Samma här.Limp skrev: ↑2026-07-27 15:49:22Antagligen. Bara det blir rikligt med content så pröjsar jag gärna en rimlig summa ^^Osten östlund skrev: ↑2026-07-27 15:15:56 Pratas väll om en ny betal app. Är väll där " bakom" man hittar Eken?
Säsongen 2026/27
Säsongen 2026/27
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2026/27
Från en nordamerikansk scout om Stockselius efter första matchen: ”He grew a ton late in Draft year, he was Swedens best player. USAs Goaltending stopped him from have 4-5 Points.”
Tror och hoppas att Theo kan ta stora kliv kommande säsong.
-
antondahlback
Säsongen 2026/27
Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:
Snively - åman - hudon
Stockselius - vejdemoo - gunler
Nordmark/Pettersen - JJ - Hartmann
Blomgren - salsten/Kruger - grewe/hank/Pettersen
Ha lite is i magen och se om det dyker upp en "de haan" sent. Med det sagt klagar jag inte heller på att flytta ned stockselius till tredje och plocka in en till topp 6. Kittlar dock att ge grabben lite mer förtroende!
Snively - åman - hudon
Ha lite is i magen och se om det dyker upp en "de haan" sent. Med det sagt klagar jag inte heller på att flytta ned stockselius till tredje och plocka in en till topp 6. Kittlar dock att ge grabben lite mer förtroende!
Säsongen 2026/27
ja det Känns inte lika mycket panik längre att plocka in någon chansning, scouta bra och finns det någon riktig toppspelare som skulle göra stor skillnad i augusti/september är det bara hugga!antondahlback skrev: ↑2026-07-30 10:31:18 Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:
Snively - åman - hudon
Säsongen 2026/27
Just nu känns en till topp-6 som att bredda spetsen och göra fler kedjor framtunga. Med det sagt behöver vi inte stressa fram honom som nämndes. Om inte skador radar upp sig på försäsongen..fryppe skrev: ↑2026-07-30 10:41:37ja det Känns inte lika mycket panik längre att plocka in någon chansning, scouta bra och finns det någon riktig toppspelare som skulle göra stor skillnad i augusti/september är det bara hugga!antondahlback skrev: ↑2026-07-30 10:31:18 Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:
Snively - åman - hudon
In Wikegård we trust!
Säsongen 2026/27
Han kanske får chansen högt upp på träningsmatcherna som kommer om inte annat!antondahlback skrev: ↑2026-07-30 10:31:18 Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:
Snively - åman - hudon
Säsongen 2026/27
Jag tror att det är en av nycklarna till att vi får en bra säsong. Han har en potential som förhoppningsvis utvecklas till något bra under säsongen.AlltidOavsett skrev: ↑2026-07-27 21:27:34 Från en nordamerikansk scout om Stockselius efter första matchen: ”He grew a ton late in Draft year, he was Swedens best player. USAs Goaltending stopped him from have 4-5 Points.”
Säsongen 2026/27
Alla har Gunler i en andrakedja vad det verkar. Själv är jag lite skeptisk att han tar en plats topp 6.
Stockselius kan säkert knö sig in där.
Stockselius kan säkert knö sig in där.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2026/27
Jag är också skeptisk just nu. Jag tycker det är svårt att veta var Gunler står.
Jag hoppas att Stockselius får spela center och då lär det bli Wing för Salsten. Men man vill väl ha en rightare i varje top-3 line iaf och då lär det bli att man får gå med Gunler eller Hartmann i andra och leta en ny till rightare till första.