Moderering
Moderering
Kanske står någonstans och jag har missat det men kommer detta forum modereras mer än den tidigare gästboken? Känns som det behövs för att upprätthålla en viss nivå.
Re: Moderering
Kan bara hålla med, tillsätt moderatorer för dem olika forumdelarna. Känns inte speciellt givande att diskutera just nu.Västerort skrev:Kanske står någonstans och jag har missat det men kommer detta forum modereras mer än den tidigare gästboken? Känns som det behövs för att upprätthålla en viss nivå.
För en bättre nivå!
DJUUU..
Re: Moderering
Tjatigt "hålla med"-inlägg här men ju fler som säger det....Hawaii skrev:Kan bara hålla med, tillsätt moderatorer för dem olika forumdelarna. Känns inte speciellt givande att diskutera just nu.Västerort skrev:Kanske står någonstans och jag har missat det men kommer detta forum modereras mer än den tidigare gästboken? Känns som det behövs för att upprätthålla en viss nivå.
För en bättre nivå!
Moderatorer som kan hålla efter forumet bör tillsättas snarast.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad hände med nomineringen av Moderatorer ?
Vi har nu hunnit 7 matcher in i serien och forumet är översållat med dubbel-trådar och rent "barnsliga" och "idiotiska" inlägg syns både här och var.
Vad man inte ser till och mig veterligen aldrig har sett till på detta forum är Moderatorer.
Kanske missuppfattade inlägget som Webmaster skrev den 28/6.
Vad man inte ser till och mig veterligen aldrig har sett till på detta forum är Moderatorer.
Kanske missuppfattade inlägget som Webmaster skrev den 28/6.
Är hög tid att någon med administrativa rättigheter tar tag i det hela elelr också komemr vi snart stå här med ett Lunarstorm i miniatyr.Då får vi fixa moderatorer. Vi börjar i liten skala under sommaren eftersom det är få inlägg och sedan ökar vi vid behov
Senast redigerad av Frasse den 2005-10-17 08:37:45, redigerad totalt 1 gånger.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Re: Vad hände med nomineringen av Moderatorer ?
Fyra stycken moderatorer finns numera som rensar forumet. De flesta som startar onödiga trådar för ett personligt meddelande där vi betonar vikten av att inte starta onödiga trådar.Frasse skrev:Vi har nu hunnit 7 matcher in i serien och forumet är översållat med dubbel-trådar och rent "barnsliga" och "idiotiska" inlägg syns både här och var.
Kanske missuppfattade inlägget som Webmaster skrev den 28/6.Är hög tid att någon med administrativa rättigheter tar tag i det hela elelr också komemr vi snart stå här med ett Lunarstrom i miniatyr.Då får vi fixa moderatorer. Vi börjar i liten skala under sommaren eftersom det är få inlägg och sedan ökar vi vid behov
Man bör göra fler in delningar nu finns det bara 3 st (tror jag)
aldeles för få
bättre att ha en där man bara behandlar frågor om klubben.
En om matcher där bara admin eller mod kan posta topic sedan så diskutera man och slipper alla onödiga nya trådar.
bör även finnas en offtopic tycker jag för att skapa samanhållningen.
dra mer folk mm..
/wExL
aldeles för få
bättre att ha en där man bara behandlar frågor om klubben.
En om matcher där bara admin eller mod kan posta topic sedan så diskutera man och slipper alla onödiga nya trådar.
bör även finnas en offtopic tycker jag för att skapa samanhållningen.
dra mer folk mm..
/wExL
Tjenare!
Vad krävs för all bli moderator? Som ni säkert har sett så har jag klagat på för många omotiverat startade trådar, som skulle kunna ligga i andra eftersom det är samma ämne.
Skulle man kuinna bli moderator? Hur går det till isf?
Tacksam för svar, vill gärna hjälpa till och är rätt kunnig eftersom jag är det på andra forum.
//Jocke
Vad krävs för all bli moderator? Som ni säkert har sett så har jag klagat på för många omotiverat startade trådar, som skulle kunna ligga i andra eftersom det är samma ämne.
Skulle man kuinna bli moderator? Hur går det till isf?
Tacksam för svar, vill gärna hjälpa till och är rätt kunnig eftersom jag är det på andra forum.
//Jocke
Om det är möjligt så skulle det vara kul om man fixade en avd för oss som är medlemmar i DIF Hockey.
Detta för att man kanske kan få fler att bli medlemmar i DIF Hockey och sen för att man då slipper att få kommentarer från andra som inte har förstått att DIF är det ända laget värt att hålla på.
Detta för att man kanske kan få fler att bli medlemmar i DIF Hockey och sen för att man då slipper att få kommentarer från andra som inte har förstått att DIF är det ända laget värt att hålla på.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!