SHL 25/26 Djurgårdens IF - Luleå 7/3
https://www.leksandsif.se/article/787atbj-30ead/view
Jag njuter verkligen av denna presskonferens. Där Råttan får svara på ett par tuffa frågor på slutet.
Blomqvist måste vara den mest hatade tränaren tillsammans med Pär Bäckman. Ät skit Blomqvist
Jag njuter verkligen av denna presskonferens. Där Råttan får svara på ett par tuffa frågor på slutet.
Blomqvist måste vara den mest hatade tränaren tillsammans med Pär Bäckman. Ät skit Blomqvist
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Målsättning 1 klar kontraktet klart total asfaltering av Fule med råge med decimerat lag - all cred till spelarna som gjorde jobbet idag
Så jävla underbart skönt... Så jävla lycklig och lättad nu! Tack älskade DIF 

Hah, satt o streama matchen faktiskt, fick onda ögat från många Melloiter här!
De körde iaf Genom eld o vatten innan skiten drog igång så ”åh vi hatar ajk” ekade på Friends idag igen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
En fet Ettan lös å tio några burk på detta så är kvällen fulländad
Lugn nu. BP imorgon också.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lössnus och öl redan avklarad på hyllan. Nu var det ett par spillda så 10 är det inte. Men jag kommer kompensera under kvällen.
Skål!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Åååh.
Bra
-
förevigtdjurgården
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hörrni,
Visst tar Leksand 16p på kvarvarande 3 matcher samtidigt som solen står i zenit, HV71 blir jesusburna upp till 6:e plats, vi tvångstappar 61 poäng och hamnar på kvalplats eller har jag missat något i mina beräkningar?
Visst tar Leksand 16p på kvarvarande 3 matcher samtidigt som solen står i zenit, HV71 blir jesusburna upp till 6:e plats, vi tvångstappar 61 poäng och hamnar på kvalplats eller har jag missat något i mina beräkningar?
25/4-2025
Ja… Linus Videll anmäler oss för ytterligare sveda och verk flera år efter, Jocke Eriksson tvångsåtertas som sportchef och Östersund går direkt till SHL och vi hamnar i div 1. Annars fick du med allt!förevigtdjurgården skrev: ↑2026-03-07 21:28:31 Hörrni,