Säsongen 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Nypovich
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2026/27

Inlägg av Nypovich »

Efter att ha sett senaste videon där Hank och Vedjemo intervjuar varandra, så kan man ju inget annat än att älska hank. Tycka vad man vill om rätt värvning hit eller dit, men den killen andas Djurgården ut i fingerspetsarna. Unnar verkligen honom att få ge sig ut på rätt sida Hovet igen.
In Wikegård we trust!
Difsky

Säsongen 2026/27

Inlägg av Difsky »

Nypovich skrev: 2026-06-13 19:28:14 Efter att ha sett senaste videon där Hank och Vedjemo intervjuar varandra, så kan man ju inget annat än att älska hank. Tycka vad man vill om rätt värvning hit eller dit, men den killen andas Djurgården ut i fingerspetsarna. Unnar verkligen honom att få ge sig ut på rätt sida Hovet igen.
Enig.

Hel del minnen kommer tillbaka i att bara höra honom surra om djurgården tillsammans med Vejdemo. För mig var det under den tiden kring första vändan i HA jag började följa ordentligt kring hockeyn. Har verkligen värmt upp mig för denna värvning med tid
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden
Medlem: Ja, ständig medlem

Säsongen 2026/27

Inlägg av Disciplinnämnden »

Om Hank nu har kvar sitt "smälla på-spel" och att vi använder honom på det viset så kommer han nog inte göra bort sig i en 4:e/checking-line eller i BP. Men gissar att forumet kommer går bananas när han sumpar frilägen.

Sen kommer det väl stå mellan Hank och Snively att vara de spelare som inte missar en enda match kommande säsong. Hank har väl kanske hårdare konkurrens att bli uttagen men bortsett ifrån det.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2026/27

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Nypovich skrev: 2026-06-13 19:28:14 Efter att ha sett senaste videon där Hank och Vedjemo intervjuar varandra, så kan man ju inget annat än att älska hank. Tycka vad man vill om rätt värvning hit eller dit, men den killen andas Djurgården ut i fingerspetsarna. Unnar verkligen honom att få ge sig ut på rätt sida Hovet igen.
Tror vi kommer ha oerhörd nytta av Hank om vi ska fortsätta att bygga upp den gamla fina järnkaminsandan. Vi behöver kulturbärare som kan visa exakt vad Djurgården ishockey ska stå för.
Med risk för att Kruger lägger av är Hank en nyckelvärvning.
På isen förväntar jag mig inget annat än klassiskt Hank- spel.
Utanför isen och på träningar en exemplarisk Djurgårdare.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Skriv svar