Rindell var väl katastrof i Leksand. Hoppas verkligen inte att det är aktuellt. Då tar jag hellre en chansning från Ahl, eller från finska ligan.
Silly Season 2026/27
-
Fragglepot
- Inlägg: 213
- Blev medlem: 2025-07-17
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Tycker inte LaLeggia var någon katastrof defensivt.
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
-6 i ett kvallag som HV är inte så illa tycker jag. Vet inte hur nära vi är EG som självklart är prio, men Rindell skulle säkert kunna vara en möjlighet om EG landar nytt kontrakt där borta.
Har ju även lirat SHL i ett par år nu så han kan ligan i alla fall. Tycker vi har nog med backar från AHL som behöver lära sig stor rink och ligan igen...
Sen gör man såklart undantag för beprövade NHL-spelare.
Har ju även lirat SHL i ett par år nu så han kan ligan i alla fall. Tycker vi har nog med backar från AHL som behöver lära sig stor rink och ligan igen...
Sen gör man såklart undantag för beprövade NHL-spelare.
-
Osten östlund
- Inlägg: 4620
- Blev medlem: 2022-08-10
Silly Season 2026/27
En back av hög kaliber sa MDB på årsmötet. Så tror inte vi behöver bekymra oss för Rindell
Intervju med Wiken på SvenskaFans. Än så länge har inte MDB eget mandat. Fortfarande pappa Wiken som har sista ordet.
Där Wikegård även säger att Brodda slutar lira.
Intervju med Wiken på SvenskaFans. Än så länge har inte MDB eget mandat. Fortfarande pappa Wiken som har sista ordet.
Där Wikegård även säger att Brodda slutar lira.
Silly Season 2026/27
Intervjuni i fråga: https://www.svenskafans.com/ishockey/so ... ard-697342Osten östlund skrev: ↑2026-06-26 13:43:19 En back av hög kaliber sa MDB på årsmötet. Så tror inte vi behöver bekymra oss för Rindell
Intervju med Wiken på SvenskaFans. Än så länge har inte MDB eget mandat. Fortfarande pappa Wiken som har sista ordet.
Där Wikegård även säger att Brodda slutar lira.
Silly Season 2026/27
Han hade också bäst corsi av alla backar i laget och de andra underliggande siffrorna var också bra. Tyckte inte heller man såg så mycket av katastrof i egen zon som man befarade. Men nä det är ingen back som har sina styrkor i defensiven men knappast katastrof heller. Synd att han slutade.
Silly Season 2026/27
Rätt!mb81 skrev: ↑2026-06-26 15:25:27Han hade också bäst corsi av alla backar i laget och de andra underliggande siffrorna var också bra. Tyckte inte heller man såg så mycket av katastrof i egen zon som man befarade. Men nä det är ingen back som har sina styrkor i defensiven men knappast katastrof heller. Synd att han slutade.
Vi visste ju vad vi skulle få och han levererade med bravur. Det är bara ett obestridligt faktum att han oftast var på isen när vi fick mål i röven, men naturligtvis var ju han inte personligen ensam ansvarig för allt.
-
Osten östlund
- Inlägg: 4620
- Blev medlem: 2022-08-10
Silly Season 2026/27
Så vem blir forumets draft expert. Vem plockar Viggo?
Dålig koll på vad lagen vill ha. Men gissar NYR.
Round 1
1. Toronto
2. San Jose
3. Vancouver
4. Buffalo
5. NY Rangers
6. Calgary
7. Seattle
8. Winnipeg
9. San Jose (from FLA via OTT)
10. Nashville
11. St. Louis
12. New Jersey
13. NY Islanders
14. Columbus
15. St. Louis (from DET)
16. St. Louis (from WSH)
17. Los Angeles
18. Washington (from ANA)
19. Utah
20. Buffalo (from EDM via SJS)
Dålig koll på vad lagen vill ha. Men gissar NYR.
Round 1
1. Toronto
2. San Jose
3. Vancouver
4. Buffalo
5. NY Rangers
6. Calgary
7. Seattle
8. Winnipeg
9. San Jose (from FLA via OTT)
10. Nashville
11. St. Louis
12. New Jersey
13. NY Islanders
14. Columbus
15. St. Louis (from DET)
16. St. Louis (from WSH)
17. Los Angeles
18. Washington (from ANA)
19. Utah
20. Buffalo (from EDM via SJS)
-
Fragglepot
- Inlägg: 213
- Blev medlem: 2025-07-17
Silly Season 2026/27
Winnipeg! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2026/27
Kul att den statistikformen för en gångs skull speglar känslan. Laleggia ihop med JP var en av våra stabilare backar även bakåt va min upplevelse. Precis som med Dicken så känns det som att folk va tvungna att slänga in "svag defensivt" bara för att.... En fullskalig skröna och fördom. Svårt(läs omöjligt) att tvätta bort den stämpeln när de breda lagren spikat fast dem.mb81 skrev: ↑2026-06-26 15:25:27Han hade också bäst corsi av alla backar i laget och de andra underliggande siffrorna var också bra. Tyckte inte heller man såg så mycket av katastrof i egen zon som man befarade. Men nä det är ingen back som har sina styrkor i defensiven men knappast katastrof heller. Synd att han slutade.