Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Osten östlund

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

Manijock skrev: 2026-02-19 16:46:29
Osten östlund skrev: 2026-02-19 14:19:47
DIF_Soldier skrev: 2026-02-19 10:11:27 Snälla, kan nån begränsa spammaren ovan? Herregud, snittar FYRA inlägg om dagen och dubblar med trollkontot Guld.

Sätt en gräns för antalet inlägg per dag, det lusar ju ned hela forumet. Och att INTE stava efternamn med stor bokstav är ju straffbart bara där.

BORT.
Soldaten raderade långa meddelandet. Gällande förståelse/empati för varandra.

Kom på vilken typ du är. När du skällde på en mamma i biljettråden i våras.

Kolla med admin om dom kan stänga av mig. Kan säkert svara på hur många "trollkonton" jag använder med. Sen får du klura på varför min ip adress är i Stockholm och GULDS i USA.

Tips läs igenom dina egna inlägg. Samt ställ dig frågan, vad tillför jag till detta forum? Kan inte minnas att jag läst något positivt. Snarare att du försöker " mästra forumet och andras åsikter ".
Soldaten har tappat det totalt. Kastar skit omkring sig på ackord och sen försvinner han ur diskussionen. Blivit lite av en tradion för honom härinne.

Rätt kul emellanåt :lol:
Ska inte lägga för mycket energi på en sån. Men har svårt med människor som anklagar andra, inbillar sig. Att man är auktoritär, samt folk respekterar en för det. Fan lite besviken på mig själv. Att han sabbade träningspasset idag, dålig fokus. När jag var sne på honom :-).

Hoppas på vinst nu, samt lite positivitet framöver.

Heja Djurgårn!
Skriv svar