Jag kan inte uttala mig om hans eller andras orsaker till varför de valde andra klubbar framför Djurgården, och jag tycker att man generellt ska vara väldigt försiktig med att göra detta.odburt skrev:* Betrakta innebörden av uttrycket - tack!odburt skrev:Det är alltså ingen av er som stör er på följande?
Hehe kul med ett litet skratt på eftermiddagen. =)
Jag är som jag tidigare sagt lite besviken och vemodig inför att han kommer hit just nu, inte vansinnig. Det är himla skillnad.
Nej, alla spelare som spelat emot DIF kan inte nekas, men "urdjurgårdare" och välja LHC framför rimmar jäkligt illa. Känns som om att nu när ingen annan vill ha honom så får vi ta honom och då ska vi skutta och hoppa med öppna armar.
Föreställ er en liknande situation med t.ex. Shaaban i fotbollen.
Vore Bremberg en svikare om han nästa säsong söker sig utomlands där han får betydligt mer i lönekuvertet?
Brände Challe sina möjligheter att återvända då han skrev kontrakt med Timrå för att få chansen att vara huvudtränare?
Är det möjligt att vara Djurgårdare och sträva efter att nå sina mål samtidigt?
Tycker för många spelare fått oförtjänt mycket skit av vissa för de val de har gjort. Spelare som t.ex. Ottosson ska absolut hedras för att de visar klubbkänsla, men att häckla alla som inte gör samma val är väldigt magstarkt. Allt är inte svart eller vitt.