SHL-tips inför säsongen / in och tippa
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hej alla,
Jag har gjort ett SHL-tips inför säsongen. Tanken är att man tippar omgång för omgång, och tippningen stänger 1 timme för varje matchstart. Man kan tippa 3 omgångar fram i tiden. Systemet kommer automatiskt att rätta varje omgång. Slutspel (eller hemska tanke kval om DIF är inblandat) aktiveras när vi närmar oss det.
Poängberäkning osv står förklarat om man signar upp.
Vore super't om det är ett gäng som vill medverka. 100% gratis. 0% reklam. 100 % for fun!
https://shl-tips.netlify.app/
Meddela mig om ni har några tekniska problem så kikar jag.
Jag har gjort ett SHL-tips inför säsongen. Tanken är att man tippar omgång för omgång, och tippningen stänger 1 timme för varje matchstart. Man kan tippa 3 omgångar fram i tiden. Systemet kommer automatiskt att rätta varje omgång. Slutspel (eller hemska tanke kval om DIF är inblandat) aktiveras när vi närmar oss det.
Poängberäkning osv står förklarat om man signar upp.
Vore super't om det är ett gäng som vill medverka. 100% gratis. 0% reklam. 100 % for fun!
https://shl-tips.netlify.app/
Meddela mig om ni har några tekniska problem så kikar jag.
Kul! Hoppas många deltar
- -daniel-
Tack! Ja det vore roligt. 18 pers som signat upp hittills, hoppas vi kan dubbla det några gånger innan säsongsstart.
Har uppdaterat med ett maxtak av 100 platser, tror det kan bli lite tungrott annars.
Om man har synpunkter, tankar om förbättringar etc så lyssnar jag gladeligen och försöker anpassa systemet. Tänker att man också ska få tippa typ poängligavinnare / skytteligavinnare samt någon målvaktsstatistik (högst räddningsprocent är kanske enklast) som en extragrej. Ska försöka hålla sidan levande och se till så allt snurrar smidigt hela säsongen.
Kul! Jag har signat upp mig.
- MarcusDaze
Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga 
Haha har en känsla av att jag också redan har peakat. Ligger 2aMarcusDaze skrev: ↑2026-08-24 14:21:44 Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga![]()
- Philly Flu
Tabellen är misstänkt lik en sortering på alfabetet. Skulle skapat pseudonymen ”Alltid oavsett” för att känna segervittring så här i början.Boven skrev: ↑2026-08-24 15:00:36Haha har en känsla av att jag också redan har peakat. Ligger 2aMarcusDaze skrev: ↑2026-08-24 14:21:44 Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga![]()
- MarcusDaze
Så lätt att vara efterklok hahaPhilly Flu skrev: ↑2026-08-24 18:12:11Tabellen är misstänkt lik en sortering på alfabetet. Skulle skapat pseudonymen ”Alltid oavsett” för att känna segervittring så här i början.Boven skrev: ↑2026-08-24 15:00:36Haha har en känsla av att jag också redan har peakat. Ligger 2aMarcusDaze skrev: ↑2026-08-24 14:21:44 Roligt! Jag ligger just nu 11a i tabellen, säkerligen högsta placeringen jag får i denna liga![]()
- -daniel-
Nu kan man gå in och tippa Skytteligavinnare osv. Ligger under Bonus. Automatmatchar mot ett register och där finns ännu ej DIF och FBK's trupper så änsålänge matchar den mot förra årets trupper för de 2 lagen (kommer uppdateras automatiskt när Swehockey får in infon. Oklart när exakt). Men går att skriva i utan att den plockar infon från listan ändå.
EDIT: Och ja, det är förstås bara en alfabetisk sortering på topplistan just nu
EDIT: Och ja, det är förstås bara en alfabetisk sortering på topplistan just nu