Säsongen 2025/26: Återkomsten
Tack för en väldigt kul första sässe i SHL, nästa år då jävlar ska vi vara med och kriga. FULL FART FRAMÅT med sillyn nu kör vi!
- Lee Harvey Oswald
Indeed
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Man är ju ändå rätt stolt över laget och hela organisationen efter den här säsongen. Otroligt lättad så här i efterhand när man ser på HA-slutspelet eller Playout-matcherna att vi slipper vara med i den jävla såsen.
Vi orkade inte riktigt mot Malmö och hade naturligtvis inte haft någontng att ge mot seriens överlägset bästa lag i kvartsfinalen.
Tack DIF, ser redan fram emot nästa säsong. Ska bli skönt att bli av med en del dyra kontrakt och se vad vi kan få in i övrigt, blir en spännande silly. Enskilt viktigaste är att Viggo blir kvar ett år till. Hey NHL-scouter, leave the kid alone!
Vi orkade inte riktigt mot Malmö och hade naturligtvis inte haft någontng att ge mot seriens överlägset bästa lag i kvartsfinalen.
Tack DIF, ser redan fram emot nästa säsong. Ska bli skönt att bli av med en del dyra kontrakt och se vad vi kan få in i övrigt, blir en spännande silly. Enskilt viktigaste är att Viggo blir kvar ett år till. Hey NHL-scouter, leave the kid alone!
Kan bara konstatera att laget får med beröm godkänt denna säsong. Att vi kommer nia och har bud på mer är fasen 5 stjärnor. Men mycket skador o skavanker tog till slut död på fysiken o vi orkar inte riktigt göra en kraftansträngning i slutet. Jag blickar nu fram med tillförsikt till nästa säsong. Vi kommer få in nya stjärnor i laget och hierarkin kommer att prövas. Då svär jag för mig själv o tänker, varför är Thoresen norrman. Tänk att få in honom i ledarteamet. Skulle slå alla nyförvärv med hästlängder. Han skulle betyda mycket både i ledarskap o trivsel. Har svårt att se någon som skulle våga sticka upp o inte bidra till laget med Thore i rummet. Kämpa SATAN Wiken o få till en sådan lösning. Kosta vad de kosta vill..
-
Donkels-3.0
- Säsongskort: Ja
Tack för en väl genomförd återkomstsäsong Djurgården. Tänker inte ge mig in i nån debatt vem som ska värvas och vem ska lämna utan det tror jag Wiken och Due- Boje har bättre koll på än undertecknad. Nu tar vi nya tag inför nästa säsong!!!
Stockselius hade one man show i U20 slutspelet idag. 4 mål.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ännu en sak som stör mig med SHL och playinn.
Nu ska 2 slutkörda åttondelslag in i kvartsfinal redan imorgon medan några lag vilar till tisdag.
Inte nog med att lag 1- 6 ska få extra mycket vila, lag 1-2 ska få möta rejält slitna lag imorgon, plus hemmafördel.
Bort med skiten snarast.
Fast rättvist att lag 7 och 8 gick vidare från playinn, precis som det skulle varit från början.
Nu ska 2 slutkörda åttondelslag in i kvartsfinal redan imorgon medan några lag vilar till tisdag.
Inte nog med att lag 1- 6 ska få extra mycket vila, lag 1-2 ska få möta rejält slitna lag imorgon, plus hemmafördel.
Bort med skiten snarast.
Fast rättvist att lag 7 och 8 gick vidare från playinn, precis som det skulle varit från början.
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
Sportslig rättvisa går aldrig före TV-bolagens pengakassa.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-03-22 15:56:14 Ännu en sak som stör mig med SHL och playinn.
Bort med skiten snarast.
Tyvärr så verkligheten ser ut.
Chicago kommer kasta in Frondell direkt med Bedard när han åker över. Jäklar!
Och här en källa för oss som gillar att kunna bekräfta att påståenden inte är dragna ur arslet:
https://apnews.com/article/blackhawks-f ... 669509f764
Wiktor Nilsson ungefär lika målfarlig som Blomgren
Missade att ta med den, tack!Janzoo skrev: ↑2026-03-22 20:53:02Och här en källa för oss som gillar att kunna bekräfta att påståenden inte är dragna ur arslet:
https://apnews.com/article/blackhawks-f ... 669509f764
3-0 i matcher till HV nu alltså. Nu är väl ändå den kokta gatustenen stekt
Nu måste Lyxfällan bli historiska för att Vejdemo ska undvika att komma hem.