Säsongen 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
fryppe

Säsongen 2026/27

Inlägg av fryppe »

Limp skrev: 2026-07-27 15:49:22
Osten östlund skrev: 2026-07-27 15:15:56 Pratas väll om en ny betal app. Är väll där " bakom" man hittar Eken?
Antagligen. Bara det blir rikligt med content så pröjsar jag gärna en rimlig summa ^^
Samma här.
AlltidOavsett
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2026/27

Inlägg av AlltidOavsett »

Från en nordamerikansk scout om Stockselius efter första matchen: ”He grew a ton late in Draft year, he was Swedens best player. USAs Goaltending stopped him from have 4-5 Points.”
Tror och hoppas att Theo kan ta stora kliv kommande säsong.
antondahlback

Säsongen 2026/27

Inlägg av antondahlback »

Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:

Snively - åman - hudon
Stockselius - vejdemoo - gunler
Nordmark/Pettersen - JJ - Hartmann
Blomgren - salsten/Kruger - grewe/hank/Pettersen

Ha lite is i magen och se om det dyker upp en "de haan" sent. Med det sagt klagar jag inte heller på att flytta ned stockselius till tredje och plocka in en till topp 6. Kittlar dock att ge grabben lite mer förtroende!
Användarvisningsbild
fryppe

Säsongen 2026/27

Inlägg av fryppe »

antondahlback skrev: 2026-07-30 10:31:18 Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:

Snively - åman - hudon

Ha lite is i magen och se om det dyker upp en "de haan" sent. Med det sagt klagar jag inte heller på att flytta ned stockselius till tredje och plocka in en till topp 6. Kittlar dock att ge grabben lite mer förtroende!
ja det Känns inte lika mycket panik längre att plocka in någon chansning, scouta bra och finns det någon riktig toppspelare som skulle göra stor skillnad i augusti/september är det bara hugga!
Nypovich

Säsongen 2026/27

Inlägg av Nypovich »

fryppe skrev: 2026-07-30 10:41:37
antondahlback skrev: 2026-07-30 10:31:18 Med tanke på hur helt otroligt högt stockselius flyger nu är jag fan inte helt omöjligt på att kliva in i säsongen med följande:

Snively - åman - hudon

ja det Känns inte lika mycket panik längre att plocka in någon chansning, scouta bra och finns det någon riktig toppspelare som skulle göra stor skillnad i augusti/september är det bara hugga!
Just nu känns en till topp-6 som att bredda spetsen och göra fler kedjor framtunga. Med det sagt behöver vi inte stressa fram honom som nämndes. Om inte skador radar upp sig på försäsongen..
In Wikegård we trust!
tadaa123

Säsongen 2026/27

Inlägg av tadaa123 »

Snively - åman - hudon

Han kanske får chansen högt upp på träningsmatcherna som kommer om inte annat!
rikkard

Säsongen 2026/27

Inlägg av rikkard »

AlltidOavsett skrev: 2026-07-27 21:27:34 Från en nordamerikansk scout om Stockselius efter första matchen: ”He grew a ton late in Draft year, he was Swedens best player. USAs Goaltending stopped him from have 4-5 Points.”
Tror och hoppas att Theo kan ta stora kliv kommande säsong.
Jag tror att det är en av nycklarna till att vi får en bra säsong. Han har en potential som förhoppningsvis utvecklas till något bra under säsongen.
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Säsongen 2026/27

Inlägg av Henkos »

Alla har Gunler i en andrakedja vad det verkar. Själv är jag lite skeptisk att han tar en plats topp 6.
Stockselius kan säkert knö sig in där.
Användarvisningsbild
fryppe

Säsongen 2026/27

Inlägg av fryppe »

Henkos skrev: 2026-07-30 18:18:07 Alla har Gunler i en andrakedja vad det verkar. Själv är jag lite skeptisk att han tar en plats topp 6.
Stockselius kan säkert knö sig in där.
Jag tror gunler kommer vara riktigt bra, hoppas och tror han kommer chocka många.
Skriv svar