Kan inte fatta hur aset är kvar ännu. Enda gångerna han har visat engagemang i media och presskonferenser är när det har handlat om specifika utvisningssituationer, annars är han helt slät. Det ger inget bra intryck utåt i alla fall.SkallePer skrev: ↑2026-03-07 20:33:38 https://www.leksandsif.se/article/787atbj-30ead/view
Jag njuter verkligen av denna presskonferens. Där Råttan får svara på ett par tuffa frågor på slutet.
Blomqvist måste vara den mest hatade tränaren tillsammans med Pär Bäckman. Ät skit Blomqvist
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Luleå 7/3
Lössnus är äkta snus, inte som det där "tepåse med mintsmak"
Bara fjollor, bajjare å ajkare kör med påse under läppen
Tacka vet jag Göteborgs Rape
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Var glad när motståndet villigt gör misstag, inget att önska bort eller motarbeta!Karlander skrev: ↑2026-03-07 21:35:26Kan inte fatta hur aset är kvar ännu. Enda gångerna han har visat engagemang i media och presskonferenser är när det har handlat om specifika utvisningssituationer, annars är han helt slät. Det ger inget bra intryck utåt i alla fall.SkallePer skrev: ↑2026-03-07 20:33:38 https://www.leksandsif.se/article/787atbj-30ead/view
Jag njuter verkligen av denna presskonferens. Där Råttan får svara på ett par tuffa frågor på slutet.
Blomqvist måste vara den mest hatade tränaren tillsammans med Pär Bäckman. Ät skit Blomqvist
Äter kråka och ber om ursäkt till capcash & co för att jag tvivlade o hade mig i torsdags
Fruktansvärt skönt att äntligen kunna andas ut.
Förövrigt Stockselius första poäng? Känns som han är redo att ta kliv nästa säsong.
Fruktansvärt skönt att äntligen kunna andas ut.
Förövrigt Stockselius första poäng? Känns som han är redo att ta kliv nästa säsong.
Tror vi är många som hade ångest från HA kvar.
Få spelare man sett som har så ofantligt svårt med pucken. Men man älskar hur mycket han vill.
Men två giganter i försvarsspelet som förtjänar rejält med hyll idag är JP och Blixt. Riktiga giganter!
Jag tycker Holm gör det väldigt bra, det märktes när han inte va med sist, tycker han förtjänar hyll också.Manijock skrev: ↑2026-03-07 22:07:44Få spelare man sett som har så ofantligt svårt med pucken. Men man älskar hur mycket han vill.
Men två giganter i försvarsspelet som förtjänar rejält med hyll idag är JP och Blixt. Riktiga giganter!
Haha, ja nog har jag sett betydligt fler i närtid som inte bara haft svårt med pucken, utan även att ta imot denManijock skrev: ↑2026-03-07 22:07:44Få spelare man sett som har så ofantligt svårt med pucken. Men man älskar hur mycket han vill.
Shululu Krüger
Shululu Hellberg
Shululu Viggo
Shululu Djurgårn!
Shululu Hellberg
Shululu Viggo
Shululu Djurgårn!
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Knickedick skrev: ↑2026-03-07 22:31:34Nej Nej Nej Nej! Nej här dras en gräns faktiskt.
Inge Mello
Och inga LexBajare-låtar