SHL 25/26 Djurgårdens IF - Växjö 10/3
-
sirwilliam
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det där kan vara förödande. Känns som vi behöver 2 måls ledning för att kunna vinna
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bra första period från Djurgården. Växjö hade en otrolig tur med sitt mål, inget spel, första skottet med trafik går in.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Bra period! Synd att de fick till en styrning på slutet.
Jag vet att jag tjatar för döva öron, men någonting behöver verkligen göras åt klacken. Säkrat SHL-kontrakt förra matchen, en bra period mot ligans tredjeplacerade lag, fullsatt klack och det är lika "bra" tryck som om det vore en bortamatch mot Vimmerby i november. Borde nästan införas körkort så att inga turister tar sig in...
Fyfan vad menlöst Växjö är.
Vad är det ens för förening? Var kommer de ifrån? Vad har de för historia?
Måste man skriva ut ”Stort hjärta” i klubbemblemet så har man -absolut- inte ett ”stort hjärta” i klubben…
Vad är det ens för förening? Var kommer de ifrån? Vad har de för historia?
Måste man skriva ut ”Stort hjärta” i klubbemblemet så har man -absolut- inte ett ”stort hjärta” i klubben…
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Visst är Edlund gnagare? Måste vara så
Låter tyst från tv-soffan oxåJanzoo skrev: ↑2026-03-10 19:39:43 Jag vet att jag tjatar för döva öron, men någonting behöver verkligen göras åt klacken. Säkrat SHL-kontrakt förra matchen, en bra period mot ligans tredjeplacerade lag, fullsatt klack och det är lika "bra" tryck som om det vore en bortamatch mot Vimmerby i november. Borde nästan införas körkort så att inga turister tar sig in...
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Japp, det borde vara tillåtet att klappa till folk som inte sjunger. Lavett rätt i nacken och en skarp tillsägelse.Janzoo skrev: ↑2026-03-10 19:39:43 Jag vet att jag tjatar för döva öron, men någonting behöver verkligen göras åt klacken. Säkrat SHL-kontrakt förra matchen, en bra period mot ligans tredjeplacerade lag, fullsatt klack och det är lika "bra" tryck som om det vore en bortamatch mot Vimmerby i november. Borde nästan införas körkort så att inga turister tar sig in...
Kan också tänka mig att dela ut böter i efterhand. Fågelholk-böter som avi ned i brevlådan
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2026-03-10 19:55:52, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Nu vet jag inte om Janzoo är på plats men att det hörs dåligt i TV är ju för att de placerar micken i Kina.#10 skrev: ↑2026-03-10 19:52:16Låter tyst från tv-soffan oxåJanzoo skrev: ↑2026-03-10 19:39:43 Jag vet att jag tjatar för döva öron, men någonting behöver verkligen göras åt klacken. Säkrat SHL-kontrakt förra matchen, en bra period mot ligans tredjeplacerade lag, fullsatt klack och det är lika "bra" tryck som om det vore en bortamatch mot Vimmerby i november. Borde nästan införas körkort så att inga turister tar sig in...
Nordmark känns inte så på tycker jag
Jämför med tidigare matchertadaa123 skrev: ↑2026-03-10 19:54:55Nu vet jag inte om Janzoo är på plats men att det hörs dåligt i TV är ju för att de placerar micken i Kina.#10 skrev: ↑2026-03-10 19:52:16Låter tyst från tv-soffan oxåJanzoo skrev: ↑2026-03-10 19:39:43 Jag vet att jag tjatar för döva öron, men någonting behöver verkligen göras åt klacken. Säkrat SHL-kontrakt förra matchen, en bra period mot ligans tredjeplacerade lag, fullsatt klack och det är lika "bra" tryck som om det vore en bortamatch mot Vimmerby i november. Borde nästan införas körkort så att inga turister tar sig in...
Joels ben gick plötsligt av
Haha?! Vafan…
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Hahahaha en liten dutt från en junior? Pinsamt!