Ja den glömmer man, där snackar vi uppgradering deluxe.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-05-22 06:50:04 Ovanpå det känns laget marginellt starkare. Vi startar säsongen med 2!!! bra målvakter, det kommer ge ett par extra poäng bara det.
Silly Season 2026/27
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Spela fult
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Jag fattar, hoppas som du. Men man vill ju gärna lita på det Wiken säger. Samt officiella hemsidans info.Jim Morrison skrev: ↑2026-05-22 10:50:01Jag spekulerar bara. Jag vägrar tro att man medvetet skulle gå in i en säsong med så pass tunt på kvalitet.Osten östlund skrev: ↑2026-05-22 08:44:53 Feltolkar, groda, otydlig, nyvaken etc etc......
Wikegård säger 3 ( Gunler är ej presenterad, så då måste han räknas in i det ).
Officiella hemsidan nedan, så är befintlig trupp ( uppdaterad ) , + 3 till på det. Det är fakta! Om inte? Så var gärna tydligare vad som gäller, när man nu sagt A.
https://www.difhockey.se/team/2459-2459 ... _dif/squad
Hultström verkar komma ur sitt kontrakt, till LHC.
Kom igen nu Sören, dax för dig med!
-
AlltidOavsett
Silly Season 2026/27
Sant. Men utifrån hans intervju på SHLs Instagram så låter det som att han spelar här nästa säsong.Knickedick skrev: ↑2026-05-22 11:03:19Stockselius tillhör inte vår trupp just nuAlltidOavsett skrev: ↑2026-05-22 10:55:16Stockselius kommer med största sannolikhet också spela JVM. Hank är extraforward. Vi kan inte gå in med honom som en del av ordinarie trupp.DIF-DIF skrev: ↑2026-05-22 06:08:25I din uppställning så är det bara Björck som försvinner till JVM. Det lär inte påverka alls lika mycket som förra året. Däremot om man räknar in Nordmark som du inte verkar tro platsar så blir det väl lite värre.AlltidOavsett skrev: ↑2026-05-21 19:32:24 X-Björck-Hudon
Snively-Vejdemo-Gunler
Stockselius-JJ-Pettersen
Blomgren-Salsten-Grewe
Jäklar vad svag FW-sida. Vad händer vid eventuell skada på top-6 FW? Likt förra säsongen lär det bli otroligt tufft under JVM.
Vart är Hank the tank i din uppställning?
Silly Season 2026/27
Kan ju vara tre till ska signas, utöver att de gjort klart med någon/några som inte är presenterade.
Någon skrev att Wiken såg sliten ut. Jag tror bara han njuter av solen.
Dra inte så stora växlar av allt. Än så länge har Wikens styre levererat allt man kan kräva.
Någon skrev att Wiken såg sliten ut. Jag tror bara han njuter av solen.
Dra inte så stora växlar av allt. Än så länge har Wikens styre levererat allt man kan kräva.
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2026/27
Ni kommer inte tro det, men jag drömde i natt att Marcus Sörensen skrev på för SSK.
Jag var helt förtvivlad!
Jag var helt förtvivlad!
Silly Season 2026/27
Tanken som slår en mitt i silly var att det lät som DIF-hockey hade ett helt smörgåsbord av spelare som ville till DIF. DIF är ju populärt och man hoppas ju verkligen vi drar nytta av den populariteten. Krasst verkar det ju som marknaden är tunn. Det är huggsexa om spetsar, centrar och backar. Hoppas dock på en bra toppkedja när vi är klara..
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Enligt Madhawk bl a, så har vi varit på Koblar, Dickinson och Oskar OlaussonDoyle 1 skrev: ↑2026-05-22 12:37:22 Tanken som slår en mitt i silly var att det lät som DIF-hockey hade ett helt smörgåsbord av spelare som ville till DIF. DIF är ju populärt och man hoppas ju verkligen vi drar nytta av den populariteten. Krasst verkar det ju som marknaden är tunn. Det är huggsexa om spetsar, centrar och backar. Hoppas dock på en bra toppkedja när vi är klara..
Silly Season 2026/27
Börjar kännas lite som vi bygger sakta och långsiktigt, dvs inte för att bli ett topplag direkt utan vi ska ha ett mittenlag ett gäng säsonger med prio att inte åka ur. Sen så smått hitta rätt pjäser och låsa upp en i taget för att sedan (om typ 4-5år) kanske börja satsa ordentligt för SM guld igen.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2026/27
Ja inga panikvärvningar som Löven precis gjorde en 37åring är inget jag skulle vilja ha in.captcash skrev: ↑2026-05-22 13:31:30 Börjar kännas lite som vi bygger sakta och långsiktigt, dvs inte för att bli ett topplag direkt utan vi ska ha ett mittenlag ett gäng säsonger med prio att inte åka ur. Sen så smått hitta rätt pjäser och låsa upp en i taget för att sedan (om typ 4-5år) kanske börja satsa ordentligt för SM guld igen.
helt okej produktion i alplandet men vettefan hur det skulle bli här.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... didomenico
-
AlltidOavsett
Silly Season 2026/27
MP tror inte att Gustafsson spelar i DIF nästa säsong!
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Nej, det vore en skräll faktiskt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2026/27
Ja han hade chansen förra året att komma hem också tror det är samma iår att han kommer bli kvar, men hoppas gör man ju alltid.
-
DjurgårdareiNorrland
Silly Season 2026/27
Hoppas inte vi står där med öppna armar när han är 38 år.
Tacka nej år efter år, DIF alltid bara en reservplan. Någon måtta får det vara. Dra en gräns och våga säga nej när han är för gammal sen.