Hellberg vore grymt. Men sällan målvakter får ett C dock.aljb10 skrev: ↑2026-07-31 10:28:51Josef? Eller kanske det blir Vejdemo. Men tror mest på Josef isåfall.Osten östlund skrev: ↑2026-07-31 09:38:32 Såg Kylington och lite AHL/NHL gubbar träna i Rålambshovsparken. Kruger brukar vara med och köra tidigare år. Var inte där idag. Borde väll komma beslut ifrån honom inom kort?
Om han inte fortsätter, vem får C ?
Silly Season 2026/27
-
Alberget1891
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
förmodligen får dom det svårt ja, men jag skiter i alla andra lag dom kan värva vad dom vill jag bryr mig bara om hur vi presterar i år!antondahlback skrev: ↑2026-07-31 15:25:42 Nä jag tror löven kommer få det ruskigt svårt med den center, back och målvaktssidan. Många oprövade kort och chansningar som ska falla väl ut för att det inte ska vara ett jäkligt sned balanserat lag
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Ja kul att ha gnäll-Kovacs i sin grupp när man är ett bottenlag... DiDimenico verkade ju också vara lite av en knepig diva. Kan nog bli en fruktansvärd säsong för Löven. Målvaktssidan är ju också risig. Skulle dock inte förvåna mig om dom går ganska bra i början, och få för sig att dom är mycket bättre än dom egentligen är, för att sen börja komma in i verkligheten på allvar.. Deras fans behöver onekligen tas ner på jorden. Vart kommer all hybris ifrån?
Spela fult
Silly Season 2026/27
Mm precis, ser inte alls hur det ska hålla med deras målvaktspar.fryppe skrev: ↑2026-07-31 15:07:27Brukar inte fungera i SHL man måste bygga bakifrån, men vi får se dom kanske får ihop det precis som vi fick.
Silly Season 2026/27
Eftersom bestämmelser säger att målvakter inte får bära en bokstav.Alberget1891 skrev: ↑2026-07-31 15:38:29Hellberg vore grymt. Men sällan målvakter får ett C dock.aljb10 skrev: ↑2026-07-31 10:28:51Josef? Eller kanske det blir Vejdemo. Men tror mest på Josef isåfall.Osten östlund skrev: ↑2026-07-31 09:38:32 Såg Kylington och lite AHL/NHL gubbar träna i Rålambshovsparken. Kruger brukar vara med och köra tidigare år. Var inte där idag. Borde väll komma beslut ifrån honom inom kort?
Om han inte fortsätter, vem får C ?
In Wikegård we trust!
Silly Season 2026/27
Så går det ju oftast för nykomlingar (undantaget Brynolf, men det var ett enigma utan dess like) det är sen gammalt.diftobbe89 skrev: ↑2026-07-31 15:56:51 Ja kul att ha gnäll-Kovacs i sin grupp när man är ett bottenlag... DiDimenico verkade ju också vara lite av en knepig diva. Kan nog bli en fruktansvärd säsong för Löven. Målvaktssidan är ju också risig. Skulle dock inte förvåna mig om dom går ganska bra i början, och få för sig att dom är mycket bättre än dom egentligen är, för att sen börja komma in i verkligheten på allvar.. Deras fans behöver onekligen tas ner på jorden. Vart kommer all hybris ifrån?
"Vi är ett lag för topp-sex" - efter typ tio omgångar. Sen kommer alla andra lag igång på riktigt så är det roliga slut och överlevnadskampen börjar.
Jättekul att ha divor när det går dåligt. Kolla Vrana i Linköping förra säsongen när han åkte runt och var allmänt fet och lat när det inte gick vägen innan produktionen kom igång mycket senare.
- Lee Harvey Oswald
Silly Season 2026/27
Helt off topic, men...
Det absolut äckligaste kaffet, vilket är väldigt passande.
Smakar Löfbergs, inte Kaffe
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Silly Season 2026/27
Ursäkta om man frågar om silly frågor i DIF Silllytråden, men någon som hört något rykte på senaste tiden? 
Silly Season 2026/27
Tycker inte heller lövens backar ser alls bra ut. Svag målvaktssida.
Forwards skulle kunna bli rätt bra men en del chansningar som ska gå hem. Hoppas Kovacs briljerar vid sidan av isen som vanligt.
Forwards skulle kunna bli rätt bra men en del chansningar som ska gå hem. Hoppas Kovacs briljerar vid sidan av isen som vanligt.
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
Fattar egentligen inte att vi stängt dörren till Nylander så tydligt. Måste ju vara satans dyr eller vara något med attityden som gör att Wiken helt stängt. En säsong i ajk under junisåren tycker jag inte räcker för att göra en helt persona non grata
-
Fragglepot
Silly Season 2026/27
Är den helt stängd då? Eller är det bara lite sportchefssnack?antondahlback skrev: ↑2026-07-31 19:01:10 Fattar egentligen inte att vi stängt dörren till Nylander så tydligt. Måste ju vara satans dyr eller vara något med attityden som gör att Wiken helt stängt. En säsong i ajk under junisåren tycker jag inte räcker för att göra en helt persona non grata
Om ryktet är att han ska bo i Stockholm, så finns det inte jättemånga alternativ. HA lär han inte hamna, och pendla till Linköping eller Gävle är ju ganska segt.