Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
fryppe
Inlägg: 1453
Blev medlem: 2023-05-11

Silly Season 2026/27

Inlägg av fryppe »

2+1 är kontraktet på inte 3 raka år med Hartmann.

Djurgården krävde också läkarundersökning för att slutföra affären.

"Fick du göra några uppoffringar på lönen när det även krävdes en lösensumma för att komma ur Timråavtalet?

– Hur mycket får jag säga? Det vet jag ju inte.

Det räcker att du säger det som är sant.

– Jag har offrat mig lite, det har jag.

– Men det är inte pengar jag är ute efter. Det är klart att man vill ha så bra betalt som möjligt. Men jag har gjort uppoffringar ekonomiskt för att få till det här. Och det är för att det känns så jäkla rätt. Jag är otroligt sugen på nya utmaningar, även om det var tufft att bryta."

/Expressen
Användarvisningsbild
Doyle 1
Inlägg: 636
Blev medlem: 2023-08-23

Silly Season 2026/27

Inlägg av Doyle 1 »

Inte en dag för sent att involvera ”Eken” i DIF👏👏👏
Varmt VÄLKOMMEN💛❤️💙
B.I.B.A
Inlägg: 3390
Blev medlem: 2009-08-06

Silly Season 2026/27

Inlägg av B.I.B.A »

Kul med Eken! Dock skeptisk till att gömma information i en app. Det känns väldigt 2014.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
fryppe
Inlägg: 1453
Blev medlem: 2023-05-11

Silly Season 2026/27

Inlägg av fryppe »

B.I.B.A skrev: 2026-06-23 14:31:38 Kul med Eken! Dock skeptisk till att gömma information i en app. Det känns väldigt 2014.
Som jag förstod det skulle det bara vara "extra" information men kanske blir mer och mer där. vi får se i Augusti helt enkelt.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7963
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Silly Season 2026/27

Inlägg av DIF_Soldier »

Doyle 1 skrev: 2026-06-23 13:49:37 Inte en dag för sent att involvera ”Eken” i DIF👏👏👏
Varmt VÄLKOMMEN💛❤️💙
”If you can’t beat them, buy them” :lol:

Jag blev också glad av nyheten först, men sedan tänkte jag efter. Detta innebär ju att Eks grävande för HockeyNews upphör. Inga fler läckor i förtid.

Nu är det väl kanske MP på Expressen som sysslar med avslöjanden, men jag var nog rätt glad i en oberoende DIF-reporter. Nu tyglas denne.

Å andra sidan lär egna innehållet få en enorm boost. Men som supporter som vill höra rykten är jag kluven.
Säg den glädje som varar
EspenK
Inlägg: 10085
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Silly Season 2026/27

Inlägg av EspenK »

Är han årets värvning?
Användarvisningsbild
fryppe
Inlägg: 1453
Blev medlem: 2023-05-11

Silly Season 2026/27

Inlägg av fryppe »

DIF_Soldier skrev: 2026-06-23 14:51:54
Doyle 1 skrev: 2026-06-23 13:49:37 Inte en dag för sent att involvera ”Eken” i DIF👏👏👏
Varmt VÄLKOMMEN💛❤️💙
”If you can’t beat them, buy them” :lol:

Jag blev också glad av nyheten först, men sedan tänkte jag efter. Detta innebär ju att Eks grävande för HockeyNews upphör. Inga fler läckor i förtid.

Nu är det väl kanske MP på Expressen som sysslar med avslöjanden, men jag var nog rätt glad i en oberoende DIF-reporter. Nu tyglas denne.

Å andra sidan lär egna innehållet få en enorm boost. Men som supporter som vill höra rykten är jag kluven.
Vet inte hur detta kommer fungera om jag ska vara ärlig, Eken skrev precis en artikel på HN undra om han tar både och? eller om han börjar i Juli/Augusti på heltid hos oss?
Bengan08
Inlägg: 767
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av Bengan08 »

fryppe skrev: 2026-06-23 16:50:22
DIF_Soldier skrev: 2026-06-23 14:51:54
Doyle 1 skrev: 2026-06-23 13:49:37 Inte en dag för sent att involvera ”Eken” i DIF👏👏👏
Varmt VÄLKOMMEN💛❤️💙
”If you can’t beat them, buy them” :lol:

Jag blev också glad av nyheten först, men sedan tänkte jag efter. Detta innebär ju att Eks grävande för HockeyNews upphör. Inga fler läckor i förtid.

Nu är det väl kanske MP på Expressen som sysslar med avslöjanden, men jag var nog rätt glad i en oberoende DIF-reporter. Nu tyglas denne.

Å andra sidan lär egna innehållet få en enorm boost. Men som supporter som vill höra rykten är jag kluven.
Vet inte hur detta kommer fungera om jag ska vara ärlig, Eken skrev precis en artikel på HN undra om han tar både och? eller om han börjar i Juli/Augusti på heltid hos oss?
Han kommer absolut inte skriva för båda men han har väl uppsägningstid som alla andra
Skriv svar