Precis som när du säger att jag skulle ha skitit i sängen var det uppenbarligen en högst figurativ överdrift när jag skrev att supportrar skulle önska något sådant. Helt otroligt att du går hårt på något som så tydligt var oseriöst. Det var fortfarande inte ett inlägg som den här pojken riktat direkt mot dig, store starke man.DIF_Soldier skrev: ↑2026-04-06 01:57:29Vet inte mannen om det är jag som ska ”höja nivån” när DU just har hävdat att jag -eller någon annan - tycker att spelare ska dödas och avrättas.
Du är rätt hårt diskvalificerad att snacka nivå. Är du som sket i egen säng här pojken, och ingen vill nog byta lakan åt dig
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Brukar vi skicka grattishälsningar till våra gamla spelare på sociala medier likt vi gjorde till Björnfot idag? Kan det vara ett sign? 
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
AlltidOavsett skrev: ↑2026-04-06 11:43:20 Brukar vi skicka grattishälsningar till våra gamla spelare på sociala medier likt vi gjorde till Björnfot idag? Kan det vara ett sign?![]()
Dagens Sanny/Madhawk. Så tror Madhawk på Vejdemo till oss. Med motiveringen. "Blir inga fler chanser annars ".
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Vem vill gå omkring och lukta fisk resten av karriären? Nä, håll er borta från fisksumpen Djurgårdare!Osten östlund skrev: ↑2026-04-06 12:35:28AlltidOavsett skrev: ↑2026-04-06 11:43:20 Brukar vi skicka grattishälsningar till våra gamla spelare på sociala medier likt vi gjorde till Björnfot idag? Kan det vara ett sign?![]()
Plus till dig. Gäller att greppa efter varje halmstrå. Alternativet är ju annars inbördeskrig
på forumet.
Dagens Sanny/Madhawk. Så tror Madhawk på Vejdemo till oss. Med motiveringen. "Blir inga fler chanser annars ".
Men varningsfingret kvarstår , Robban/Fisk!
Silly Season 2026/27
Fast nu pratar vi inte om vilken 18 åring som helst. Viggo och Frondell är bland de bästa juniorer Sverige fått fram på jäkligt länge.Limp skrev: ↑2026-04-05 17:18:17 Man hoppas ju verkligen Wiken inte medvetet skulle bygga truppen med utgångspunkt att en 18-åring ska vara våran ledande spelare på NÅGON position - och det oavsett det faktum att denne garanterat försvinner strax under tio matcher mitt i säsongen. Så bra spelare som möjligt ska ju in, men sen om Viggo trots det behåller förstecenterpositionen pga att han konkurrerar till sig det så är det ju kanon!
Om man jämnför med D McLaughlin som snittat 10 mål per säsong och 25 p, Så kan man enkelt utgå från att Viggo kommer producera mer poäng. Dessutom är Viggo en bättre spelare. Åt båda hållen. Till och med i alla spelformer.
Ska man då inte räkna med att Viggo kan och ska vara en av två topp C . Eller tänker du att Viggo ska vara 3e C ?
Efter att han bevisat att han kan bära en topproll redan den här säsongen.
Dylan McLaughlin kan mycket väl komma in. Tyvärr.. Jag hoppas fortfarande på att Vejdemo väljer oss. Det borde i så fall klargöras denna V.
Senast redigerad av SkallePer den 2026-04-06 19:02:05, redigerad totalt 2 gång.
Silly Season 2026/27
Kanske att du får rätt i McPlast. Hoppas inte, tror fortsatt på den lite bättre spelaren Vejdemo.Knickedick skrev: ↑2026-04-05 18:12:12Jag tror att vi gått för Dylan McLaughlin istället.SkallePer skrev: ↑2026-04-05 14:47:03Mikael Lindqvist är inte heller avtackad. Han ryktas också vara given att lämna för annan klubb. Stod väl mellan Örebro och någon mer..fryppe skrev: ↑2026-04-05 14:37:29Vi får väl se men vi kan inte presentera innan dom har tackat av, sen kan det mycket väl vara så att att han har fått bättre bud från någon annan.
Fattar om Vejdemo går till Schweiz. Men vi ska inte förlora bud mot annan SHL klubb.
Vi drog oss ur Dickinson. Så att även tappa Vejdemo till annan SHL klubb skulle nog svida rejält för Wikegård.
Har fortsatt hopp om LV
Edit. Får du rätt ska jag försöka vara snabb att lyfta på hatten