DIF_Soldier skrev: ↑2026-02-19 10:11:27
Snälla, kan nån begränsa spammaren ovan? Herregud, snittar FYRA inlägg om dagen och dubblar med trollkontot Guld.
Sätt en gräns för antalet inlägg per dag, det lusar ju ned hela forumet. Och att INTE stava efternamn med stor bokstav är ju straffbart bara där.
BORT.
Soldaten raderade långa meddelandet. Gällande förståelse/empati för varandra.
Kom på vilken typ du är. När du skällde på en mamma i biljettråden i våras.
Kolla med admin om dom kan stänga av mig. Kan säkert svara på hur många "trollkonton" jag använder med. Sen får du klura på varför min ip adress är i Stockholm och GULDS i USA.
Tips läs igenom dina egna inlägg. Samt ställ dig frågan, vad tillför jag till detta forum? Kan inte minnas att jag läst något positivt. Snarare att du försöker " mästra forumet och andras åsikter ".
Soldaten har tappat det totalt. Kastar skit omkring sig på ackord och sen försvinner han ur diskussionen. Blivit lite av en tradion för honom härinne.
Rätt kul emellanåt
Ska inte lägga för mycket energi på en sån. Men har svårt med människor som anklagar andra, inbillar sig. Att man är auktoritär, samt folk respekterar en för det. Fan lite besviken på mig själv. Att han sabbade träningspasset idag, dålig fokus. När jag var sne på honom .
Hoppas på vinst nu, samt lite positivitet framöver.
Vi behöver SPETS inför nästa säsong. Vår stomme måste bli betydligt starkare om vi vill vara med och slåss i toppen. Det går inte att helt förlita sig på våra juniorer. Dom ska vara en bonus.
AlltidOavsett skrev: ↑2026-02-21 20:31:51
Vi behöver SPETS inför nästa säsong. Vår stomme måste bli betydligt starkare om vi vill vara med och slåss i toppen. Det går inte att helt förlita sig på våra juniorer. Dom ska vara en bonus.
Tycker inte Blomman håller. Möjligtvis i en defensiv 4:e.
Tredjekedjan kan vi kasta åt helvete för min del. Salsten kan lånas ut till HA och Grewe tacklas knappt ändå, så vad är poängen med honom i SHL? Mini-Fimpen är mer fysisk än honom.
Pettersen har ju tyvärr 2 år och för dyrt för att bryta så han får väl fortsätta i brist på annat.
Stoppa in Krüger i 4e så behöver han inte ha så mycket istid.
Sedan LASTA PÅ MED ISTID PÅ VÅRA BÄSTA SPELARE!! Alla andra lag gör det! Våran spelare med mest snittad istid är topp 28 i Lindström ffs.
AlltidOavsett skrev: ↑2026-02-21 20:31:51
Tycker inte Blomman håller. Möjligtvis i en defensiv 4:e.
Tredjekedjan kan vi kasta åt helvete för min del. Salsten kan lånas ut till HA och Grewe tacklas knappt ändå, så vad är poängen med honom i SHL? Mini-Fimpen är mer fysisk än honom.
Pettersen har ju tyvärr 2 år och för dyrt för att bryta så han får väl fortsätta i brist på annat.
Stoppa in Krüger i 4e så behöver han inte ha så mycket istid.
Sedan LASTA PÅ MED ISTID PÅ VÅRA BÄSTA SPELARE!! Alla andra lag gör det! Våran spelare med mest snittad istid är topp 28 i Lindström ffs.
Ja, vi borde inte ha varit så snabba med att förlänga Salstens kontrakt med 2 år.
Två centrar är mitt önskemål. En tydlig etta och en helt ok trea. Viggo som tvåa. Josefson måste bara vara en bonus, bara en tidsfråga innan han åker på nästa skada. Salsten fyra. Och tack och hej till alla spelare med utgående förutom möjligen Laleggia.
Torpeden skrev: ↑2026-02-21 20:48:45
Två centrar är mitt önskemål. En tydlig etta och en helt ok trea. Viggo som tvåa. Josefson måste bara vara en bonus, bara en tidsfråga innan han åker på nästa skada. Salsten fyra. Och tack och hej till alla spelare med utgående förutom möjligen Laleggia.
Utgår från att Kruger lägger av.
Jag håller med. Jag ser gärna en tydlig etta, tex Kevin Stenlund, Borgström eller T.J Tynan. Sedan en tredje center som även kan spela FW, Wilmer Skoog kanske?
Jag håller med. Jag ser gärna en tydlig etta, tex Kevin Stenlund, Borgström eller T.J Tynan. Sedan en tredje center som även kan spela FW, Wilmer Skoog kanske?
T.J Tynan är 173 och väger 73 kilo, det går fet bort för mig. kolla hur det går för snively dom plockar bort honom hur enkelt som helst.
T.J Tynan är 173 och väger 73 kilo, det går fet bort för mig. kolla hur det går för snively dom plockar bort honom hur enkelt som helst.
Ja, är ju förbaskat svårt när man som nykomling ska träffa rätt på i stort sett ett nytt lag. Är ändå nöjd med hudon, snively, Hellberg/marmenlind, pettersson, laleggia och holm. Lindström och Petterssen sitter både på kontrakt men där finns mer att hämta.
Känns ändå fint att klara sig kvar och nu bara behöva lägga ett par pusselbitar kontra att behöva lägga hela pusslet inför nästa säsong.