! Ja det vore roligt. 18 pers som signat upp hittills, hoppas vi kan dubbla det några gånger innan säsongsstart. :)

Har uppdaterat med ett maxtak av 100 platser, tror det kan bli lite tungrott annars.

Om man har synpunkter, tankar om förbättringar etc så lyssnar jag gladeligen och försöker anpassa systemet. Tänker att man också ska få tippa typ poängligavinnare / skytteligavinnare samt någon målvaktsstatistik (högst räddningsprocent är kanske enklast) som en extragrej. Ska försöka hålla sidan levande och se till så allt snurrar smidigt hela säsongen.
Boven

Inlägg av Boven »

Kul! Jag har signat upp mig.
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga :lol:
Boven

Inlägg av Boven »

MarcusDaze skrev: 2026-08-24 14:21:44 Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga :lol:
Haha har en känsla av att jag också redan har peakat. Ligger 2a
Användarvisningsbild
Philly Flu

Inlägg av Philly Flu »

Boven skrev: 2026-08-24 15:00:36
MarcusDaze skrev: 2026-08-24 14:21:44 Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga :lol:
Tabellen är misstänkt lik en sortering på alfabetet. Skulle skapat pseudonymen ”Alltid oavsett” för att känna segervittring så här i början.
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

Philly Flu skrev: 2026-08-24 18:12:11
Boven skrev: 2026-08-24 15:00:36
Tabellen är misstänkt lik en sortering på alfabetet. Skulle skapat pseudonymen ”Alltid oavsett” för att känna segervittring så här i början.
Så lätt att vara efterklok haha
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Nu kan man gå in och tippa Skytteligavinnare osv. Ligger under Bonus. Automatmatchar mot ett register och där finns ännu ej DIF och FBK's trupper så änsålänge matchar den mot förra årets trupper för de 2 lagen (kommer uppdateras automatiskt när Swehockey får in infon. Oklart när exakt). Men går att skriva i utan att den plockar infon från listan ändå.

EDIT: Och ja, det är förstås bara en alfabetisk sortering på topplistan just nu :D
Skriv svar