dr111DIF skrev: ↑2026-02-12 11:53:29
Enligt HN är vi på MoDos Swetlikoff. Vetetusan om det, är han bättre än Salsten? Stockselius? Inte sett han öht dock.
Om vi får han gratis och kan därigenom kan sälja Pettersens dåliga kontrakt till någon desperat så är jag väl med på det kanske.
Pettersen har ju varit suverän senaste matcherna när de matchat honom med grewe och saltsten
Jaa han har fått ett syfte helt plötsligt. Men bidrar inte mer än vad typ Wiå skulle klara av att göra. Men han skulle inte kosta 180 000/månaden.
Enligt HN är vi på MoDos Swetlikoff. Vetetusan om det, är han bättre än Salsten? Stockselius? Inte sett han öht dock.
Om vi får han gratis och kan därigenom kan sälja Pettersens dåliga kontrakt till någon desperat så är jag väl med på det kanske.
Pettersen har ju varit suverän senaste matcherna när de matchat honom med grewe och saltsten
Jaa han har fått ett syfte helt plötsligt. Men bidrar inte mer än vad typ Wiå skulle klara av att göra. Men han skulle inte kosta 180 000/månaden.
En floppvärvning helt klart.
Wiå gillar jag! Honom borde vi signa upp till nästa säsong
En floppvärvning helt klart.
Wiå gillar jag! Honom borde vi signa upp till nästa säsong
Men sluta. Klart han gick på vatten inlånad med inget att förlora. Över 52 omgångar är han inte bättre än Grewe och co.
Alldeles för få tänker på hur många procent en spelare tappar med skrivet kontrakt. Kolla bara Josef, tillbaka i samma skit så fort han fick ny deal.
Förstår inte heller varför så många lägger sig på HA-nivå på spelare som borde värvas till kommande spelår.
Wiå i all ära - han gjorde det bra - men spelarna som ska in till nästa säsong borde ligga på en betydligt högre hylla över honom om vi ska kunna börja sikta högre och etablera oss på allvar igen.