Moderering

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Västerort

Moderering

Inlägg av Västerort »

Kanske står någonstans och jag har missat det men kommer detta forum modereras mer än den tidigare gästboken? Känns som det behövs för att upprätthålla en viss nivå.
Användarvisningsbild
Hawaii

Re: Moderering

Inlägg av Hawaii »

Västerort skrev:Kanske står någonstans och jag har missat det men kommer detta forum modereras mer än den tidigare gästboken? Känns som det behövs för att upprätthålla en viss nivå.
Kan bara hålla med, tillsätt moderatorer för dem olika forumdelarna. Känns inte speciellt givande att diskutera just nu.

För en bättre nivå!
DJUUU..
Användarvisningsbild
Carcol

Re: Moderering

Inlägg av Carcol »

Hawaii skrev:
Västerort skrev:Kanske står någonstans och jag har missat det men kommer detta forum modereras mer än den tidigare gästboken? Känns som det behövs för att upprätthålla en viss nivå.
Kan bara hålla med, tillsätt moderatorer för dem olika forumdelarna. Känns inte speciellt givande att diskutera just nu.

För en bättre nivå!
Tjatigt "hålla med"-inlägg här men ju fler som säger det....
Moderatorer som kan hålla efter forumet bör tillsättas snarast.
Webmaster
Webmaster

Inlägg av Webmaster »

Då får vi fixa moderatorer. Vi börjar i liten skala under sommaren eftersom det är få inlägg och sedan ökar vi vid behov.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Vad hände med nomineringen av Moderatorer ?

Inlägg av Frasse »

Vi har nu hunnit 7 matcher in i serien och forumet är översållat med dubbel-trådar och rent "barnsliga" och "idiotiska" inlägg syns både här och var.
Vad man inte ser till och mig veterligen aldrig har sett till på detta forum är Moderatorer.
Kanske missuppfattade inlägget som Webmaster skrev den 28/6.
Då får vi fixa moderatorer. Vi börjar i liten skala under sommaren eftersom det är få inlägg och sedan ökar vi vid behov
Är hög tid att någon med administrativa rättigheter tar tag i det hela elelr också komemr vi snart stå här med ett Lunarstorm i miniatyr.
Senast redigerad av Frasse den 2005-10-17 08:37:45, redigerad totalt 1 gånger.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Webmaster
Webmaster

Re: Vad hände med nomineringen av Moderatorer ?

Inlägg av Webmaster »

Frasse skrev:Vi har nu hunnit 7 matcher in i serien och forumet är översållat med dubbel-trådar och rent "barnsliga" och "idiotiska" inlägg syns både här och var.
Vad man inte ser till och mig veterligen aldrig har sett till på detta forum är Moderatorer.
Kanske missuppfattade inlägget som Webmaster skrev den 28/6.
Då får vi fixa moderatorer. Vi börjar i liten skala under sommaren eftersom det är få inlägg och sedan ökar vi vid behov
Är hög tid att någon med administrativa rättigheter tar tag i det hela elelr också komemr vi snart stå här med ett Lunarstrom i miniatyr.
Fyra stycken moderatorer finns numera som rensar forumet. De flesta som startar onödiga trådar för ett personligt meddelande där vi betonar vikten av att inte starta onödiga trådar.
henke
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av henke »

Ok det låter ju bra. Dock vore det kanske bra om dessa moderatorer kunde rensa lite bland inläggen också.

En annan sak, när kommer det fler underkategorerier?
Det är inte hållbart att inte ha några under "Djurgården Hockey". Borde finnas en för matchtrådar, en för.. etc.
wExL

Inlägg av wExL »

Man bör göra fler in delningar nu finns det bara 3 st (tror jag)

aldeles för få

bättre att ha en där man bara behandlar frågor om klubben.

En om matcher där bara admin eller mod kan posta topic sedan så diskutera man och slipper alla onödiga nya trådar.

bör även finnas en offtopic tycker jag för att skapa samanhållningen.

dra mer folk mm..

/wExL
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Tjenare!

Vad krävs för all bli moderator? Som ni säkert har sett så har jag klagat på för många omotiverat startade trådar, som skulle kunna ligga i andra eftersom det är samma ämne.

Skulle man kuinna bli moderator? Hur går det till isf?

Tacksam för svar, vill gärna hjälpa till och är rätt kunnig eftersom jag är det på andra forum.

//Jocke
wExL

Inlägg av wExL »

Som det brukar vara på de flesta forum så är det Admin som tar kontakt med respektive användare om att bli moderator. Ta och fortsätta skriva intressanta saker och bli ett med forumet så kanske du får ett mejl av Admin en dag.

Lycka till
Therocket1 får tummen upp. Bra jobbat
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Om det är möjligt så skulle det vara kul om man fixade en avd för oss som är medlemmar i DIF Hockey.
Detta för att man kanske kan få fler att bli medlemmar i DIF Hockey och sen för att man då slipper att få kommentarer från andra som inte har förstått att DIF är det ända laget värt att hålla på.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Har vi moderator nu? En tråd blev faktiskt flyttat från "matcher" tråden! Fantastiskt bra! :)
Vem/Vilka är i så fall?
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Stocky skrev:Har vi moderator nu? En tråd blev faktiskt flyttat från "matcher" tråden! Fantastiskt bra! :)
Vem/Vilka är i så fall?
Tror att DIF har moderatorer som är tillsatta!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Boråsaren skrev:
Stocky skrev:Har vi moderator nu? En tråd blev faktiskt flyttat från "matcher" tråden! Fantastiskt bra! :)
Vem/Vilka är i så fall?
Tror att DIF har moderatorer som är tillsatta!
Det borde/ska stå vilka det är i deras "profil"
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

La jag min tråd om "Hjälp till spel" i fel "forum" eftersom den blev raderad. Eller får inte alls sådana trådar vara här ? :)
Skriv svar