2+1 är kontraktet på inte 3 raka år med Hartmann.
Djurgården krävde också läkarundersökning för att slutföra affären.
"Fick du göra några uppoffringar på lönen när det även krävdes en lösensumma för att komma ur Timråavtalet?
– Hur mycket får jag säga? Det vet jag ju inte.
Det räcker att du säger det som är sant.
– Jag har offrat mig lite, det har jag.
– Men det är inte pengar jag är ute efter. Det är klart att man vill ha så bra betalt som möjligt. Men jag har gjort uppoffringar ekonomiskt för att få till det här. Och det är för att det känns så jäkla rätt. Jag är otroligt sugen på nya utmaningar, även om det var tufft att bryta."
/Expressen
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Inte en dag för sent att involvera ”Eken” i DIF


Varmt VÄLKOMMEN


Varmt VÄLKOMMEN
Silly Season 2026/27
Kul med Eken! Dock skeptisk till att gömma information i en app. Det känns väldigt 2014.
Avgå Jocke.
- DIF_Soldier
- Inlägg: 7963
- Blev medlem: 2006-12-02
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Ort: Stockholm.
Silly Season 2026/27
”If you can’t beat them, buy them”
Jag blev också glad av nyheten först, men sedan tänkte jag efter. Detta innebär ju att Eks grävande för HockeyNews upphör. Inga fler läckor i förtid.
Nu är det väl kanske MP på Expressen som sysslar med avslöjanden, men jag var nog rätt glad i en oberoende DIF-reporter. Nu tyglas denne.
Å andra sidan lär egna innehållet få en enorm boost. Men som supporter som vill höra rykten är jag kluven.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2026/27
Är han årets värvning?
Silly Season 2026/27
Vet inte hur detta kommer fungera om jag ska vara ärlig, Eken skrev precis en artikel på HN undra om han tar både och? eller om han börjar i Juli/Augusti på heltid hos oss?DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-23 14:51:54”If you can’t beat them, buy them”![]()
Jag blev också glad av nyheten först, men sedan tänkte jag efter. Detta innebär ju att Eks grävande för HockeyNews upphör. Inga fler läckor i förtid.
Nu är det väl kanske MP på Expressen som sysslar med avslöjanden, men jag var nog rätt glad i en oberoende DIF-reporter. Nu tyglas denne.
Å andra sidan lär egna innehållet få en enorm boost. Men som supporter som vill höra rykten är jag kluven.
Silly Season 2026/27
Han kommer absolut inte skriva för båda men han har väl uppsägningstid som alla andrafryppe skrev: ↑2026-06-23 16:50:22Vet inte hur detta kommer fungera om jag ska vara ärlig, Eken skrev precis en artikel på HN undra om han tar både och? eller om han börjar i Juli/Augusti på heltid hos oss?DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-23 14:51:54”If you can’t beat them, buy them”![]()
Jag blev också glad av nyheten först, men sedan tänkte jag efter. Detta innebär ju att Eks grävande för HockeyNews upphör. Inga fler läckor i förtid.
Nu är det väl kanske MP på Expressen som sysslar med avslöjanden, men jag var nog rätt glad i en oberoende DIF-reporter. Nu tyglas denne.
Å andra sidan lär egna innehållet få en enorm boost. Men som supporter som vill höra rykten är jag kluven.
