Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
mb81
Inlägg: 9047
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av mb81 »

dr111DIF skrev: 2026-06-24 10:58:48
Jim Morrison skrev: 2026-06-24 09:57:59
dr111DIF skrev: 2026-06-24 08:45:01 Jag vet inte jag. Det har låtit som att han ska köra inte bara development camp utan även försäsongscampen genom september i Calgary? Pass på det då tycker jag, även om jag gillar spelartypen också.

Empiriskt har det inte gått bra alls när spelare som är icke etablerade i vårt A-lag ska åka över och sedan ansluta under säsongen. Inte värt det varken för honom eller oss. För den kategorin bör vi kunna, med all respekt, kräva fullt fokus på att ta en plats i DIF inkl försäsong. Jag tror även att det är den linjen vi håller. Därav vi har värvat så mycket bredd i Hartmann, Hank, Gunler.

Märk väl att detta inte är den vanliga "dra och kom aldrig tillbaka om du pissar på skölden"-linjen, utan helt vad som verkar vara sportsligt bäst för både lag och spelare.
Ja, det är väl under förutsättningen att han anländer inom en rimlig tidsram. Däremot tackar jag nog inte nej även om det sker senare med tanke på att vi har rätt stor bredd som kan spela i en tredjekedja istället.

Men det blir ett helt annat utgångsläge för honom där han får kämpa sig in i ett mer etablerat lag än under en försäsong. Så det är väl upp till honom/Calgary vilka förutsättningar dom vill att han ska ha för att lyckas/utvecklas på bästa möjliga sätt.
Vara med på development camp i juli och sedan köra nästan hela försäsong här tycker jag är ok. Det ger spelaren någorlunda förutsättningar att vara förberedd för SHL-hockey i vårat lag, viktigt tror jag egentligen vem vi än pratar om men i synnerhet en icke etablerad spelare.

Vi behöver ändå bedriva en professionell verksamhet där vi bygger lag och sätter ihop oss för att prestera från start i ligan. Det är så viktigt att komma ifrån beroende av sena förstärkningar och dålig planering om vi ska etablera oss i toppen.

Jag tycker man kan begära att spelare väljer om man vill försöka ta en plats i SHL eller i Nordamerika, helt utan att göra något hot av det och ha all respekt för vad spelaren väljer. Man är varmt välkommen att försöka ta en plats från start i framtiden om det inte funkar där borta.

Om nu t.ex Stockselius ska ansluta 6-7 matcher in i serien har vi typ två scenarion varav inget blir optimalt för honom. 1. Vi spelar ganska bra med fungerande linor och ligger bekvämt top 7-8 = j20 för Stockan förmodligen. 2. Vi ligger indragna i bottenstriden, spelar som förra året ungefär och det är kaos = inte heller alls bra för honom.

Edit: ska sägas att jag tror det är exakt så här vi har jobbat och kommer jobba med det här i framtiden.
Jag tror också Theo kommer vara med vid start vilket såklart är det ultimata. Men tycker inte vi ska tacka nej även om spelare kommer sent. Men vi bygger inte ett lag där vi räknar in dessa spelare vilket är bra.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 11534
Blev medlem: 2009-12-01

Silly Season 2026/27

Inlägg av Jim Morrison »

dr111DIF skrev: 2026-06-24 10:58:48 Vara med på development camp i juli och sedan köra nästan hela försäsong här tycker jag är ok. Det ger spelaren någorlunda förutsättningar att vara förberedd för SHL-hockey i vårat lag, viktigt tror jag egentligen vem vi än pratar om men i synnerhet en icke etablerad spelare.

Vi behöver ändå bedriva en professionell verksamhet där vi bygger lag och sätter ihop oss för att prestera från start i ligan. Det är så viktigt att komma ifrån beroende av sena förstärkningar och dålig planering om vi ska etablera oss i toppen.

Jag tycker man kan begära att spelare väljer om man vill försöka ta en plats i SHL eller i Nordamerika, helt utan att göra något hot av det och ha all respekt för vad spelaren väljer. Man är varmt välkommen att försöka ta en plats från start i framtiden om det inte funkar där borta.

Om nu t.ex Stockselius ska ansluta 6-7 matcher in i serien har vi typ två scenarion varav inget blir optimalt för honom. 1. Vi spelar ganska bra med fungerande linor och ligger bekvämt top 7-8 = j20 för Stockan förmodligen. 2. Vi ligger indragna i bottenstriden, spelar som förra året ungefär och det är kaos = inte heller alls bra för honom.

Edit: ska sägas att jag tror det är exakt så här vi har jobbat och kommer jobba med det här i framtiden.
Jag håller med om grundtanken, särskilt när det gäller hans egen utveckling. Samtidigt är det inte så att vi står och faller med Theo. Det handlar inte om en situation där vi lämnar en plats i förstakedjan öppen åt någon i klass med Victor Eklund om han skulle vilja komma tillbaka. Theo är en ung spelare med stor utvecklingspotential som kan spela sig in i laget antingen direkt eller längre fram under säsongen.

För hans egen skull hoppas jag däremot att han väljer att ansluta tidigt. Det känns som det bästa alternativet för hans fortsatta utveckling.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Knickedick
Inlägg: 3982
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Knickedick »

Jim Morrison skrev: 2026-06-24 11:21:46
dr111DIF skrev: 2026-06-24 10:58:48 Vara med på development camp i juli och sedan köra nästan hela försäsong här tycker jag är ok. Det ger spelaren någorlunda förutsättningar att vara förberedd för SHL-hockey i vårat lag, viktigt tror jag egentligen vem vi än pratar om men i synnerhet en icke etablerad spelare.

Vi behöver ändå bedriva en professionell verksamhet där vi bygger lag och sätter ihop oss för att prestera från start i ligan. Det är så viktigt att komma ifrån beroende av sena förstärkningar och dålig planering om vi ska etablera oss i toppen.

Jag tycker man kan begära att spelare väljer om man vill försöka ta en plats i SHL eller i Nordamerika, helt utan att göra något hot av det och ha all respekt för vad spelaren väljer. Man är varmt välkommen att försöka ta en plats från start i framtiden om det inte funkar där borta.

Om nu t.ex Stockselius ska ansluta 6-7 matcher in i serien har vi typ två scenarion varav inget blir optimalt för honom. 1. Vi spelar ganska bra med fungerande linor och ligger bekvämt top 7-8 = j20 för Stockan förmodligen. 2. Vi ligger indragna i bottenstriden, spelar som förra året ungefär och det är kaos = inte heller alls bra för honom.

Edit: ska sägas att jag tror det är exakt så här vi har jobbat och kommer jobba med det här i framtiden.
Jag håller med om grundtanken, särskilt när det gäller hans egen utveckling. Samtidigt är det inte så att vi står och faller med Theo. Det handlar inte om en situation där vi lämnar en plats i förstakedjan öppen åt någon i klass med Victor Eklund om han skulle vilja komma tillbaka. Theo är en ung spelare med stor utvecklingspotential som kan spela sig in i laget antingen direkt eller längre fram under säsongen.

För hans egen skull hoppas jag däremot att han väljer att ansluta tidigt. Det känns som det bästa alternativet för hans fortsatta utveckling.
Att Theo vid det här laget inte har kontrakt med Djurgården tyder väl på att någon av parterna inte tror att Theo kan få den utvecklingen hos oss som han eller Djurgården önskar. Hade det varit så att tanken var att han skulle vara med på Dev.Camp och sen förbereda sig för en säsong hos oss så hade ett kontrakt nog redan funnits på plats.
Att Theo är utan kontrakt betyder förmodligen att det inte är planen.

Djurgården brukar ju vara bra på att vilja ha tidiga och tydliga besked från unga spelare som är draftade och eftersom ett kontrakt ej finns så tyder det enligt mina tolkningar på att man inte ser en framtid med Stockselius som vill hålla sina dörrar öppna för Calgary att få utvärdera honom ordentligt och att sedan placera honom exakt var dom vill.

Jag tror vi kan glömma Theo Stockselius.
dr111DIF
Inlägg: 1683
Blev medlem: 2021-12-06
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av dr111DIF »

Knickedick skrev: 2026-06-24 15:19:46
Jim Morrison skrev: 2026-06-24 11:21:46
dr111DIF skrev: 2026-06-24 10:58:48 Vara med på development camp i juli och sedan köra nästan hela försäsong här tycker jag är ok. Det ger spelaren någorlunda förutsättningar att vara förberedd för SHL-hockey i vårat lag, viktigt tror jag egentligen vem vi än pratar om men i synnerhet en icke etablerad spelare.

Vi behöver ändå bedriva en professionell verksamhet där vi bygger lag och sätter ihop oss för att prestera från start i ligan. Det är så viktigt att komma ifrån beroende av sena förstärkningar och dålig planering om vi ska etablera oss i toppen.

Jag tycker man kan begära att spelare väljer om man vill försöka ta en plats i SHL eller i Nordamerika, helt utan att göra något hot av det och ha all respekt för vad spelaren väljer. Man är varmt välkommen att försöka ta en plats från start i framtiden om det inte funkar där borta.

Om nu t.ex Stockselius ska ansluta 6-7 matcher in i serien har vi typ två scenarion varav inget blir optimalt för honom. 1. Vi spelar ganska bra med fungerande linor och ligger bekvämt top 7-8 = j20 för Stockan förmodligen. 2. Vi ligger indragna i bottenstriden, spelar som förra året ungefär och det är kaos = inte heller alls bra för honom.

Edit: ska sägas att jag tror det är exakt så här vi har jobbat och kommer jobba med det här i framtiden.
Jag håller med om grundtanken, särskilt när det gäller hans egen utveckling. Samtidigt är det inte så att vi står och faller med Theo. Det handlar inte om en situation där vi lämnar en plats i förstakedjan öppen åt någon i klass med Victor Eklund om han skulle vilja komma tillbaka. Theo är en ung spelare med stor utvecklingspotential som kan spela sig in i laget antingen direkt eller längre fram under säsongen.

För hans egen skull hoppas jag däremot att han väljer att ansluta tidigt. Det känns som det bästa alternativet för hans fortsatta utveckling.
Att Theo vid det här laget inte har kontrakt med Djurgården tyder väl på att någon av parterna inte tror att Theo kan få den utvecklingen hos oss som han eller Djurgården önskar. Hade det varit så att tanken var att han skulle vara med på Dev.Camp och sen förbereda sig för en säsong hos oss så hade ett kontrakt nog redan funnits på plats.
Att Theo är utan kontrakt betyder förmodligen att det inte är planen.

Djurgården brukar ju vara bra på att vilja ha tidiga och tydliga besked från unga spelare som är draftade och eftersom ett kontrakt ej finns så tyder det enligt mina tolkningar på att man inte ser en framtid med Stockselius som vill hålla sina dörrar öppna för Calgary att få utvärdera honom ordentligt och att sedan placera honom exakt var dom vill.
Ja så tror jag också att det ligger till. Vår utvecklingsplan för honom var som för alla unga spelare att han ska vara här och ha bästa möjliga förutsättningar att etablera sig i DIF och SHL för att sedan ta nästa steg. Calgary / Stockselius har tackat nej till den och han är nu avskriven.
Osten östlund
Inlägg: 4615
Blev medlem: 2022-08-10

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

Tror som ngn var inne på. Stockselius och Nordmark ( Madhawk sa att Nordmark vill ha en top 9 roll. Lirar college ge annars ) har högre tankar om sig själva. Därav har vi plockat in Hartmann och Hank.
mb81
Inlägg: 9047
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av mb81 »

Osten östlund skrev: 2026-06-24 15:55:24 Tror som ngn var inne på. Stockselius och Nordmark ( Madhawk sa att Nordmark vill ha en top 9 roll. Lirar college ge annars ) har högre tankar om sig själva. Därav har vi plockat in Hartmann och Hank.
Nordmark har kontrakt och kan knappast bara gå till college. Nej vi har inte tagit in Hartmann och Hank därför. En trupp brukar innehålla 14-15 forwards minst. Med både Nordmark och Theo är vi 15.
Osten östlund
Inlägg: 4615
Blev medlem: 2022-08-10

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

mb81 skrev: 2026-06-24 16:52:01
Osten östlund skrev: 2026-06-24 15:55:24 Tror som ngn var inne på. Stockselius och Nordmark ( Madhawk sa att Nordmark vill ha en top 9 roll. Lirar college ge annars ) har högre tankar om sig själva. Därav har vi plockat in Hartmann och Hank.
Nordmark har kontrakt och kan knappast bara gå till college. Nej vi har inte tagit in Hartmann och Hank därför. En trupp brukar innehålla 14-15 forwards minst. Med både Nordmark och Theo är vi 15.
Då är du bättre påläst än Madhawk, gällande Nordmark.

mb81
Inlägg: 9047
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av mb81 »

Osten östlund skrev: 2026-06-24 17:08:28
mb81 skrev: 2026-06-24 16:52:01
Osten östlund skrev: 2026-06-24 15:55:24 Tror som ngn var inne på. Stockselius och Nordmark ( Madhawk sa att Nordmark vill ha en top 9 roll. Lirar college ge annars ) har högre tankar om sig själva. Därav har vi plockat in Hartmann och Hank.
Nordmark har kontrakt och kan knappast bara gå till college. Nej vi har inte tagit in Hartmann och Hank därför. En trupp brukar innehålla 14-15 forwards minst. Med både Nordmark och Theo är vi 15.
Då är du bättre påläst än Madhawk, gällande Nordmark.

Orkar inte lyssna på hela för den infon men finns väl inget avtal att kontrakterade spelare skulle lämna för college. Det jag hört är iaf att han ska köra på här. Hursom har inte Hank och Hartmann nåt med det att göra.
Knickedick
Inlägg: 3982
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Knickedick »

mb81 skrev: 2026-06-24 17:27:28
Osten östlund skrev: 2026-06-24 17:08:28
mb81 skrev: 2026-06-24 16:52:01
Osten östlund skrev: 2026-06-24 15:55:24 Tror som ngn var inne på. Stockselius och Nordmark ( Madhawk sa att Nordmark vill ha en top 9 roll. Lirar college ge annars ) har högre tankar om sig själva. Därav har vi plockat in Hartmann och Hank.
Nordmark har kontrakt och kan knappast bara gå till college. Nej vi har inte tagit in Hartmann och Hank därför. En trupp brukar innehålla 14-15 forwards minst. Med både Nordmark och Theo är vi 15.
Då är du bättre påläst än Madhawk, gällande Nordmark.

Orkar inte lyssna på hela för den infon men finns väl inget avtal att kontrakterade spelare skulle lämna för college. Det jag hört är iaf att han ska köra på här. Hursom har inte Hank och Hartmann nåt med det att göra.
Ingenstans har det ju dock nämnts College i samband med Nordmark.
Osten östlund
Inlägg: 4615
Blev medlem: 2022-08-10

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

Knickedick skrev: 2026-06-24 17:44:04
mb81 skrev: 2026-06-24 17:27:28
Osten östlund skrev: 2026-06-24 17:08:28
mb81 skrev: 2026-06-24 16:52:01
Osten östlund skrev: 2026-06-24 15:55:24 Tror som ngn var inne på. Stockselius och Nordmark ( Madhawk sa att Nordmark vill ha en top 9 roll. Lirar college ge annars ) har högre tankar om sig själva. Därav har vi plockat in Hartmann och Hank.
Nordmark har kontrakt och kan knappast bara gå till college. Nej vi har inte tagit in Hartmann och Hank därför. En trupp brukar innehålla 14-15 forwards minst. Med både Nordmark och Theo är vi 15.
Då är du bättre påläst än Madhawk, gällande Nordmark.

Orkar inte lyssna på hela för den infon men finns väl inget avtal att kontrakterade spelare skulle lämna för college. Det jag hört är iaf att han ska köra på här. Hursom har inte Hank och Hartmann nåt med det att göra.
Ingenstans har det ju dock nämnts College i samband med Nordmark.
Jaja ja ursäkta fel formulering, var jag om trodde det var samma sak. Ca 20.20. Juniorhockey i Nordamerika säger dom.

Jag bara refererar, men har ni bättre koll. Så är det toppen!
mb81
Inlägg: 9047
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av mb81 »

Osten östlund skrev: 2026-06-24 18:06:27
Knickedick skrev: 2026-06-24 17:44:04
mb81 skrev: 2026-06-24 17:27:28
Osten östlund skrev: 2026-06-24 17:08:28
mb81 skrev: 2026-06-24 16:52:01

Nordmark har kontrakt och kan knappast bara gå till college. Nej vi har inte tagit in Hartmann och Hank därför. En trupp brukar innehålla 14-15 forwards minst. Med både Nordmark och Theo är vi 15.
Då är du bättre påläst än Madhawk, gällande Nordmark.

Orkar inte lyssna på hela för den infon men finns väl inget avtal att kontrakterade spelare skulle lämna för college. Det jag hört är iaf att han ska köra på här. Hursom har inte Hank och Hartmann nåt med det att göra.
Ingenstans har det ju dock nämnts College i samband med Nordmark.
Jaja ja ursäkta fel formulering, var jag om trodde det var samma sak. Ca 20.20. Juniorhockey i Nordamerika säger dom.

Jag bara refererar, men har ni bättre koll. Så är det toppen!
Vet ej. Men skriver han NHL-kontrakt kan väl hans nya klubb styra lite mera. Men om vi går in säsongen utan Stockselius så är vi 14 forwards. Sen är Grewe skadad och osäkert kort, då är vi nere på 13 forwards. Räknar Nordmark före Hank också och då är han inne på 12 forwards vid säsongsstart. Och även om han inte är helt ordinarie i början kommer han säkert spela rätt mycket SHL. Svårt se att det skulle vara bättre att spela juniorhockey i nordamerika.
Osten östlund
Inlägg: 4615
Blev medlem: 2022-08-10

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

mb81 skrev: 2026-06-24 18:28:02
Osten östlund skrev: 2026-06-24 18:06:27
Knickedick skrev: 2026-06-24 17:44:04
mb81 skrev: 2026-06-24 17:27:28
Osten östlund skrev: 2026-06-24 17:08:28

Då är du bättre påläst än Madhawk, gällande Nordmark.

Orkar inte lyssna på hela för den infon men finns väl inget avtal att kontrakterade spelare skulle lämna för college. Det jag hört är iaf att han ska köra på här. Hursom har inte Hank och Hartmann nåt med det att göra.
Ingenstans har det ju dock nämnts College i samband med Nordmark.
Jaja ja ursäkta fel formulering, var jag om trodde det var samma sak. Ca 20.20. Juniorhockey i Nordamerika säger dom.

Jag bara refererar, men har ni bättre koll. Så är det toppen!
Vet ej. Men skriver han NHL-kontrakt kan väl hans nya klubb styra lite mera. Men om vi går in säsongen utan Stockselius så är vi 14 forwards. Sen är Grewe skadad och osäkert kort, då är vi nere på 13 forwards. Räknar Nordmark före Hank också och då är han inne på 12 forwards vid säsongsstart. Och även om han inte är helt ordinarie i början kommer han säkert spela rätt mycket SHL. Svårt se att det skulle vara bättre att spela juniorhockey i nordamerika.
Forwardsduon Noel Gunler och Sebastian Hartmann presenterades i måndags och är båda högerskyttar där Gunler är mer utpräglat offensiv medan Hartmann är allround och erfaren. Timråvärvningen Sebastian Hartmann, 32, är redan med Djurgården den här veckan och tränar på Bosön måndag till onsdag. Gunler ansluter efter semestern i juli vilket även de nordamerikanska spelarna och Mathias Emilio Pettersen gör.

Med detta så har Djurgården i nuläget tre målvakter, sju backar och 13 forwards i truppen. Frågan är hur det nya utseendet på laguppställningen förändrar Djurgårdens sätt att spela i SHL.


Charles Hudon och Joe Snively kommer att fortsätta vara nyckelspelare i förstakedjan. Så frågan är vad sportchefen Marcus Due-Boje ställer in siktet på i forwardsväg.

– Vi tycker att vi har bra centrar så en ytterforward tror jag är grundplanen. Den bästa spelaren. Jag tänker att vi resonerar likadant som de gör inför en draft, att vi tar den bästa spelaren som är tillgänglig. Sedan om det är en ytterforward eller en center – en center kan oftast spela bådadera – det får vi se, säger Robert Kimby i nån form av halvgardering.

https://hockeynews.se/nyheter/efter-nya ... -soker-dif
Knickedick
Inlägg: 3982
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Knickedick »

Osten östlund skrev: 2026-06-24 18:35:36
mb81 skrev: 2026-06-24 18:28:02
Osten östlund skrev: 2026-06-24 18:06:27
Knickedick skrev: 2026-06-24 17:44:04
mb81 skrev: 2026-06-24 17:27:28

Orkar inte lyssna på hela för den infon men finns väl inget avtal att kontrakterade spelare skulle lämna för college. Det jag hört är iaf att han ska köra på här. Hursom har inte Hank och Hartmann nåt med det att göra.
Ingenstans har det ju dock nämnts College i samband med Nordmark.
Jaja ja ursäkta fel formulering, var jag om trodde det var samma sak. Ca 20.20. Juniorhockey i Nordamerika säger dom.

Jag bara refererar, men har ni bättre koll. Så är det toppen!
Vet ej. Men skriver han NHL-kontrakt kan väl hans nya klubb styra lite mera. Men om vi går in säsongen utan Stockselius så är vi 14 forwards. Sen är Grewe skadad och osäkert kort, då är vi nere på 13 forwards. Räknar Nordmark före Hank också och då är han inne på 12 forwards vid säsongsstart. Och även om han inte är helt ordinarie i början kommer han säkert spela rätt mycket SHL. Svårt se att det skulle vara bättre att spela juniorhockey i nordamerika.
Forwardsduon Noel Gunler och Sebastian Hartmann presenterades i måndags och är båda högerskyttar där Gunler är mer utpräglat offensiv medan Hartmann är allround och erfaren. Timråvärvningen Sebastian Hartmann, 32, är redan med Djurgården den här veckan och tränar på Bosön måndag till onsdag. Gunler ansluter efter semestern i juli vilket även de nordamerikanska spelarna och Mathias Emilio Pettersen gör.

Med detta så har Djurgården i nuläget tre målvakter, sju backar och 13 forwards i truppen. Frågan är hur det nya utseendet på laguppställningen förändrar Djurgårdens sätt att spela i SHL.


Charles Hudon och Joe Snively kommer att fortsätta vara nyckelspelare i förstakedjan. Så frågan är vad sportchefen Marcus Due-Boje ställer in siktet på i forwardsväg.

– Vi tycker att vi har bra centrar så en ytterforward tror jag är grundplanen. Den bästa spelaren. Jag tänker att vi resonerar likadant som de gör inför en draft, att vi tar den bästa spelaren som är tillgänglig. Sedan om det är en ytterforward eller en center – en center kan oftast spela bådadera – det får vi se, säger Robert Kimby i nån form av halvgardering.

https://hockeynews.se/nyheter/efter-nya ... -soker-dif
NHL-klubbarna draftar ju spelare utifrån den roll som dom ser spelaren passa in i i sitt lag. Är det inte den rollen som spelaren ser ut att få i den klubben dom spelar i när han draftas så vill dom oftast flytta på spelaren för att denne ska få så bra förutsättningar att utvecklas till den rollen dom draftade honom för. Särskilt om spelaren draftas i första rundan vilket Nordmark förväntas göra så har ju NHL-klubben oftast ännu mer inflytande att kunna styra.
Jag skulle inte bli förvånad om Nordmark spelar i Canadian Juniors i höst.
tobijoh
Inlägg: 47
Blev medlem: 2022-09-23

Silly Season 2026/27

Inlägg av tobijoh »

En back av hög kaliber och en forward av hög kaliber ska in enligt MDB på årsmötet.
Nypovich
Inlägg: 935
Blev medlem: 2024-05-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Nypovich »

tobijoh skrev: 2026-06-24 18:57:52 En back av hög kaliber och en forward av hög kaliber ska in enligt MDB på årsmötet.
Tyvärr har vi tappat våra guldjuniorer och kommer hamna i Ha när mobben här inne får bestämma. Varken Vejdemo, Gunler, Hartmann , manglande från The tank samt en toppforward till kommer kunna ersätta dom.
In Wikegård we trust!
Skriv svar