Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2008
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2008
Det är absolut inte fel på Wesslau. Visst har han, som alla målvakter i NHL som elitserien brister. det ska jag såklart inte förneka.
Men du har, med flera kritiserat båda våra målvakter nu ett bra tag, om du själv är så jävla duktig ta och ställ dig i målet och "dirigera" DIF's Alien backar som verkar vilja vara någon helt annanstans än just på isen.
Vem är den målvaktstränaren då? och spelar det någon roll om han är Djurgårdare? Knappast.
Om du inte har något vettigt att säga istället för att göra ett eko här inne så allvarligt talat tycker jag du ska knipa igen.
Men du har, med flera kritiserat båda våra målvakter nu ett bra tag, om du själv är så jävla duktig ta och ställ dig i målet och "dirigera" DIF's Alien backar som verkar vilja vara någon helt annanstans än just på isen.
Vem är den målvaktstränaren då? och spelar det någon roll om han är Djurgårdare? Knappast.
Om du inte har något vettigt att säga istället för att göra ett eko här inne så allvarligt talat tycker jag du ska knipa igen.
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, satt bara och väntade på den.Bodda skrev:Det är absolut inte fel på Wesslau. Visst har han, som alla målvakter i NHL som elitserien brister. det ska jag såklart inte förneka.
Lägg till msn för fortsatt diskussion.
Sjunger avgå Johnny...
Jag vill inte ha din msn. vi kan väl diskutera här? det är ju faktiskt vad ett forum är till för...
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Diskussionen spårar ur och jag orkar inte fortsätta den här. Vi kan kort säga att vi har olika uppfattningar och båda har rätt till sin egen. End of story.Bodda skrev:Jag vill inte ha din msn. vi kan väl diskutera här? det är ju faktiskt vad ett forum är till för...
Sjunger avgå Johnny...
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Innan Neurologen min tvingade på mig lugnande så havererade jag likt Twin Towers vid varje förlust.Lee Harvey Oswald skrev:Önskar jag mognat & kunde ta såna här förluster med en klacksparkBlå Helgonet skrev:Korven var seg, Colan ljummen å matchen… well the whole thing smelled like yesterdays diapers!
Hade dock tur med vädret.
(finns ju trots allt andra saker i livet som är "Riktigt" tråkiga).
MEN.....en sån här torsk sabbar hela jävla helgen
Här har man gått & väntat ut korpserien i fotboll där DIF uppträtt lojt, viljelöst & helt utan linjer en hel säsong & tänkt....snart, snart drar hockeyn igång.
& så nu denna total kollaps.
Som en dålig dröm
Å när jag var yngre löpte jag amok vid Gullmars (80-talet) Blue Saint dagarna.
Med åldern kom insikten, med Tryptizolen kom lugnet…

Blue Saints...
Bara att hålla med föregående. Ni som har problem med att hantera förluster borde verkligen prova Tryptizol.
Jag har både tryptizol imovane och tramadol men inte fan blir DIF-förlusterna roligareMAP skrev:Bara att hålla med föregående. Ni som har problem med att hantera förluster borde verkligen prova Tryptizol.

Men mycket annat blir roligare dock

DIF kommer vara nummer 1 igen
- Blå Helgonet
- Kontakt:
Helig avföring (som bekant låter det ju mycket häftigare på Engelska)samiam skrev:Jag har både tryptizol imovane och tramadol men inte fan blir DIF-förlusterna roligareMAP skrev:Bara att hålla med föregående. Ni som har problem med att hantera förluster borde verkligen prova Tryptizol.![]()
Zopiklon och tramadolhydroklorid är en bra kombination för att slipa serotonergt syndrom då stark analgetica är befogat.
Stackars dig, har du möjligtvis traumatiska skador i pelvis-området eller på de spinala delarna månne?

Det är klart som … (ett annat ord för Lucifer) Djurgårdens förluster svider,
speciellt då de uppträder märkbart håglöst.
Å klart jag blir irriterad som bara den, men det går lika fort över.
Dels då man har andra prioriteringar och intressen som engagerar mig mer,
och dels då tack vare Tryptizolen.
Jag är receptiv för Tryptizolen då jag inte fått tricykliska antidepressiva läkemedel innan.
Eller någon annan form av preparat som hämmar mängden av s.k. signalsubstanser, förutom Stesolid vid akuta och postoperativa fall, men det är ju såklart inte under regelbunden basis.
Nedstämdhet och depression är inte jag lider då min serotoninhalt är hög.
Anledningen till regelbundna intaget av Tryptizol var för att jag tyvärr måste kombinerade den med ketogan och diklofenak IM–injektioner.
Helgonet har tio tigrars stryka, gammalt betongdjungelordspråk ayeh!
Blue Saints...
Jag använder dessa pga ständiga smärtor då jag lider av bechrews, som är en reumatisk sjukdom .Blå Helgonet skrev:Helig avföring (som bekant låter det ju mycket häftigare på Engelska)samiam skrev:Jag har både tryptizol imovane och tramadol men inte fan blir DIF-förlusterna roligareMAP skrev:Bara att hålla med föregående. Ni som har problem med att hantera förluster borde verkligen prova Tryptizol.![]()
Zopiklon och tramadolhydroklorid är en bra kombination för att slipa serotonergt syndrom då stark analgetica är befogat.
Stackars dig, har du möjligtvis traumatiska skador i pelvis-området eller på de spinala delarna månne?![]()
Det är klart som … (ett annat ord för Lucifer) Djurgårdens förluster svider,
speciellt då de uppträder märkbart håglöst.
Å klart jag blir irriterad som bara den, men det går lika fort över.
Dels då man har andra prioriteringar och intressen som engagerar mig mer,
och dels då tack vare Tryptizolen.
Jag är receptiv för Tryptizolen då jag inte fått tricykliska antidepressiva läkemedel innan.
Eller någon annan form av preparat som hämmar mängden av s.k. signalsubstanser, förutom Stesolid vid akuta och postoperativa fall, men det är ju såklart inte under regelbunden basis.
Nedstämdhet och depression är inte jag lider då min serotoninhalt är hög.
Anledningen till regelbundna intaget av Tryptizol var för att jag tyvärr måste kombinerade den med ketogan och diklofenak IM–injektioner.
Helgonet har tio tigrars stryka, gammalt betongdjungelordspråk ayeh!
Men dessa smärtor blir fan värre när det går så illa för DIF

Men du har helt rätt tryptisolen hjälper lite grand

DIF kommer vara nummer 1 igen
- Blå Helgonet
- Kontakt:
Då jag pluggade medicin kallades Bechterews sjukdom för Ankyloserande spondylit eller Pelvospondylit.
Debatterats mycket om det var Vladimir Bechterew som först beskrev sjukdomen,
därav namnet.
Skit sak samma vad det kallas för, my heart goes out for you buddy!
FULL FART FRAMÅT håll tätt bakåt!
Vi får hållas oss till pucken det här är ju hockeyforum och inte medicinska fakultetens intresseklubb
Debatterats mycket om det var Vladimir Bechterew som först beskrev sjukdomen,
därav namnet.
Skit sak samma vad det kallas för, my heart goes out for you buddy!

FULL FART FRAMÅT håll tätt bakåt!
Vi får hållas oss till pucken det här är ju hockeyforum och inte medicinska fakultetens intresseklubb

Blue Saints...
Vad fan är detta då???
Ska ni börja snacka mediciner eller hockey???
Vad fan har Tryptizolen Med Djurgården spel att göra???
Ska ni snacka olika preparat och skit, gör det via PM istället. Håll er till tråden tack.
Ska ni snacka olika preparat och skit, gör det via PM istället. Håll er till tråden tack.
Om du kollar lite nogrannare så ser du att dem har insett det och har slutat skriva mer om sånt som ingen annan förstår.Hawk skrev:Vad fan är detta då???

Vill inte vara en besserwisser men tycker bara att det är jobbigt att läsa sånt som känns som onödigt skriveri.
- Blå Helgonet
- Kontakt:
Du har så rätt din pragmatiska ekvilibrist till Hök, jag skenade iväg, därför avslutades diskussionen.Hawk skrev:Vad fan är detta då???
Dock ett hett tips i all vänlig mening,
näst gång kan du ju läsa ordentligt inläggen innan du väljer att kommentera dem,
således hade du förstått sarkasmen med Tryptizolen.
Förutsatt om du nu inte valde frivilligt att framhäva dig som en etablerad Banjospelare med syskon till föräldrar.
Blue Saints...
- Lee Harvey Oswald
Blå Helgonet skrev:Du har så rätt din pragmatiska ekvilibrist till Hök, jag skenade iväg, därför avslutades diskussionen.Hawk skrev:Vad fan är detta då???
Dock ett hett tips i all vänlig mening,
näst gång kan du ju läsa ordentligt inläggen innan du väljer att kommentera dem,
således hade du förstått sarkasmen med Tryptizolen.
Förutsatt om du nu inte valde frivilligt att framhäva dig som en etablerad Banjospelare med syskon till föräldrar.
He he...
Som man längtat efter precis såna svar

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Yeeehaw, hahaha, så var den torsdagen räddad!Blå Helgonet skrev: Förutsatt om du nu inte valde frivilligt att framhäva dig som en etablerad Banjospelare med syskon till föräldrar.
Lycka är att vara djurgårdare